TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

קבוצת מר זכתה בחוזה חדש בהיקף משוער של כ- 10 מיליון דולר


קבוצת מר תספק פתרון אבטחה ובטחון לתאגיד גדול השלב הראשון יסופק עד סוף רבעון שני 2023 ומתוכנן לכלול התרחבות בהמשך


במסגרת הפרויקט יסופק פתרון מקיף הנותן מענה לאבטחת מתחמים, מרכזי שליטה ובקרה טכנולוגיים, מערכות תקשורת וקשר, מזל"טים, רחפנים ומצלמות חכמות, וכן הדרכה, ציוד, אימונים ותחזוקה.


# היקף משוער של ההתקשרות הינה כ- 10 מיליון דולר


# לאור הנוכחות של החברה בפרויקטים שונים במדינה, היא פועלת למנף את יכולותיה לתחומים נוספים


# ההסכם מהווה הזדמנות להתרחבות פעילות החברה בתחום אבטחה ובטחון בארגונים נוספים באמריקה הלטינית.

לאחרונה דיווחה החברה על הסכם משמעותי נוסף של 39 מיליון יורו במדינה במערב אפריקה.

קבוצת מר, המספקת פתרונות בתחומי התקשורת, הביטחון, המודיעין והסייבר, הודיעה כי התקשרה עם תאגיד גדול בהיקף משוער כולל של כ- 10 מיליון דולר במדינה באמריקה הלטינית – כאשר עד כה כבר התקבל בחברה הזמנה ראשונית בסך של כ- 1.4 מיליון דולר מסך ההתקשרות. במסגרת הפרויקט תספק החברה פתרון מקיף הכולל בין השאר מענה לאבטחת מתחמים, מרכזי שליטה ובקרה טכנולוגיים, מערכות תקשורת וקשר, מזל"טים, רחפנים ומצלמות חכמות, וכן הדרכה, ציוד, אימונים ותחזוקה.


לחברה פעילות קיימת בצ'ילה, בעיקר בתחומי התקשורת והזכיה בפרויקט המשמעותי התאפשרה לאור הנוכחות הפיזית של הקבוצה בטריטוריה זו ומינופה גם לתחומים נוספים כמו אבטחה ובטחון, תחומים בהם החברה מתמחה ופועלת ברחבי העולם.

רועי הס, מנכ"ל קבוצת מר: "החברה רואה חשיבות רבה בפרויקט, המהווה הסכם ראשון משמעותי של החברה באמריקה הלטינית בתחום הבטחון והאבטחה מזה שנים, והתומך במגמת הצמיחה שלנו. לצד הביקוש הגובר בתחומי התקשורת, אנו עדים בתקופה האחרונה כי חל ביקוש באספקת פתרונות אבטחה וביטחון הכוללים אבטחת מתחמים ושילוב מערכות טכנולוגיה מתקדמות על מנת לתת מענה לפעילויות טרור, גם כנגד מדינות ומוסדות רשמיים וגם כנגד תשתיות ומתקנים של חברות מסחריות.


אנחנו פועלים למנף את יכולותיה של הקבוצה וניסיונה רב השנים בתחומי פעילות מגוונים, על מנת לספק פתרונות מורכבים וחיוניים של ביטחון המולדת, המודיעין והגנת סייבר וכמובן פתרונות תקשורת תשתיתיים, זאת בהתאמה לצרכי הלקוח. הקבוצה ממשיכה לפעול באופן ממוקד בטריטוריות ספציפיות בהן ישנן עבורה הזדמנויות לצמיחה".

לאחרונה דיווחה החברה על הסכם משמעותי של 39 מיליון יורו במדינה במערב אפריקה עבור פתרון בעל מאפיינים דומים לפתרון שמסופק בפרויקט זה.

אודות קבוצת מר

קבוצת מר (ח.מר; ת"א: מר) היא חברה ישראלית גלובלית המציעה מגוון פתרונות רחבים מבוססים טכנולוגיות ושירותים מקצה לקצה, לרבות ייעוץ, פיתוח, הנדסה וייצור, כמו גם אינטגרציה והטמעה. החברה עוסקת באספקת פלטפורמות מקיפות למודיעין ובטחון המולדת, פתרונות סייבר ותשתיות תקשורת מתקדמות למפעילי תקשורת וכן הטמעה של אתרים סלולריים ורשתות סיבים ופיתוח מערכות תקשורת טקטיות.


החברה נוסדה כחברה משפחתית בשנת 1982 והיא חברה ציבורית הנסחרת בבורסת תל אביב משנת 1992. החברה מעסיקה כיום כ-600 איש, בין היתר בחברות בנות ברחבי העולם ופועלת באמריקה הלטינית, ארה"ב, אפריקה, אנגליה, אסיה וישראל. קבוצת מר מנוהלת על-ידי רועי הס, מנכ"ל הקבוצה וניר למפרט יו"ר הדירקטוריון ונמצאת בשליטת חיים מר, קרן פימי ויצחק בן בסט. משרדי ההנהלה של קבוצת מר נמצאים בחולון. www.mer-group.com




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il