TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

aQurate חתמה על הסכם ייצוג עם Starburst


צילום: יח"צ
הסכם הייצוג מאפשר ל- aQurate להציע שרותי וירטואליזציה של נתונים ללקוחותיה
חברת aQurate, מקבוצת UCL, נציגתם בישראל של החברות: Talend , Trifacta HVR ו- Starburst לניהול ואינטגרציית נתונים, מציעה כעת גם שכבה וירטואלית של נתונים ללקוחותיה, עם חתימה על הסכם ייצוג בישראל של חברת Starburst.

יוסי רודריק, מנכ"ל קבוצת UCL, מסר כי: "מצאנו ב-Starburst מוצר משלים וחיוני לניהול נתונים חכם בארגונים. הזמן בו ניתן להפיק תובנות מהמידע הנצבר בבסיסי הנתונים של ארגונים מתקצר משמעותית ויכולת התגובה של ארגונים מתקצרת בהתאם. בעידן בו ארגון נדרש להגיב במהירות וביעילות, המנוע של Starburst הוא הכרחי."

Starburst מציעה פלטפורמה מבוססת טכנולוגיית Data Mesh המאפשרת שליפה של נתונים מבוזרים מכל מסד נתונים. מדובר במנוע מהיר ויעיל המבצע שאילתות ומאפשר ניתוח נתונים מידי ללא צורך בביצוע תהליכי ETL וריכוז הנתונים במקום אחד.

בגישה זו, במקום לרכז את כל הדאטה בסילו גדול אחד, מותירים אותו מפוצל היכן שהוא נמצא ממילא. במקביל מייצרים פלטפורמה מרכזית שדרכה מתבצעות השאילתות, והיא יודעת לגשת לכלל מאגרי הדאטה לשם איסוף וניתוח. לא צריך יותר להעתיק ולשכפל ולבצע טרנספורמציה למידע. אפשר לתשאל בקבועי זמן אפקטיביים בהרבה ולשלב בתשובות גם דאטה עדכני שחונה מחוץ לWarehouse .

המנוע חוסך שכפול והעברת נתונים בכך שהוא יוצר שכבה וירטואלית לצריכת המידע, כך שלאנליסטים ומערכות המידע בארגון יש נגישות לדאטה מכל הפלטפורמות במקום אחד, בין אם הן בענן או בבסיסי נתונים אחרים. ניתן להפעיל שאילתות במהירות בין מקורות שונים ובגדלים שונים מ-petabytes ועד exabytes ובמקביל.

בנוסף, הפלטפורמה בעלת תצורה קלה, מאפשרת פריסה הן בענן והן לוקאלית, ניטור מתקדם ותמיכה ב- 40+ סוגי קישורים ארגוניים. כמו כן, רק האנשים המורשים יכולים לגשת לנתונים הרלוונטיים עבורם. כך נחסכים העיכובים והעלויות הכרוכים בבניית ETL. סוגיית ההרשאות נפתרת, כי עכשיו אפשר להחיל את כל האלמנטים על הפלטפורמה המרכזית ואין צורך לסווג את הדאטה המאוחסן עצמו. בשיטת ה Mesh הדאטה (כולל עלויות האחסון) לא רק זול יותר, אלא גם עדכני ונגיש לצרכנים השונים שאותם הוא נועד לשמש מלכתחילה. לכן ה-ROI משתפר דרמטית.

אודות aQurate

aQurate, מקבוצת UCL, מתמחה בעולמות ה- BI, Big Data& Analytics.
החברה מייצגת באופן בלעדי בישראל ארבעה קווי מוצרים (,Talend, Trifacta, Starbrust, HVR) המשלימים את כל הנחוץ לחברה להפוך לארגון מונחה נתונים החל משלב שינוע הנתונים, דרך הכנה וטיוב הנתונים, וכלה באינטגרציה ואנליזה.

aQurate מציעה שירותים מקצועיים במגוון תפקידים ופרויקטים טכנולוגיים תוך התמקדות בתפקידי הData- השונים. החברה פועלת באופן ישיר ובאמצעות מפיצי משנה כגון טלדור, נס דיגיטל, יעל, מלם ומטריקס BI.
בין לקוחות החברה ניתן למנות ארגוני בטחון וצבא, תאגידי מסחר וקמעונאות, חברות הייטק, חברות פרמצבטיקה , ארגוני בריאות, והמגזר הפיננסי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il