TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

השלמת גיוס של כ-37 מיליון דולר בחברת הפורטפוליו אליסיו, המפתחת חיסונים לטיפול בסרטן

בחברת הפורטפוליו אליסיו, המפתחת חיסונים לטיפול בסרטן. הגיוס כלל השקעה של כ-22 מיליון דולר

(ת"א, 19 באוקטובר 2022) כלל ביוטכנולוגיה (סימול: כלל ביוטכנו), המשקיעה בחברות בתחום מדעי החיים, דיווחה היום על השלמת סבב גיוס של כ-37 מיליון דולר בחברת הפורטפוליו אליסיו, המפתחת חיסונים לטיפול בסרטן.


הגיוס כלל השקעה של כ-22 מיליון דולר וכן המרה של הלוואות המירות שהועמדו לאליסיו בעבר בהיקף כולל של כ-15 מיליון דולר.

במסגרת הגיוס, המירה כלל ביוטכנולוגיה הלוואות בהיקף של כ-2 מיליון דולר, ושיעור אחזקתה באליסיו לאחר השלמת הגיוס עומד על כ-12%.

כספי הגיוס יאפשרו לאליסיו לקדם את הפיתוח הקליני של המוצר המוביל שלה, ELI-002 - חיסון טיפולי המכוון כנגד סוגי סרטן בעלי מוטציה בחלבוני KRAS, ואת צנרת המוצרים של החברה.


 ELI-002 נבדק בניסוי שלב 1/2 כטיפול יחיד, ובמהלך 2023 ייבדק תחת הסכם אספקה קליני עם חברתRegeneron Pharmaceuticals Inc.


, בשילוב עם הנוגדן Libtayo® מקבוצת מעכבי נקודת בקרה של מערכת החיסון (inhibitors immune checkpoint).

״היקף הגיוס בתקופה זו מהווה הבעת אמון ביכולותיה של אליסיו״, אמר מנכ״ל כלל ביוטכנולוגיה, אסף סגל. ״הגיוס יאפשר לאליסיו להאיץ את פיתוח ה- ELI-002, ואנו מאמינים שהחברה נמצאת במסלול הנכון להוכחת הטכנולוגיה המתקדמת שהיא מפתחת, הזוכה להתעניינות גוברת, וליצירת ערך למשקיעים״.
אליסיו (Elicio)

אליסיו פועלת בתחום האימונותרפיה ומפתחת את טכנולוגיית החיסון Amphiphile Vaccines, שמקורה באוניברסיטת MIT האמריקאית.


 טכנולוגיה זו מאפשרת הצגת מטרות של תאי סרטן ומחוללי זיהומים למערכת החיסון באופן שצפוי לעורר תגובה חיסונית יעילה במיוחד ולאורך זמן.


 לטכנולוגית ה-Amphiphile Vaccines פוטנציאל לסייע גם בטיפולי CAR-T ו-TCR-T בסרטן, וכן במתן בטוח ויעיל של חומרים ממריצי תגובה חיסונית (adjuvants).

באוגוסט 2022 קיבלה אליסיו מענק של 2.8 מיליון דולר מהקרן האמריקאית למחקר מחלות בדרכי העיכול (Gastro-Intestinal Research Foundation, GIRF) לפיתוח חיסונים לסרטן שיפעלו כנגד מוטציות בגן BRAF ומוטציה נקודתית (hotspot mutation) בגן 53p.

כלל תעשיות ביוטכנולוגיה
כלל ביוטכנולוגיה מתמקדת בהשקעה בחברות בתחום מדעי החיים, הביוטכנולוגיה, ופיתוח התרופות. הפורטפוליו של כלל ביוטכנולוגיה כולל חברות ציבוריות ופרטיות, בישראל ובארה"ב, בהן מדיוונד (נאסד״ק: MDWD), Cactus (נאסד״ק: CCTS), גמידה סל (נאסד״ק: GMDA), eXIthera ו-Elicio.

בנוסף, מנהלת כלל ביוטכנולוגיה את קרן אנטומיה, דרכה היא מושקעת גם בתחום הטכנולוגיה הרפואית.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il