TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת פרקומט חתמה על הסכם על סך 1.7 מיליון ש"ח להחלפת מערכות מתקן חניה רובוטי בבניין במרכז תל אביב

הבחירה בפרקומט, מחזקת את מעמדינו ברמת מובילות השוק בישראל ואת האסטרטגיה שלנו להרחבת פוטנציאל הצמיחה

לדברי גיורא נוה מנכ״ל החברה, ״הבחירה בפרקומט, מחזקת את מעמדינו ברמת מובילות השוק בישראל ואת האסטרטגיה שלנו להרחבת פוטנציאל הצמיחה שלנו על ידי שדרוג והחלפת מתקני חניה לא תקינים, שהוקמו על ידי חברות מתחרות, במערכות שלנו ובידע והנסיון המקצועי שלנו.

כל זכייה כזו היא ביטוי לאמון השוק ביכולותיה של פרקומט ובאמינות פתרונותיה. אנחנו מאמינים שזכייה זו וההדים שהיא יוצרת תייצר לנו עוד זכיות כאלו.״

25 לאוקטובר 2022, תל אביב (ת״א: פרקמ) חברת פרקומט אינטרנשיונל בע"מ, העוסקת בתכנון, פיתוח, אספקה, הרכבה ושירות של מתקני חניה מכניים ורובוטיים מעדכנת כי חתמה על הסכם ראשון להחלפת מתקן חניה רובוטי, שהורכב במקור ע"י חברה מתחרה, במתקן שיסופק ויותקן על ידי חברת פרקומט. ההסכם נחתם עם קבוצת בעלי דירות, שאינה צד קשור לחברה או לבעל עניין בה.

הפרויקט כולל כאמור החלפת המערכות של מתקן חניה רובוטי הכולל 18 תאי חניה, בבניין במרכז תל אביב, במערכות רובוטיות מתקדמות שתספק ותתקין חברת פרקומט.

על פי ההסכם, התמורה הצפויה לחברה מביצוע הפרויקט תעמוד על סכום כולל של כ- 1.7 מיליון ש"ח, אשר תשולם בהתאם להתקדמות אבני הדרך, הקבועים בהסכם, ואשר צפויים להסתיים ברבעון הראשון של שנת 2024. חברת פרקומט תכיר בדוחותיה הכספיים בהכנסה מהפרויקט הנ"ל על פי שיטת התשומות.

עם חתימת הסכם זה, מיישמת החברה הלכה למעשה את האסטרטגיה שלה, כפי שנפרשה במכתב המנכ"ל שצורף לדוח הכספי לחציון הראשון לשנת 2022, לשדרוג והחלפת מתקני חניה לא תקינים, שהוקמו על ידי חברות מתחרות, במערכות מתקני חניה שתסופקנה ותותקנה על ידי החברה.

אודות פרקומט:
חברת פרקומט, נוסדה בשנת 2009, עוסקת בתכנון, פיתוח, אספקה, הרכבה ושירות של מתקני חניה מכניים ורובוטיים בישראל ובעולם.

בנוסף, לפרקומט חברת בת Jupiter-EV, באמצעותה היא מפתחת ומקימה פתרונות לטעינה מהירה של כלי רכב חשמליים.

פרקומט הינה חברה ציבורית ומניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב החל מחודש יולי 2022.

לפרקומט מוניטין רב שנים בשל מספר פתרונות מובילים, בעלי יתרונות טכנולוגיים והנדסיים, המהווים סל מוצרים מלא ומשולב המאפשר לה להעניק פתרון מלא לפרויקטים בתחום הנדל"ן בכלל והתחדשות עירונית בפרט. החברה הינה אחד מספקי פתרונות החניה המכניים והרובוטיים המובילים בישראל.

פעילות החברה בשנים האחרונות נמצאת במגמת צמיחה מואצת הנובעת מגידול בכמות הלקוחות ובמספר הפרויקטים אותם החברה מבצעת.

עד היום מסרה החברה מעל 250 פרויקטים בהיקף מצטבר של אלפי מקומות חניה.

חברת פרקומט מעמידה מחלקת תכנון המסייעת לאדריכלים, מהנדסי תנועה ויזמים במציאת פתרון החניה המיטבי לפרויקט.


 צוותי התכנון והביצוע של החברה, מלווים את הלקוח בכל שלבי תהליך התכנון החל מלוח השרטוטים, דרך קבלת היתר ועד לליווי ביצוע מרתפי החניה.

לחברה תעודות תאימות לתקן מ- SGS שהינה מעבדה שוויצרית בין-לאומית מוכרת לבדיקת התאמת מוצרים לתקן.

חשיבות ההכרה של SGS במערכות שמספקת החברה היא בהיותה עדות אובייקטיבית חיצונית לטיב המוצרים של החברה ולעובדה שהם עומדים בתקני הבטיחות הרלוונטיים.

התעודות מצהירות על עמידה בתקן אירופאי 14010-EN שהתקן הישראלי הוא תרגום שלו.

החברה מונה כיום כ-60 עובדים ומשרדיה ממוקמים בנס ציונה, ישראל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il