TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

טראלייט רוכשת מערכות סולאריות ב-48 מיליון דולר מחברה סינגפורית מובילה - עבור פרויקט התענך1‎‎

במסגרת ההסכם, טרינה תספק לטראלייט פאנלים סולאריים ומערכות סולאריות עוקבות (טרקרים) ושירותים שונים לפרויקט התענך 1

חברת האנרגיה המתחדשת טראלייט מעדכנת על אבן דרך בקידום פרויקט התענך 1.
החברה תרכוש, יחד עם מגדל ביטוח השותפה בפרויקט, מוצרים ושירותים בהיקף של 48 מיליון דולר מחברת טרינה סולאר הסינגפורית (Trina Solar).


 במסגרת ההסכם, טרינה תספק לטראלייט פאנלים סולאריים ומערכות סולאריות עוקבות (טרקרים) ושירותים שונים לפרויקט התענך 1 שצפוי לייצר הספק מותקן של 156 מגה וואט ומועד ההפעלה המסחרי שלו הינו הרבעון הרביעי של 2023.

טרינה סולאר, מהחברות הגדולות בעולם בתחומה, מעסיקה מעל 20 אלף עובדים וסיפקה נכון לאפריל 2022 פאנלים סולאריים בהיקף של מעל 100 ג'יגה וואט.


כמו כן, טרינה סולאר חיברה עד היום מעל ל-5.5 ג'יגה וואט של תחנות כוח סולאריות לרשת ברחבי העולם. טרינה נסחרת בבורסת שנגחאי לפי שווי של כ-148 יואן סיני (כ-20 מיליארד דולר ארה"ב).



ההסכם עם טראלייט כולל שירותי תמיכה, ליווי וסיוע טכני, וכן אספקה של חלקי חילוף לתקופה של 25 שנים. ההסכם כולל אחריות עבור המוצרים והתייחסות לפגמים סדרתיים במוצרים והפעולות הנדרשות בקשר עם כך, למשך תקופה ארוכת טווח.


הציוד שיסופק יסייע להתניע את פרויקט 'התענך 1' של טראלייט, שכבר קיבל אישור חיבור לרשת החשמל ונמצא בשלבי פיתוח אחרונים.


בחודש יולי חתמה טראלייט עם בנק לאומי על מזכר הבנות, בכפוף להסכם מחייב, לפיו יעמיד הבנק מימון בהיקף של כ-400-450 מיליון שקל לטובת הפרויקט התענך 1.

בסך הכל, פרויקט התענך, על שני חלקיו, הינו פרויקט דגל של טראלייט ונחשב לאחד מפרויקטי האנרגיה הסולארית הגדולים בישראל.


הפרויקט, הממוקם בחבל התענך, בדרום עמק יזרעאל, צפוי לפעול בהספק מותקן של 250 מגה וואט, והוא הוכרז כפרויקט תשתית לאומית.


 הפרויקט, על שני חלקיו, צפוי להניב הכנסות (100%) של כ-90 מיליון שקל בשנת הפעלה מלאה וכ-2 מיליארד שקל במשך כל תקופת הפעלת הפרויקט, העומדת על כ-23 שנים.

חברת טראלייט, פועלת בתחום פיתוח וייזום פרויקטי אנרגיה סולארית בארץ ובעולם. לטראלייט שותפות בלעדית עם תנועת המושבים, המאגדת 254 מושבים ברחבי הארץ.


בנוסף, החברה השקיעה במספר חברות טכנולוגיה בתחומי האנרגיה הירוקה ותהליכי הייעול אנרגטי. לחברה צבר פרויקטים של מעל 1,000 MW בישראל. מנכ"ל החברה הוא רני ליפשיץ ויו"ר החברה הוא יונל כהן.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il