TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

טכנולוגיה חדשה של HARMAN שמשלבת לימוד מכונה וחיישני רכב תבדוק אם הנהג לחוץ, עייף, או סתם לא מרוכז


קרדיט הרמן
פתרון חדש שיסייע בשיפור הבטיחות והפחתת המתח של הנהג, המשלב אלגוריתמים חכמים של לימוד מכונה ונתונים מחיישנים הממוקמים בתא הנהג.


HARMAN International, חברה בת בבעלות מלאה של סמסונג, המתמקדת בטכנולוגיות מחוברות לרכב, הכריזה על Ready Care - פתרון חדש שיסייע בשיפור הבטיחות והפחתת המתח של הנהג, המשלב אלגוריתמים חכמים של לימוד מכונה ונתונים מחיישנים הממוקמים בתא הנהג.

הטכנולוגיה החדשה כוללת כמה פיתוחים חדשים שבינהם היכולת למדוד את מצבו של הנהג: מצלמה בתדרי אינפרה אדום עם תאורה אקטיבית, סוקרת את פני הנהג בסביבות תאורה נמוכה וגבוהה, כדי לספק נתונים בזמן אמת על הבעות פנים, נקודת המבט של עיניים ופתיחת העפעפיים, כך שניתן ללמוד על מידת עייפותו וריכוזו בכביש.

בנוסף, Ready Care יכול גם למדוד את ה׳עומס הקוגניטיבי׳ על הנהג בזמן אמת, כדי לזהות מתי מתעוררת הסחת דעת מהכביש, ולאחר מכן יכול להפעיל שורה של גירויים יזומים, כמו הגברת ווליום מוסיקה – בתוך הרכב - שיחזירו את הנהג ל״איפוס״.


Ready Care, שממנפת טכנולוגיית לימוד מכונה מתקדמת, מאפשרת למעשה ליצרני הרכב ולשותפים אסטרטגיים, לשלב כל תכונה או פונקציה של הרכב - כגון עוצמת קול, או חיישני מושב - בפתרון וכך יכולה ל״עורר״ או להוציא את הנהג ממצב שמפריע לנהיגה.

הטכנולוגיה אף מציעה תאימות למספר מנועי ניווט ומספקת בחירה חלופית למסלול עמוס במיוחד בדמות מסלול ״רגוע״ יותר, שמוריד רמות לחץ מוגברות של הנהג בזמן שהוא על הכביש.


באמצעות זיהוי גורמי לחץ בזמן אמת כמו פקקים, או מזג אוויר והתאמת המסלול בהתאם, הפתרון יסייע בהפחתת מצב הלחץ או החרדה של הנהג.

לדברי מיכל גבע, מנכ״לית HARMAN ישראל, מדובר בעצם ב׳טייס משנה׳, שמזהה מתי הסחות דעת עלולות להפוך למצבים מסוכנים, ואז מתערב כדי להימנע מהן.


 ״הרכב יכול, במובן מסוים, לדעת מה הנהג חושב וזה משנה את חוקי המשחק".


לדברי גבע, Ready Care מצייד את יצרני ה- OEM בטכנולוגיה מתקדמת ומשמעותית לשיפור בטיחות הנהג ורווחתו. ״ליצרני רכב יש הזדמנות לשלב את Ready Care בכלי הרכב או לבחור בתכונות מסוימות כדי ליצור פתרון מותאם יותר עבור הלקוחות וציי הרכב שלהם״.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il