TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

אבן דרך משמעותית לסופווייב: קיבלה אישור פטנט בארה"ב לרכיבים מרכזיים של הטכנולוגיה שפיתחה למיצוק העור


שמעון אקהויז קרדיט תומר שלום
שתי הטכנולוגיות שפיתחה סופווייב מאפשרות שימוש בטוח בשיטת האולטרסאונד שמשמשת לחידוש של העור מבלי לפגוע בו חיצונית

לו סקפורי, מנכ"ל סופווייב: "אנו שמחים על קבלת אישור הפטנט הראשון שלנו בארה"ב עבור מערך מתמרי האולטרסאונד ומודול הקירור של סופווייב.


שתי הטכנולוגיות הללו שאותן פיתחה סופווייב מאפשרות שימוש בטוח בשיטת האולטרסאונד שמשמשת לחידוש של העור מבלי לפגוע בו חיצונית, תוך קירור בו-זמנית של שכבת העור העליונה.


 גישת 'הדור הבא' הזו מביאה לייצור קולגן ואלסטין חדשים בעור המטופל ולחידוש ומיצוק העור. זאת, ללא צורך בתהליך החלמה ארוך בבית.


מדובר בקפיצת מדרגה בהשוואה לטיפול קונבנציונלי לחידוש העור, ויכולת טכנולוגית שמהווה גורם מבדל קריטי עבור סופווייב.


במקביל לאישור הפטנט, אנו ממשיכים באסטרטגיית ההתרחבות הגלובלית של סופווייב בארה"ב ובשווקים אטרקטיביים נוספים, כמו סין".

חברת האסתטיקה הרפואית סופווייב (Sofwave) מעדכנת היום על אבן דרך משמעותית בהתפתחותה: קבלת אישור פטנט מצד משרד המשפטים האמריקאי לרכיבים מרכזיים של הטכנולוגיה שפיתחה החברה למיצוק העור והצערתו.


האישור מעניק לסופווייב הגנת פטנט בארה"ב על תכונות מפתח של טכנולוגיית ה-SUPERB של החברה. הפטנט בארה"ב מצטרף לאישורי פטנטים שסופווייב כבר קיבלה בסין ובהונג קונג. לצד זה, לסופווייב 29 פטנטים נוספים הממתינים לאישור ברחבי העולם.

הטכנולוגיה המוגנת כעת בפטנט מתייחסת בעיקר לשני אלמנטים טכנולוגיים מרכזיים: הראשון הוא מערך המתמרים, המשמש להעברת גלי האולטרסאונד לחידוש העור מבלי לפגוע בו חיצונית.


המכשיר ממצק ומחליק את עור המטופלים, מוריד את רמת הקמטים, מאפשר שינוי במראה הפנים והצוואר ע"י הרמת גבות, ומדגיש את מראה הסנטר.


השני הוא מודול הקירור, השומר על טמפרטורות פני העור של המטופל נמוכה יותר, ומפחית משמעותית את הפוטנציאל לנזק תרמי לשכבה החיצונית של פני עור המטופל, ומאפשר תוצאות קליניות בטוחות ויעילות.

כניסה לסין וישראל
החודש נכנסה סופווייב לפעילות מסחרית גם בישראל, כאשר המוצר הייחודי שפיתחה החברה וקיבל את אישור ה-FDA ורגולטורים נוספים, זמין החל מהחודש במרפאתו של ד"ר טל נחליאלי, מומחה בכירורגיה פלסטית הפועל בשתי קליניקות, בתל אביב וקריית ביאליק.


 על פי ההערכות, עלות הטיפול בישראל נעה בין 6,000 ל-8,000 שקלים.


מפתחי המכשיר הישראליים ביססו אותו על גלי אולטרסאונד ומכיוון שאין כל פציעה חיצונית של העור, המטופלת או המטופל יכולים להמשיך "כרגיל" בחייהם ללא צורך בתהליך החלמה ארוך בבית.


 הטיפול כבר בוצע בהצלחה על עשרות אלפי מטופלים ברחבי העולם, ובהם ידוענים, מלכות יופי, מאפרות מקצועיות, מעצבי שיער לכוכבים, וגם על משפיעניות ומשפיענים בחו"ל.

בחודש אוגוסט עדכנה סופווייב כי חתמה על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת HTDK, חברה סינית גדולה בתחום פתרונות הרפואה, במסגרתו HTDK וסופווייב יפעלו לקבלת אישור NMPA (המקבילה הסינית לאישור FDA) למכירה והפצה של מוצרי סופווייב, המיועדים להצערת ומיצוק העור, ברחבי סין, שוק הנחשב לאחד משווקי האסתטיקה הרפואית הנהנים משיעורי צמיחה מהגבוהים בעולם, ומוערך בכ-29 מיליארד דולר בשנה.


ההסכם בסין מתווסף להמשך ההתרחבות הגלובלית של סופווייב. באוגוסט 2021 קיבלה סופווייב את האישור הרגולטורי בדרום קוריאה (ה-MFDS), לשיווק המכשיר שלה, שהצטרף לאישורי ה- FDA ו-CE שיש לחברה בארה"ב ובאירופה.

במחצית הראשונה של 2022 הציגה סופוויב צמיחה של כ-34% בהכנסות לכ-13.6 מיליון דולר, מתוכן כ-8 מיליון דולר בצפון אמריקה.

חברת Sofwave (סופווייב), שהוקמה בשנת 2015 בחממת אלון ונצ'רס, עוסקת בתחום האסתטיקה הרפואית ומתבססת על טכנולוגיית קרני אולטרסאונד מקבילות, המאושרת על ידי ה- FDA וע"י CE ורשויות רגולטוריות רבות במדינות מפתח בעולם.


הטכנולוגיה הוכחה ומוכחת קלינית בניסויים קליניים עם רופאים מובילים בתחום הטכנולוגיה האסתטית ובשימוש יומיומי אינטנסיבי.


המוצר והטכנולוגיה היחודיים שפיתחה החברה ממצקים ומחליקים את עור המטופלים, מורידים את רמת הקמטים, מאפשרים שינוי במראה הפנים והצוואר ע"י הרמת גבות, ומדגישים את מראה הסנטר.


 כל התוצאות האסתטיות האלה מושגות בטיפול לא פולשני שאינו פוגע בשכבה החיצונית של עור המטופל.

נוסף לטיפולי הפנים והצוואר עוסקת החברה בהרחבת השימושים הקליניים של הטכנולוגיה שלה לאיזורים אחרים בגוף, סיום גיוס המטופלות לניסוי הצלוליטיס הוא דוגמא חשובה לפעילות החברה בתחום בעל פוטנציאל עיסקי משמעותי שמחפש פתרונות יעילים ולא חודרניים למספר רב של נשים שסובלות מצלוליטיס.

החברה פעילה כיום בארה"ב ובישראל, ובשנת 2021 הנפיקה החברה את מניותיה בבורסה לניירות ערך בת"א. מנכ"ל החברה הוא מר לואיס סקאפורי ויו"ר דירקטוריון החברה ומייסד שותף שלה הוא ד"ר שמעון אקהויז.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il