TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

סייברארק מכריזה על מינויו של פרץ רגב לסמנכ"ל המוצרים הראשי


פרץ רגב צילום:יחצ
חברת סייברארקCyberArk (נסד"ק: CYBR), המובילה העולמית באבטחת זהויות, מודיעה על מינויו של פרץ רגב לסמנכ"ל

חברת סייברארקCyberArk (נסד"ק: CYBR), המובילה העולמית באבטחת זהויות, מודיעה על מינויו של פרץ רגב לסמנכ"ל המוצרים הראשי של החברה.




רגב מביא אתו לסייברארק יותר מ-20 שנות ניהול בכיר וניסיון בהנדסת מוצרים. בתפקידו הקודם שימש רגב כסמנכ"ל גלובלי לדאטה סיינס והנדסה בחברת פייפאל (PayPal). רגב שימש גם כמנכ"ל פייפאל ישראל.

במסגרת תפקידו, יהיה רגב אחראי לניהול המוצרים של הארגון, לרבות פעילות המחקר ופיתוח, החדשנות והטכנולוגיות. הוא ימשיך לתמוך בחזון אבטחת הזהויות של סייברארק ולפעול לפי מפת דרכים מבוססת חדשנות, כדי ליצור בידול תחרותי וערך ללקוחות.




סייברארק קבעה את אבטחת הזהויות כסטנדרט חדש לניהול צמיחה וצמצום הסיכון הכרוך בזהויות אנושיות וזהויות מכונה. פלטפורמת אבטחת הזהויות של סייברארק, המבוססת על בקרה חכמה של גישה פריבילגית, מאפשרת גישה מאובטחת לכל זהות, מכל מקום, ולמגוון הרחב ביותר של משאבים וסביבות.

חן ביתן, שכיהן עד היום כסמנכ"ל מוצרים ראשי בסייברארק, ימשיך לכהן כמנהל סייברארק ישראל, ולקחת חלק מרכזי בהגדרת כיווני ההתפתחות האסטרטגיים של החברה. בנוסף, הוא ירחיב את פעילותו ויהיה אחראי על ניהול ופיתוח הלקוחות האסטרטגיים של החברה, תוך התמקדות באזור EMEA.

"ניסיונו העשיר של פרץ ביצירת פתרונות SaaS מוצלחים ומוצרים ארגוניים מבוססי ענן, לצד סגנון ניהול שמניב תוצאות יוצאות דופן, יאפשרו לפרץ ליישם בעקביות את מפת הדרכים של סייברארק לפלטפורמת אבטחת הזהויות שלה ולהמשיך לחזק את היתרון התחרותי הקיים של החברה,"




 אמר אודי מוקדי, מייסד, יו"ר ומנכ"ל סייברארק. "ההובלה המתמשכת של חן לאורך שנים, והבנת השוק המעמיקה שלו, יעזרו לנו עוד יותר בחיזוק המובילות של סייברארק בשוק אבטחת הזהויות. אני גאה מאוד בצוות של סייברארק וביכולתנו להמשיך ולייצר תנופה עסקית וערך ללקוחות."

לפני פייפאל הוביל רגב את צוותי מוצרי ה-SaaS וצוותי ה-Big Data Analytics ב-HP Software, שם סייע בהגדרת האסטרטגיה ומפת הדרכים הכוללות של מוצרי החברה, קידם את תחום המחקר עם צוות HP Labs ופיתח את החזון והאסטרטגיה העסקית של פתרונות ה-DevOps מקצה לקצה של החברה, במהלך תקופה של 12 שנים.

"סייברארק הדגימה בעקביות את יכולתה לשפר את האבטחה עבור הלקוחות באמצעות בקרות חכמות על גישה פריבילגית, המהווה את הליבה של אסטרטגיית אבטחת הזהויות.




אני גאה להצטרף לארגון המחויב להביא חדשנות וערך, הפועל בגישה המציבה את הלקוח במקום הראשון, תוך כדי התבוננות קדימה, לעבר ההתמודדות עם איומי סייבר חדשים," אמר פרץ רגב. "אני מצפה לשתף פעולה עם צוותי המחקר, המוצרים והטכנולוגיה שלנו ולעזור ללקוחות ולשותפים לשפר את האבטחה באופן התואם את קצב ההשקעה בדיגיטל.”

לרגב תואר ראשון במדעי המחשב בהצטיינות מאוניברסיטת רייכמן ותואר שני במנהל עסקים, אף הוא בהצטיינות מהמסלול האקדמי במכללה למנהל.

אודות סייברארק
סייברארק(NASDAQ: CYBR) היא המובילה העולמית באבטחת זהויות. החברה, המתמקדת בניהול גישה פריבילגית, מספקת את הפתרון המקיף ביותר לכל זהות – אנושית או מכונה – עבור יישומים עסקיים, כוח עבודה מבוזר, עומסי עבודה בענן היברידי ובתהליכי DevOps. הארגונים המובילים בעולם בוטחים בסייברארק כדי להגן על הנכסים הקריטיים ביותר שלהם. www.cyberark.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il