TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

פורטליקס תשתף פעולה עם aiMotive בפתרון בדיקה וירטואלית של מערכות עזר לנהג ורכבים אוטונומיים


אודי יעקבי, סגן נשיא מכירות קרדיט: יח"צ
חברת פורטליקס הישראלית וחברת aiMotive ישתפו פעולה כדי לספק פתרון משותף לבדיקה וירטואלית של מערכות עזר לנהג

חברת Foretellix הישראלית וחברת aiMotive ישתפו פעולה כדי להאיץ השמשה בטוחה של מערכות רכבים אוטונומיים ומערכות עזר לנהג (ADAS).


הפתרון המשותף שמציעות החברות משלב את פלטפורמת Foretify™ של פורטליקס ואת פלטפורמת aiSim™ של aiMotive, כדי לאפשר למהנדסים פתרון מלא המכסה את כל מחזור החיים של פיתוח תוכנה לבדיקות ואימות (V-model), החל מהגדרת המערכת, דרך פיתוח, ועד בדיקות סופיות.

דגש מיוחד יושם על פתרונות האימות והבדיקות (verification and validation) לרכבי כביש, כגון רכבי נוסעים, משאיות ואוטובוסים, בהם יש שיעור גבוה של פונקציות מערכות עזר לנהג ומערכות נהיגה אוטומטיות.


מרכיב מרכזי בפתרון יהיה תמיכת ה-native שהוא יקבל מהסטנדרט הגלובלי שאושר לאחרונה,ASAM OpenSCENARIO® 2.0.0 (OSC2).


הסטנדרט מבוסס על השפה הייחודית שפיתחה פורטליקס הישראלית, לתיאור ובדיקת תרחישים של רכב אוטונומי, וסולל את הדרך לבדיקות וייצור תרחישים בקנה מידה גדול (מיליוני סימולציות ביום), הנדרשים לצורך השמשה בטוחה של מערכות ADAS ורכבים אוטונומיים.

הפתרון המשותף מאפשר לצוותי פיתוח המוצר להגדיר תרחישים אבסטרקטיים תוך שימוש בסטנדרט החדש (OSC2), ולהשתמש בפלטפורמת Foretify™ של פורטליקס כדי לייצר אוטומטית מליוני תרחישים קונקרטיים שניתן לדמות באמצעות פלטפורמת aiSim™, על מנוע הסימולציות הייעודי שלה.


 המנוע מבוסס GPU ומוסמך בתקן ISO26262 ASIL-D. הנתונים ממערך הסימולציות המאסיבי הזה נאספים, מנותחים ומוצגים כך שמתאפשר לצוותים לזהות כשלים בתיכנון ובמימוש, מקרי קיצון ומקרים לא צפויים.

פתרון הוולידציה יכווץ את לוחות הזמנים לפיתוח באמצעות חשיפת כשלים מהר יותר מאשר באמצעות בדיקות בנסיעה בעולם-אמיתי.

"פורטליקס שמחה על שיתוף הפעולה עם aiMotive, שהיא בין ספקיות תוכנות הסימולציה המובילות בתעשיית האוטומוטיב.


 שתי החברות מבינות, שלקוחותינו רוצים לבסס את שרשרת כלי התכנון (toolchain) שלהם על ארכיטקטורות וסטנדרטים פתוחים התומכים בכלים הטובים בתחומם" אמר אודי יעקבי, סגן נשיא מכירות גלובליות ופיתוח עסקי בפורטליקס.

"השותפות בינינו תביא ללקוחותינו המשותפים גישת סימולציות מדידה וסקלבילית, עבור ולידציה של ADAS ושל רכב אוטונומי, על מנת לוודא את בטיחותם. בין היתרונות: הפחתה משמעותית בעלויות והאצת זמן ההגעה לשוק".

"סימולציות מקצה לקצה היא הדרך היחידה להחליף בדיקות עולם-אמיתי בקילומטרים וירטואלים.זהו אתגר שאף חברה לא תוכל לפתור לבדה – לכן אנו משתדלים לעבוד עם הטובים בענף וליצור אקוסיסטם שלם וקל לאינטגרציה.


בזכות השותפות שלנו עם פורטליקס, אנו יכולים לספק את פתרון הוולידיציה והאימות המקיף ביותר שדואג להכול, החל בווריאציות חכמות של תרחישים בסקייל גדול ועד לפרט האחרון של סביבת זמן אמיתי וסימולציית סנסורים, מה שמעניק ללקוחותינו יתרון משמעותי על פני המתחרים בכל נקודת זמן בפיתוח", אמר סאבולק ג'אנקי, מנהל המוצר של aiSim™.

אודות פורטליקס
פורטליקס מספקת כלי תוכנה לבדיקות של מערכות עזר לנהג ורכבים אוטונומיים, על מנת לאפשר מדידה של בטיחותם.


הפלטפורמה של פורטליקס משלבת, מנהלת ומנתחת את המספר העצום של הבדיקות הנדרשות כדי להבטיח בטיחות, להפחית בעלויות הפיתוח ולקצר את זמן היציאה לשוק של מערכות נהיגה אוטומטיות.


 פורטליקס היא חברה ישראלית עם משרדים בארה"ב, אירופה ואסיה. לפרטים: http://www.foretellix.com.

אודות aiMotive
aiMotive היא אחד השחקנים העצמאים הגדולים בעולם בתחום טכנולוגיות אוטומוטיב, העובדת על כל רמות הנהיגה האוטונומית.

החברה מספקת פורטפוליו משולב של תוכנה, כלים ומוצרי חומרה לצד כלי ניהול נתונים שפיתחה, ובאמצעותם מאפשרת ללקוחות לפתח ולהשמיש במהירות פיצ'רים אוטומטיים לנהיגה, המשלבים ידע פנימי של הלקוח עם יכולות aiMotive המודולריות, תוך הפחתה משמעותית בעלויות הפיתוח ולוחות הזמנים.

תיק המוצרים של החברה כבר הוכיח את עצמו בתוכניות ייצור המוני. aiMotive
היא חברה פרטית עם מטה בבודפשט הונגריה, ומשרדים בגרמניה, ארה"ב ויפן.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il