TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

דרור אוהב ציון מנכל ובעלים של חברת דרא שיווק נדלן צילום דנה תמרי


נבחרת הסייבר של ישראל
גאווה כחול לבן. לראשונה בתולדות התחרות, משלחת מישראל תצא לאירופה להתמודד ב"אתגר אבטחת הסייבר האירופאי


גאווה כחול לבן. לראשונה בתולדות התחרות, משלחת מישראל תצא לאירופה להתמודד ב"אתגר אבטחת הסייבר האירופאי" - European Cyber Security Challenge (ECSC). המשלחת הישראלית, בהובלת מערך הסייבר הלאומי, כוללת את חניכי תכנית "מגשימים" של המרכז לחינוך סייבר של קרן רש"י והיא תתחרה השנה בוינה בין התאריכים 13 – 17 בספטמבר.


 מדובר בתחרות שנתית שיזמה הסוכנות האירופאית לאבטחת סייבר ENISA יחד עם הנציבות האירופית ומטרתה לקדם כישרונות ונטוורקינג בתחום הסייבר לטובת "אבטחת סייבר ברוח הערכים הדמוקרטיים".

בתחרות לוקחות חלק משלחות מ 32 מדינות מהאיחוד האירופי ובנוסף הוזמנו מספר מצומצם של מדינות חוץ. מערך הסייבר הוזמן כגורם רשמי של מדינת ישראל לארגן ולהוביל לראשונה נבחרת שתייצג את ישראל בתחרות.

הנבחרת, המורכבת ע״פ חוקי התחרות מ 5 ״ג׳וניורים״ עד גיל 18 ו-5 ״סניורים״ עד גיל 25, נבחרה מתוך מצטייני ומצטיינות תוכנית ״מגשימים״ והיא תיקח חלק בתחרויות הכוללות תחרות האקינג Escape the box ו-CTF תחומי הידע במסגרת התחרות מגוונים וכוללים בין היתר את הנושאים הבאים:


רשתות, מערכות הפעלה, הצפנה/פענוח, פורנזיקה, ניידים ועוד. החברות והחברים מהמשלחת הישראלית נמנים עם הייצוג הנשי הגבוה ביותר, בהשוואה ליתר המשלחות בעולם – כמחצית ממשתתפי הנבחרת הן נשים וכמו כן, מגיעים מכל רחבי ישראל בין היתר: ערד, נתיבות, טבריה, עפולה ועוד.

רקע על תכנית "מגשימים": תכנית הסייבר הלאומית "מגשימים" נוסדה בשנת 2010, ומופעלת על ידי המרכז לחינוך סייבר של קרן רש"י, ועל ידי משרד הביטחון. לאחר הצלחה של שנתיים, הפכה לתכנית לאומית בתמיכת משרד ראש הממשלה ושותפים בה מערך הסייבר הלאומי, קרנות פילנתרופיות וגופים עסקיים נוספים.

התכנית מיועדת לנוער מצטיין מרחבי הפריפריה הגיאוגרפית והחברתית בישראל ומכשירה את חניכיה מכיתה י' ועד יב', לידע מעמיק בתחומי הטכנולוגיה והסייבר. התכנית שמה דגש על הטמעת מיומנויות כגון למידה עצמאית, פתרון בעיות מורכבות ועוד.

אורית טטרסקי, ראש מרכז פיתוח ומיצוי הון אנושי במערך הסייבר הלאומי: "אני גאה ונרגשת להוביל את הנבחרת לוינה. כבר בזמן הקצר שהיה לנו להכנות נוכחנו לראות שמדובר בקבוצה מעולה לא רק מקצועית, אלא גם חברתית וערכית, וכמה כולנו מרגישים תחושת שליחות.


 מאמינה כי חברי הנבחרת יהוו השראה לנערות ונערים נוספים לחתור להצטרף גם הם לדור העתיד של הסייבר הישראלי, בטוחה שהחוויה תהיה מיוחדת ומעצימה, ונותר רק לאחל לנו בהצלחה רבה!"

שגיא בר, מנכ"ל המרכז לחינוך סייבר, קרן רש"י: "במדינה כמו ישראל, המסתמכת על מערך הגנה טכנולוגי מיומן ומוכשר, קיימת חשיבות רבה למיצוי ואיתור נוער מצוין כמו זה המשתתף בתכנית "מגשימים" אשר פועלת בפריפריה הישראלית.


הקבוצה שנבחרה, מוכיחה משנה לשנה את הפוטנציאל האדיר שיש בקרב הצעירים שלנו. זו גאווה גדולה וזכות ענקית שהם הנציגים מישראל – סמוך ובטוח שהם יפרצו כל חסם ויכבשו כל פסגה".

חשיבות תכנית מגשימים כמנוע לצמיחת ההייטק בישראל "מדובר בתכנית מצוינות שמוכיחה משנה לשנה את הפוטנציאל האדיר שיש בקרב הצעירים בפריפריה. בזכות ההזדמנויות שאנו יוצרים בחינוך, מצליחים הנערות והנערים לפרוץ את החסמים הסביבתיים ולהוכיח לכולם שהם מסוגלים לכבוש כל פסגה.


בוגרי התוכניות של המרכז לחינוך סייבר, מסיימים את כיתה י"ב עם ידע משמעותי בסייבר ובמחשבים ועם מיומנויות המשתוות לאלה של אנשי הייטק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il