TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת CYREBRO המפתחת את תשתית ה-SOC מבוססת ענן הראשונה בעולם מגייסת 40 מיליון דולר


מייסדים - משמאל נדב ארבל (מנכל) ודודו חנסנסון - קרדיט דורון לצטר
חברת הסייבר CYREBRO, המובילה העולמית בפיתוח וניהול תשתיות SOC, השלימה גיוס בהיקף של 40 מיליון דולר בסבב מסדרה C

חברת הסייבר CYREBRO, המובילה העולמית בפיתוח וניהול תשתיות SOC, השלימה גיוס בהיקף של 40 מיליון דולר בסבב מסדרה C.


הסבב הובל על ידי KDT- Koch Disruptive Technologies , זרוע ההשקעות בטכנולוגיה של תאגיד Koch Industries האמריקאי וקרן Elaia Partners. בסבב השתתפו גם משקיעים קיימים בחברה Mangrove Capital Partners, Prytek, בנק מזרחי טפחות ו- InCapital Group. הסבב החדש מביא את סך ההשקעה בחברה ל-61 מיליון דולר מאז הקמתה.


 ההשקעה תאפשר לחברה להאיץ את פיתוח התשתית הייחודית והרחבת אסטרטגיית החדירה לשווקים הבינלאומיים ולבסס את CYREBRO כפתרון העולמי עבור ספקי שירותי אבטחה מנוהלים (MSSP), ספקי שירותי IT ועסקים מכל הגדלים.

CYREBRO מפתחת תשתית SOC מבוססת ענן המאפשרת הקמה ותפעול של מערכי SOC בסטנדרט של חברות אנטרפרייז. בעולם בו עלויות גבוהות, מחסור במשאבים אנושיים ותחזוקה מתמשכת מהווים את האתגרים העיקריים בהקמה וניהול של מערך SOC, החברה מאפשרת פתרון איכותי, יעיל ומנוהל.

הפלטפורמה האינטראקטיבית של המערכת משלבת את כל סביבות הרשת הקשורות לאבטחה לתוך מרכז פיקוד אחד ומספקת תמונה ברורה ומקיפה לצד המלצות פעולה בזמן אמת. התשתית של CYREBRO כוללת בתוכה יכולות ניטור אסטרטגי מסביב לשעון 24/7/365, כלי בינה פרואקטיביים לזיהוי איומים, תחקור פורנזי, תגובה לתקריות ואופטימיזציה שאינה תלויה בטכנולוגיה כלשהי.

הפלטפורמה של CYREBRO משמשת כיום מאות חברות בצפון אמריקה, אירופה, דרום אמריקה, ישראל והמזרח הרחוק. החברות מגיעות ממגוון רחב של תחומים בהם טכנולוגיה, ביטחון, בנקים, ביטוח, רפואה, קמעונאות, בתי קזינו, משרדים ותעשייה ותיקה בגדלים שונים מ-10 ועד ל-175 אלף עובדים. מרכז פעילות החברה הוא באמצעות שותפים טכנולוגיים, המספקים שירותי אבטחה מנוהלים ללקוחותיהם.

החברה הוקמה על ידי נדב ארבל (מנכ"ל) ודודו חנסנסון (COO), כאשר בשנה האחרונה הציגה צמיחה של 300% בהיקפי המכירות, תוך גידול משמעותי במספר הלקוחות ומספר המועסקים לכדי 150 עובדים בישראל, ניו יורק וטורונטו בנוסף לצוותי פיתוח באוקראינה וקוסטה ריקה. כספי ההשקעה ישמשו להעמקת יכולות המוצר והאצת השיווק בעולם באמצעות שותפים אסטרטגיים.

נדב ארבל, מנכ"ל CYREBRO: "אנחנו גאים ונרגשים מקבוצת המשקיעים הנהדרת שעומדת מאחורינו, עם אמון מלא ב-CYREBRO ובחזון שלה. אנחנו מאמינים שבעתיד, כמעט כל SOC בעולם יתבסס על תשתית מנוהלת והמטרה שלנו היא להישאר המובילה העולמית בתחום."

יצחק סגרון, דירקטור מנהל של KDT: "התשתית של CYREBRO נותנת לספקי שירותי אבטחה מנוהלים (MSSP) את הרמה הגבוהה ביותר של אוטומציה עם מינימום התראות שווא (false positives), ומאפשרת להם להעניק שירות טוב יותר ובמחיר משתלם יותר ללקוחות שלהן, תוך הגדלת היצע המוצרים שהן מספקות.


CYREBRO יוצרת מהפכה בתחום ולכן הציגה צמיחה משמעותית גם בשוק המאתגר הנוכחי. אנחנו בטוחים שנדב, דודו, והצוות ימשיכו להניע את החברה קדימה."

רון גלב, משנה למנכ"ל בזק בינלאומי, שותפתה של CYREBRO בישראל: "המוצר של CYREBRO יוצא דופן בשוק אבטחת המידע מאחר והוא מאפשר לנו להעניק ללקוחות שלנו פתרון SOC ברמה הגבוהה ביותר. אנחנו מספקים ללקוחותינו שירותי אבטחת מידע במעטפת המשלבת את הפתרון של CYREBRO.

המערכת כוללת גם יכולות של כמו ניטור ובקרה, אליהן אנחנו מוסיפים כמובן את האיכויות שלנו כאינטגרטור מוביל. ריכוז כל אירועי האבטחה לכדי מערכת אחת המאפשרת תעדוף באמצעות ממשק משתמש אינטואיטיבי הופכת את ההצעה שלהם לקלה לשימוש עבור כל סוגי העסקים. ככל ששוק האבטחה יהפוך מורכב ותחרותי יותר, אני בטוח כי הצורך בפתרון של CYREBRO ימשיך לגדול."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il