TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

נמרוד עמיר מונה לסמנכ"ל סייבר וחדשנות בחברת אינטגריטי תוכנה מבית מטריקס

במסגרת תפקידו יוביל עמיר תהליכי חדשנות חוצי חברה ויהיה אחראי בין היתר על הטמעת כלים ומוצרים טכנולוגיים חדשים שיקדמו את צמיחת החברה

נמרוד עמיר (42) מונה לסמנכ"ל סייבר וחדשנות בחברת אינטגריטי תוכנה מבית מטריקס. אינטגריטי תוכנה מתמחה במתן שירותי ייעוץ ופתרונות בתחום התוכנה בשוק הישראלי, הכוללים ייצוג מוצרים ופתרונות ייחודיים בעולמות הסייבר, מישראל ומחו"ל.


במסגרת תפקידו יוביל עמיר תהליכי חדשנות חוצי חברה ויהיה אחראי בין היתר על הטמעת כלים ומוצרים טכנולוגיים חדשים שיקדמו את צמיחת החברה ויסייעו לה בפעילותה מול לקוחותיה.

עמיר בעל ניסיון של למעלה מ-15 שנים בהובלה, תכנון וביצוע של פרויקטים בתחומי טרנספורמציה דיגיטלית, אבטחת מידע בענן וניהול סיכונים.


הוא כיהן כראש תחום אבטחת מידע באינטגריטי תוכנה מזה שבע שנים, במהלכן הוא ריכז את הפעילות הטכנולוגית של פתרונות מוצרי התוכנה בעולם הסייבר המיוצגים על ידי החברה.

עמיר חבר בוועדת ההיגוי CISO-IL FORUM מטעם הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל ובעל תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע.


כמו כן, נמרוד מחזיק בהסמכות מקצועיות הגבוהות ביותר בתחום אבטחת המידע, כגון CISM מטעם הארגון הבינלאומי ISACA והסמכת CCSK מטעם ארגון CSA באבטחת ענן.


אודות אינטגריטי תוכנה
חברת אינטגריטי תוכנה מתמחה במתן פתרונות תוכנה למגזר הארגוני בישראל תוך שימת דגש על ערכים כמו יושרה, שירות ומקצוענות.


 פתרונות התוכנה כוללים מוצרים ייחודיים מישראל ומחו"ל, אשר נחשבים לטובים ביותר מסוגם, והם מסופקים בשילוב עם שירותים מקצועיים על ידי מומחים טכנולוגיים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.


המוצרים והשירותים מסופקים על ידי החברה לכ- 350 ארגונים בישראל והינם בשני תחומים עיקריים: אבטחת מידע וסייבר, ווירטואליזציה ותשתיות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il