TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חלל-תקשורת השלימה בהצלחה גיוס הון של 33 מיליון ש״ח

הודיעה החברה על קבלת התחייבויות מוקדמות לרכישת מניות בתמורה ל-26.6 מיליון ש״ח ממשקיעים מסווגים, שהתחייבו לרכוש מראש 76.88% מהתמורה הכוללת.

חלל-תקשורת השלימה בהצלחה [בסוף השבוע שעבר] גיוס של כ-33 מיליון ש״ח. ביום שני האחרון הודיעה החברה על קבלת התחייבויות מוקדמות לרכישת מניות בתמורה ל-26.6 מיליון ש״ח ממשקיעים מסווגים, שהתחייבו לרכוש מראש 76.88% מהתמורה הכוללת.


בשלב הציבורי החברה נענתה לביקושים נוספים בהיקף של כ-6.2 מיליון ₪. סך התמורה לחברה בגין הנפקת המניות הינה כ-32.8 מיליון ₪ במחיר 4.3 שקלים למניה.


חברת 4iG השתתפה בהנפקה והשקיעה 13 מיליון שקל תמורת 9.5% ממניות החברה.
חלל-תקשורת דיווחה כי התקשרה בהסכם מחייב עם חברת התקשורת ההונגרית 4iG, לפיו יוקצו לרוכשת, בשלב ראשון 20% ממניות חלל-תקשורת.


בהתאם חברת 4iG צפויה להשלים השקעה נוספת מעבר לאחזקתה הנוכחית בהיקף של 19.5 מיליון שקל במחיר של 4.7 ש"ח למניה רגילה להשלמת אחזקתה וזאת בכפוף לאישור משרד התקשורת שצפוי להתקבל בחודש הקרוב ובו יושלם השלב הראשון.

בנוסף בשלב השני, בכפוף להתקיימות תנאים מתלים נוספים, 4iG תוכל לרכוש במשך תקופה של שלוש שנים ממועד השלמת העסקה, מעת לעת ובכפוף לקבלת אישור נוסף ממשרד התקשורת, מניות רגילות נוספות של החברה, עד לשיעור אחזקה מצטבר של 51% מהון המניות המונפק והנפרע ומזכויות ההצבעה בחלל-תקשורת.


המחיר הממוצע עבור ה- 31% הנוספים מהון המניות יהיה 8.5 ₪ למניה רגילה, שמסתכמים להשקעה נוספת בסך של כ-170 מיליון ש"ח.

לפני כחודש דיווחה חלל-תקשורת כי כונס הנכסים של יורוקום תקשורת התקשר בהסכם אופציה עם מר אהרן פרנקל בנוגע לרכישת 26% מהון המניות המונפק והנפרע של החברה, במחיר של 4.58 ש״ח למניה.

ברבעון השני של השנה דיווחה החברה על גידול של כ-90% בהכנסות מהלוויין עמוס-17 ביחס לרבעון המקביל אשתקד, לקצב שנתי של כ-27 מיליון דולר, מתוך סך הכנסות בקצב שנתי של כ-100 מיליון דולר, וכן על גידול של כ-70% ברווח הגולמי לעומת הרבעון המקביל אשתקד.


תזרים המזומנים מפעילות שוטפת, שהציגה חלל בחציון הראשון, עמד על כ-36 מיליון דולר וצבר ההזמנות של החברה הסתכם בסוף הרבעון השני לסך של כ- 263 מיליון דולר.

חלל-תקשורת היא חברת הלוויינים הפרטית של ישראל. החברה היא ספקית תקשורת לוויינים והבעלים של צי לווייני עמוס, הכולל את הלוויין הדיגיטלי רחב הפס (HTS) המתקדם עמוס-17, אשר מרחיב את רשת הפריסה של החברה לאפריקה, המזרח התיכון ואסיה.


חלל-תקשורת, אשר החלה פעילותה ב- 1992, ביססה עם השנים את מעמדה כחדשנית בתחומה, כמספקת מגוון רחב של שירותי תקשורת על גבי לווין וכשותפה אסטרטגית של לקוחותיה.


 החברה מספקת כיסוי לוויני נרחב ואמין מעל אפריקה, אסיה, אירופה והמזרח התיכון. באמצעות הלוויינים עמוס-4, עמוס-7, ועמוס-17, יחד עם מערך תחנות קרקעיות (Teleports) מציעה החברה פתרונות הכוללים, בין השאר, שירותים מנוהלים ומקצועיים, פתרונות Turn-Key, Cellular Backhaul, פתרונות Trunking ושירותי לוויין לשידור נתונים ופס רחב.


בין לקוחות החברה: ספקי אינטרנט, מפעילי טלקום ומפעילים סלולריים, מפעילי שידורי טלוויזיה (DTH / OTT), אינטגרטורים ברשת וסוכנויות ממשלתיות, לצרכים אזרחיים וביטחוניים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il