TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

איירטאצ' סולאר: עסקאות בהיקף של כ-20 מיליון שקל מתחילת ספטמבר - לאספקה ותחזוקה של רובוטים לניקוי פאנלים סולאריים


טל לאופר מנכל איירטאצ' סולאר-צילום סלי פרג
חתמה על עסקה רב שנתית בהיקף של כ-7 מיליון שקל לאספקה ותחזוקה של רובוטים לניקוי פאנלים סולאריים ללקוח בהודו.

חברת איירטאצ' סולאר, ממשיכה בהרחבת פעילותה בהודו. החברה מעדכנת היום, כי חתמה על הסכמים עם חברה הודית מקבוצת Avaada בהיקף של כ-7 מיליון שקל, עבור מכירה, אספקה, התקנה, תפעול ותחזוקה של מערכות רובוטיות לניקוי יבש של פאנלים סולאריים. הודו מהווה את אחד משווקי האנרגיה המתחדשת הגדולים בעולם, עם כ-52 ג'יגה וואט מתקנים סולאריים מותקנים בסה"כ.

במסגרת ההסכם עם הלקוח בהודו מקבוצת Avaada, נקבע כי עבור אספקת והתקנת המערכות בפרויקט תקבל איירטאצ' תמורה כוללת על סך של כ-2.1 מיליון שקל, במספר אבני דרך לפי קצב אספקת, התקנת והפעלת המערכות.


להערכת החברה, על-פי לוחות הזמנים המתוכננים, התקנות בהיקף כולל של כ-1.5 מיליון ש"ח צפויות להסתיים עד תום שנת 2022, והיתרה במחצית הראשונה של שנת 2023.


יתרת התמורה, בהיקף מוערך של כ-4.9 מיליון שקל, צפויה להתקבל בגין מתן שירותים ותחזוקה לפרויקטים, ותתפרס על פני תקופה של 25 שנים ממועד מסירת הפרויקטים ללקוח.

הסכם זה מביא את סכום העסקאות שביצעה איירטאצ' מתחילת חודש ספטמבר לכ-20.6 מיליון שקל, כאשר בתחילת ספטמבר דיווחה החברה על חתימת עסקאות בהיקף של כ-11.2 מיליון שקל עם ענקית הסולאר ההודית ReNew Power שהינה לקוח חוזר; בנוסף, לפני כשבוע עדכנה איירטאצ' על הסכם משמעותי, המהווה הבעת אמון מצד חברת הבת בישראל של EDF Renewables ענקית האנרגיה הצרפתית, שגם היא לקוח חוזר, בסכום כולל של 2.4 מיליון שקל, עבור הטמעה ותחזוקה של מערכות איירטאצ' בשדות סולאריים של החברה בישראל.

חברת איירטאצ' סולאר ARTS:TASE)) היא מהחברות המובילות והחדשניות בתחום של פתרונות רובוטיים לשוק האנרגיה הסולארית (Autonomous Robotic Technologies).


החברה, אשר הוקמה בשנת 2017, עוסקת בפיתוח, ייצור, שיווק, תפעול ותחזוקה של פתרונות רובוטיים לניקוי יבש (ללא מים) של פאנלים פוטו-וולטאים, המשמשים את שוק האנרגיה הסולארית. החברה משלבת מתן פתרונות טכנולוגיים ייחודיים הניתנים ללקוחות על בסיס Tailor Made, יחד עם שירות אפקטיבי ומהיר, שמביאים לטיוב ומקסום התפוקה האנרגטית של פאנלים סולאריים, וזאת באופן מהיר, יעיל ואוטומטי, ותוך חיסכון כספי ניכר ללקוחות. החברה השלימה במרץ 2021 הנפקה ראשונית לציבור (IPO) וגייסה כ-61 מיליון שקל.


מטה הפעילות של החברה הינו בישראל, והחברה מפעילה שני מרכזי ייצור - בישראל ובהודו. נכון למועד זה החברה פועלת, מייצרת ומוכרת את מוצריה ושירותיה בישראל ובהודו, והיא בוחנת ומקדמת בימים אלה תהליכי כניסה לשווקי יעד חדשים. מנכ"ל החברה הוא טל לאופר והיא הוקמה על ידי מר יניר אלוש המכהן כיו"ר דירקטוריון החברה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il