TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חידושים בפלטפורמת נטאפ:

תפעול פשוט יותר של הענן ההיברידי והגנה מפני איומי כופר


נטאפ, חברת תוכנה גלובלית המתמקדת בנתונים בענן, הכריזה היום על חידושים ופתרונות נוספים לארגונים שיהפכו את סביבות הענן ההיברידיות לפשוטות יותר, מאובטחות יותר וגמישות יותר. יכולות חדשות אלו כוללות הגנה משופרת מפני תביעות כופר, אחסון בענן היברידי תחת מנוי בודד, ניהול אחיד תחת ממשק משתמש אחד ושיתוף פעולה קרוב עם חברת VMware במטרה לסייע למעבר עומסי עבודה לענן.

בעוד ארגונים רוכשים שירותים בענן כדי להרחיב את מרכזי הנתונים שלהם, התשתיות המשולבות שלהם הופכות במהלך הזמן לנפרדות יותר, ללא עקביות ולמפוצלות. חלוקה זו על פני עננים רבים נעשית מורכבת יותר לניהול סביבות. כיום, נטאפ מספקת חוויה היברידית מרובת עננים אחידה ועקבית המאפשרת ללקוחותיה להריץ ולנהל פלטפורמה אחת הכוללת גם אחסון בארגון וגם את העננים הגדולים בעולם.

"ארגונים היום ממנפים את ההבטחה המציעות סביבות ענן מרובות, אבל גם שואפים להימנע ממורכבויות ואתגרי עלויות של אבטחה ושיפור היעילות" אמר רונן שוורץ, סגן נשיא לתחום שירותי Cloud Volumes בנטאפ. "בעזרת הניהול הפשוט של נטאפ וחווית הצריכה שהיא מציעה, ארגונים יכולים ליהנות מאבטחה משופרת, יכולות ניהול, מהירות תפעול וחיסכון בעלויות מה שיאפשר להם להגיב טוב יותר לדרישות המשתנות של העולם העסקי בעזרת זמינות והגנה על הנתונים בכל מקום שבו הם נמצאים".

היכולות החדשות כוללות שירות צריכת אחסון הברידי (STaaS) On Premises וענן שניתן לשלם עליהם יחד באמצעות Opex. כלומר לשלם בתשלומים חודשיים ולקבל אחסון On Prem ו/או אחסון ענני לפי צורכי הלקוח באותו התשלום. כך יוכלו ארגונים להניע עומסי עבודה לענן וממנו באמצעות חוזה אחד.


בנוסף לניהול הנתונים והפיקוח וההגנה עליהם, מנהלי הענן יוכלו לנהל שירותים ורישיונות, לפקח על התשתית ולספק המלצות למיקסום עלויות והגנה על המידע באופן אוטומטי. בנוסף, כוללות היכולות החדשות גם פעולה כנגד התקפות כופר- ארגונים יוכלו לתווך איומים וגישה של משתמשים לא רצויים ולהגן על עומסי עבודה, יישומים ארגוניים וקונטיינרים. הפתרון מציע גם יכולות התאוששות מאחסון במהירות עוד לפני שהארגון יחווה פגיעה בתפעול.

"ארגונים מכל המגזרים מסתמכים על השילוב של נטאפ ו- VMwareכפלטפורמה לבחירתם בהנעת עומסי עבודה קריטיים לארגון" אמר נהריין בהרדווג, סגן נשיא לתחום פתרונות ענן בחברת VMware. "נטאפ מסוגלת כעת לספק את אותו הניהול של הנתונים ברמת הארגון גם בעננים הציבוריים העיקריים".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il