TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

הסטודנט החרדי שמצא פרצת סייבר במקרה נכנס להיכל התהילה של הסייבר הישראלי‎‎

שמואל לנצ'נר, שסיים בהצלחה קורס מיישם הגנת והתקפת סייבר ביחידה ללימודי המשך בטכניון, חשף בחודש מרץ פרצת אבטחה באתר ממשלתי, דיווח על כך למערך הסייבר הלאומי, אך לא ציפה לבשורה שקיבל השבוע – שנכנס להיכל התהילה של המערך

בוגר קורס מיישם הגנת והתקפת סייבר ביחידה ללימודי המשך בטכניון, שמואל לנצ'נר, שחשף פרצת אבטחה חמורה באתר הממשלתי של זרוע העבודה במשרד התעשייה והמסחר, נכנס להיכל התהילה של מערך הסייבר הלאומי.

כזכור, בחודש מרץ, במהלך חיפוש שעשה לנצ'נר בגוגל סביב האתר "התוכנית הלאומית להכשרת הנדסאים וטכנאים" של משרד התעשייה והמסחר, הוא נחשף למידע פרטי ורגיש, שככל הנראה דלף מהאתר כתוצאה מפרצת אבטחה חמורה.

"מאות שורות של מידע נגלו לפניי", הוא סיפר לאחר שחשף את הפירצה. "תלושי שכר, מסמכים של ביטוח רפואי עם אחוזי נכות, מידע רפואי, צילומי תעודת זהות ועוד. פרטים שככל הנראה קשורים לאפשרות להגיש מועמדות למלגה דרך האתר".

לנצ'נר המופתע החליט לדווח על המידע הנפיץ שאליו נחשף למערך הסייבר הלאומי, על מנת לוודא שגורמים זדוניים לא נחשפו לחומר הרגיש. בעקבות פנייתו, מערך הסייבר הסיר את מאגר המידע הרגיש מהרשת.
השבוע גילה לנצ'נר שמערך הסייבר הלאומי ראה ערך רב בפירצה שחשף, כשהכניס אותו במקום ה-4 מתוך 32, להיכל התהילה של מערך הסייבר הלאומי – לשם נכנסים רק האנשים שחשפו את פירצות הסייבר הגדולות ביותר.

בחשבון הלינקדאין שלו כתב השבוע לנצ'נר: "מצאתם חולשות, דיווחתם למערך הסייבר הלאומי וחשבתם ששם זה ייגמר? פתאום הודיעו לי השבוע שהחולשה שגיליתי הוגדרה כמהותיות באינטרנט הישראלי ושהוכנסתי להיכל התהילה של הסייבר הישראלי במקום גבוה ומכובד".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il