TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת SecuriThings גייסה 21 מיליון דולר כדי לנהל באוטומציה מכשירי אבטחה פיזיים


קרדיט: דויד גארב
חברת SecuriThings , המפתחת פלטפורמה לניהול מכשירי אבטחה פיזיים בארגונים בעזרת אוטומציה, גייסה 21 מיליון דולר בסבב גיוס מסדרה B

חברת SecuriThings , המפתחת פלטפורמה לניהול מכשירי אבטחה פיזיים בארגונים בעזרת אוטומציה, גייסה 21 מיליון דולר בסבב גיוס מסדרה B. הסבב הובל על ידי קרן (U.S


. Venture Partners) USVP בהשתתפות Swisscom Ventures, לסבב הצטרפו גם המשקיעים הקיימים Aleph, Firstime VC ו-Cresson Management. הסבב הנוכחי מביא את סך ההשקעות בחברה מאז הקמתה להיקף של 39 מיליון דולר.

חברת SecuriThings מגדירה מחדש את הדרך שבה ארגונים מנהלים ומגנים על מכשירי אבטחה פיזית (לדוגמה מצלמות אבטחה), ומסייעת בכך לצוותי אופרציה להבטיח תפקוד תקין ומאובטח של המכשירים תוך הפחתת עלויות. פלטפורמת ה- IoTOps של החברה מספקת יכולות ניטור בזמן אמת, להגנה ותחזוקה שוטפת למכשירי IoT.


 כך החברה מאפשרת לשפר את זמינות המערכות, כדי לעמוד בסטנדרטים רגולטוריים וארגוניים ולספק הגנת סייבר למכשירים.


ניהול מכשירי האבטחה באמצעות כלי אוטומציה, אנליטיקה והתראות, מאפשרת לצוותים להתמקד במשימות אסטרטגיות יותר, על ידי הפחתת כמות העבודה הידנית הנדרשת והצורך בביקורים פיזיים באתרים מבוזרים, וכן לשפר את היעילות התפעולית בתהליכים הארגוניים.

החברה הוקמה ב2016 על ידי רועי דגן (מנכ"ל) ורענן ליג'י (סמנכ"ל טכנולוגיה). SecuriThings מעסיקה 70 עובדים, 55 מהם בישראל והשאר בארה"ב וקנדה.


סבב הגיוס החדש יאפשר לחברה להשקיע בהאצת התוכניות העסקיות בשוק בצפון אמריקה ובשאר העולם, ובהרחבת השותפים הטכנולוגיים והעסקיים באקוסיסטם.


החברה גם תאיץ את תוכניות המחקר והפיתוח של הפלטפורמה שמובילה כיום את התחום, עם פיתוח של יכולות חדשות ותמיכה בסוגי מכשירים נוספים.

"למרבית הארגונים מאות עד אלפים רבים של מכשירי אבטחה פיזית שנועדו להגן על אנשים, רכוש וקניין רוחני, וכן לעמוד בדרישות חקיקה ורגולציה.


 ההיקף והמורכבות של ניהול כל המכשירים הללו הוא משימה מאתגרת באופן יוצא דופן", אומר רועי דגן, מנכ"ל SecuriThings.


 "מה שהופך את פלטפורמת ה-IoTOps שלנו לכלי שמשנה את כללי המשחק, זו העובדה שהיא מאפשרת לצוותי אופרציה ואבטחה פיזית, בתעשיות שונות וארגונים מגדלים שונים, לרבות חברות Fortune 100, להעמיד סטנדרטים של IT לכל המכשירים האלו.


המערכת מביאה את הצוותים לחזית הארגון כמובילים טכנולוגיים בכל הקשור לניהול ותפעול של מערכי מכשירים."

"חברת SecuriThings מובילה את הקטגוריה, ומציעה את הפתרון המקיף היחיד בתחום, המספק ערך משמעותי ללקוחות בענפים שונים, כפי שניכר היה בכל השיחות עם לקוחות מובילים. אנו שותפים לאמון של הלקוחות והשותפים בגישת החברה והובלת קטגוריה זו לניהול מכשירי אבטחה פיזית", אמר ז'אק בנקוסקי, שותף כללי בקרן USVP.


"רועי וצוותו הוכיחו כי יש להם את הטכנולוגיה, המיומנות והמחויבות הנדרשות כדי להמשיך ולהוביל את התחום. אנו שמחים מאוד לקחת חלק במסע הצמיחה של SecuriThings, ההופכת למעשה לסטנדרט לניהול ותפעול מכשירי אבטחה פיזית בארגונים ברחבי העולם."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il