TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

קבוצת קורטק מספקת עדכון לגבי CSpace והשותפות הטכנולוגית שלה עם אוניברסיטת אדלייד


THE CORETEC GROUP
אוניברסיטת אדלייד בוחנת ארבעה משקפי אנרגיית פונון ברמה נמוכה להם פוטנציאל ייצור בקנה מידה גדול, תוך שמירה על איכות אופטית גבוהה

The Coretec Group (OTCQB: CRTG), מפתחת חומרים פעילים של אנודת סיליקון לסוללות ליתיום-יון ו- cyclohexasilane (CHS) עבור EV, קלינטק ויישומי טכנולוגיה מתפתחים, סיפקה עדכון לגבי השותפות שלה עם אוניברסיטת אדלייד, אחת האוניברסיטאות המובילות בעולם בתחום של זכוכית יישומית ופוטוניקה מדעית,
לפיתוח תצוגת זכוכית שתשמש את CSpace של Coretec, תצוגה וולומטרית סטטית תלת ממדית שאינה צמודה למשקפיים ומייצרת תמונות תלת ממד באיכות גבוהה עם יישומים בהדמיה רפואית, תכנון רכב וחלל, הדמיית חלל הגנה, בקרת תעבורה אווירית ועוד.

כרקע, טכנולוגיית CSpace של קורטק שולטת בשני לייזרים בלתי נראים בתדרי אינפרה אדום כדי ליצור פיקסלים שניתן לראות שיוצרים תמונה תלת ממדית בתא הדמיה.


 תא ההדמיה מסתמך על יונים נדירים מהקרקע המפוזרים בתוך החומר של התא כדי ליצור פיקסלים גלויים לעין במקומות בהם שני הלייזרים מצטלבים. תמונות תלת ממד נוצרות באמצעות סריקת שני הלייזרים על פני חומר תא ההדמיה.

Coretec בחנה בעבר את השימוש ב-גביש NaYF4 יחיד עם אנרגיית פונון נמוכה, וזכוכית כחומר עבור תא ההדמיה. קשה ליצור הדמיה באיכות גבוהה בשני החומרים באיכות ובגודל מספיקים, ובוודאי לא בכמות שמספיקה לשימוש מסחרי.

נכון לעכשיו, האוניברסיטה בוחנת ארבעה סוגים של משקפי אנרגיה חלופיים בעלי פוטנציאל לייצור בקנה מידה גדול עם איכות אופטית גבוהה. כצעד ראשון להוכחת הרעיון, הם ייצרו ארבעה משקפיים בקנה מידה קטן (1 אינץ') עם אותה כמות של יון קרקעי נדיר מסוג Er3+ שיכול ליצור פיקסלים ירוקים בתמונה באמצעות מערכת הלייזר הכפולה באינפרה אדום.


על פי תוצאות ראשוניות, סוג מסוים של זכוכית עם תחמוצת מתכת כבדה בהיר יותר מזכוכית ההתייחסות, פלואוריד מסוג ZBLAN , מתחת למערכת הלייזר הכפולה הפועמת באינפרה אדום באדלייד, בעוד ששאר סוגי המשקפיים עמומים במידה ניכרת.

"אנו שמחים מתוצאות העבודה שלנו עם טכנולוגיית ה-CSPace של Coretec עד כה", אמר ד"ר יאנול וויי, מדען זכוכית באוניברסיטת אדלייד, שעובד על הפרויקט. "אנו מצפים לראות תוצאות מרגשות עוד יותר ככל שאנו מרחיבים את גודלם של תאי ההדמיה ומצפים לספק עדכונים לצבע ובהירות התמונה עם התפתחותם".

"המחקר של תצוגה וולומטרית תלת-ממדית מרגש מכיוון שהוא מביא חידושים בדמות חומרים חדשים, עירור ושליטה בלייזר כפול בחומרים, וגישת ייצור בעל יכולת הגדלה כדי לאפשר טכנולוגיה מעשית", אמר פרופסור נלסון טנסו, ראש בית הספר להנדסת חשמל ואלקטרוניקה באוניברסיטת אדלייד.

הצעדים הבאים של האוניברסיטה, בהובלת פרופסור הייקה אבנדורף-היידפריאם, יהיו לבחון את הבהירות של ארבעת המשקפיים המיוצרים בקנה מידה קטן תחת מערכת הלייזר הכפולה באינפרה אדום של Coretec, ולאחר מכן להתחיל לייצר תחמוצת תא הדמיה מזכוכית עם מתכת כבדה בקנה מידה בינוני (2 אינץ'). פיתוחים אפילו מתקדמים יותר יכולים לכלול תא זכוכית בגודל 10 אינץ', יחד עם תאי הדמיה מרובי צבעים.

"התצוגות הוולומטריות התלת-ממדיות שלנו דורשות את תא ההדמיה הטוב ביותר שאפשר להשיג, והצוות באוניברסיטת אדלייד הוכיח את הגישה הנכונה לעשות זאת עם גיבוי של נתונים ראשוניים", אמר מאט קאפרס, מנכ"ל The Coretec Group.


"למרות שההתמקדות שלנו נשארת ב-Endurion, תוכנית פיתוח הסוללה שלנו, אנחנו מרוצים מההתקדמות המתמדת של טכנולוגיית ה-CSSpace שלנו ומצפים לספק עדכונים עתידיים".

אודות University of Adelaide’s Institute for Photonics and Advanced Sensing (IPAS)
המכון לפוטוניקה וחישה מתקדמת (IPAS) מטפח מצוינות במחקר במדעי החומרים, בכימיה, בביולוגיה ובפיזיקה ומפתח כלים חדשים שמקדמים את המדידה.


IPAS נוצר כדי להפגיש פיזיקאים ניסויים, כימאים, מדעני חומרים, ביולוגים, מדענים תיאורטיים המונעים על ידי ניסויים וחוקרים רפואיים כדי ליצור טכנולוגיות חישה ומדידה חדשות.

אודות קבוצת קורטק
The Coretec Group, Inc. מפתחת מערך של מוצרים מבוססי סיליקון בוורטיקלים שמתמקדים באנרגיה, כולל סוללות לרכב חשמלי ולצרכנים, תאורת מצב מוצק (לדים) ומוליכים למחצה, וגם תצוגות תת מימדיות של כמויות ואלקטרוניקה ניתנת להדפסה.


 קבוצת קורטק משרתת את שוקי הטכנולוגיה הגלובליים באנרגיה, אלקטרוניקה, מוליכים למחצה, שמש, בריאות, סביבה ואבטחה.

מידע צופה פני עתיד:
ההצהרות בהודעה לעיתונות זו המתייחסות לציפיותיה של קבוצת קורטק לגבי ההשפעה העתידית על תוצאות החברה מפעילות הן הצהרות צופות פני עתיד, ועשויות להיות כרוכות בסיכונים ובאי-ודאות, שחלקם אינם בשליטתנו.


סיכונים ואי ודאויות כאלה מתוארים בפירוט רב יותר בהגשות שלנו לרשות ניירות הערך האמריקאית. מאחר שהמידע בהודעה לעיתונות זו עשוי להכיל הצהרות הכרוכות בסיכון ובחוסר ודאות וכפופות לשינויים בכל עת, התוצאות בפועל של החברה עשויות להיות שונות מהותית מהתוצאות הצפויות.


 איננו מתחייבים לחשוף את התיקונים הבאים להצהרות צופות פני עתיד. הודעה זו אינה מהווה הצעה למכירה או שידול להצעות לרכישת ניירות ערך כלשהם של כל ישות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il