TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

קנלוב ואשטרום אנרגיות מתחדשות חתמו על חוזה לאספקת חשמל בסן אנטוניו‎‎‎‎‎‎

במסגרת ההסכם, ימכרו קנלוב ושותפתה, אשטרום אנרגיה מתחדשת, כ-60% מהחשמל המיוצר בפרויקט ל-CPS Energy

פריצת דרך משמעותית לחברת האנרגיות המתחדשות קנלובKenlov Renewable) Energy) עם חתימה על הסכם ראשון למכירת חשמל סולארי בארה"ב.

קנלוב מדווחת על חתימת הסכם ראשון בארה"ב, למכירת חשמל סולארי בהיקף של 235 מגה-וואט, בפרויקט טיירה בוניטה ((Tierra Bonita בטקסס, ארה"ב.

במסגרת ההסכם, תאגיד ייעודי בבעלות משותפת של קנלוב אנרגיה מתחדשת ואשטרום, בחלוקה שווה, ימכור לחברת החשמל של עיריית סן-אנטוניו (CPS Energy) כ-60% מיכולת הייצור של פרויקט 'טיירה בוניטה', בהספק של כ-235 מגה-וואט מתוך 400 מגה וואט.


החשמל יימכר בנקודת החיבור של הפרויקט לרשת החשמל המקומית, ויתרת החשמל והתעודות הירוקות בגינו יימכרו בשוק החשמל הפתוח בטקסס.

חברת החשמל של סן אנטוניו היא חברת החשמל העירונית הגדולה בארה"ב, המדורגת בדירוג בינלאומי Moody’s Aa2, גבוה מדירוג מדינת ישראל.


 החברה משרתת מעל ל-900 אלף לקוחות במגזר החשמל, והיא תרכוש את החשמל מידי קנלוב ואשטרום לתקופה של 20 שנה. סן אנטוניו היא העיר השביעית בגודלה בארה"ב, עם כ-1.5 מיליון תושבים.

פרויקט Tierra Bonita הוא פרויקט סולארי בהיקף של כ-MW400 בטקסס, ארה"ב, המשתרע על פני שטח של כ-9,000 דונם.


פיתוח הפרויקט יחל במהלך הרבעון השני של שנת 2023, והפעלתו המסחרית צפויה בסוף שנת 2024, וזאת לאחר שהושלמו אבני הדרך המרכזיות בפרויקט, לרבות הבטחת הזכויות במקרקעין, הסכם חיבור לרשת החשמל ומכירת 60% מכושר הייצור של הפרויקט לתקופה של 20 שנה.

יוסי גבורה, מנכ"ל קנלוב אנרגיה מתחדשת: "קנלוב מניחה את אבן הפינה לפעילות פרויקט Tierra Bonita, הראשון מתוך שישה פרויקטים בארה"ב, בהיקף כולל של 1.5 GW, ובמקביל אנו ממשיכים לפעול לקידום הפרויקטים שלנו באירופה, בהיקף של 1.5GW נוספים.


ההסכם עם חברת החשמל של סן אנטוניו יסייע לקנלוב בפיתוח פרויקטים נוספים באזור".

בתחילת החודש הודיעה קנלוב על המינוי של יוסי גבורה, מבכירי משק האנרגיה הישראלי, למנכ"ל החברה. גבורה פעל להנחת היסודות משק הגז הטבעי הישראלי תוך הובלת תהליכים מרכזיים של מיזוגים ורכישות, לצד הובלת גיוסי הון וחוב בהיקף של מיליארדי דולרים, שנועדו לפיתוח תגליות הענק 'תמר' ו'לוויתן'.

כעת, גבורה עובר לתחום האנרגיות המתחדשות, וינצל את הניסיון האדיר שצבר בתחום התשתיות והמימון במטרה לסייע לחברת קנלוב בפיתוח, מימון ותפעול צבר הפרויקטים של החברה בהיקף שמעל ל-3 ג'יגה וואט, לצד המשך תהליך ההתרחבות הגלובאלי.


קנלוב צפויה לצאת בקרוב לסבב גיוס חוב פרטי, והיא בוחנת אפשרות להנפקה בבורסה הישראלית במהלך שנת 2023.

יצרנית החשמל הפרטית (IPP) קנלוב עוסקת בייזום, הקמה והפעלה של פרוייקטי אנרגיית רוח, מערכות לייצור חשמל מאנרגיה סולארית ופתרונות אגירה, באירופה וארה"ב.


צבר הפרויקטים של קנלוב מכיל כ-3 GW, מתוכם כ-1.5 GW של קיבולת פיתוח סולארי בארה"ב. את צבר הפרויקטים בארה"ב, בהספק כולל של כ-1.5 GW ובעלות צפויה של כ- 1.5 מיליארד דולר, מפתחת קנלוב עם שותפתה, אשטרום אנרגיה מתחדשת, באמצעות צוות המיזם המשותף.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il