TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

קבוצת קורטק מפרטת את ההתפתחויות בתוכנית הסוללות של אנודות סיליקון


השיפורים עשויים להיות ישימים במגוון תעשיות, לרבות כלי רכב חשמליים, טכנולוגיות צבאיות ואלקטרוניקה ניידת

אן ארבור, מישיגן, 5 במאי 2022, (BUSINESS WIRE):

The Coretec Group, Inc (OTCQB: CRTG), מפתחי סיליקון מהונדס, סוללת ליתיום-יון עם אנודת סיליקון, ותצוגות נפח תלת – ממדיות, סיפקה פרטים על תוכנית פיתוח הסוללות שלה וחשפה את שם המותג החדש, Endurion, כחלק מעדכון התקדמות בתוכנית פיתוח הסוללות המתמשכת שלה במהלך שיחת בעלי המניות שלה ברבעון הראשון ב-29 באפריל.

"תוכנית פיתוח הסוללות שלנו, Endurion, פועלת ומתחילה נהדר", אמר מתיו קפרס, מנכ"ל קבוצת Coretec. "אנו מצפים לאנודת הסיליקון שאנו מפתחים כדי לאפשר טעינה מהירה יותר, רכיבה משופרת וצפיפות אנרגיה מוגברת בסוללות ליתיום-יון. אלה המטרות התעשייתיות שצוות מומחי הסיליקון המהונדסים שלנו פועל כדי לפתור".

בעוד שתעשיית הסוללות מכירה בסיליקון כחזית הבאה בהגדלת חיי הסוללה והשירות, נותרו אתגרים משמעותיים. עד כה, מפתחי סוללות חוו בעיות התרחבות והתכווצות עם אנודות סיליקון כמו ליתיום-יונים נספגים ומשוחררים. במהלך תהליך זה, חלקיקי סיליקון גדולים יותר מתפרקים, ומפחיתים באופן מידי את יכולת הטעינה של האנודות.

"תוכנית פיתוח הסוללות של Endurion שלנו משתמשת בננו-חלקיקים מבוססי סיליקון כדי למתן את בעיות הנפיחות והריסוק שהיו נפוצות באיטרציות מוקדמות של אנודות סיליקון בתעשייה", אמר קפרס. "בנוסף, הננו-חלקיקים שלנו מאפשרים לליתיום-יונים לנוע מהר יותר לאטומי הסיליקון הדרושים. זה מוביל לזמני טעינה מהירים יותר, מטרה כלל-תעשייתית. אנחנו גם מתמרנים את הכימיה של הננו-חלקיקים שלנו כדי להפחית את התמוטטות הסיליקון ולאפשר חיי מחזור טובים יותר, מטרה נוספת בתעשייה".

קבוצת Coretec פרסמה לאחרונה מצגת וידאו באתר האינטרנט שלה בה ד"ר מישל טוקארז, PhD, סגנית נשיא לשותפויות וחדשנות, מספקת הסבר מעמיק יותר על גישת אנודות הסיליקון של החברה לפיתוח סוללות.

פיתוח סוללות, במיוחד עבור כלי רכב חשמליים, הם חלק מהנושאים החמים ביותר בחדשות בימים אלה כאשר מדינות וחברות מתאימות את מדיניות האנרגיה וההנעה שלהן להפחתת פליטות הפחמן והרחק מהתלות הטהורה בנפט וגז.

בשיחה הרבעונית שלה, החברה שיתפה כי היא שואפת שיהיה לה תא סוללה עובד מלא שמשפר את מחזור הסוללה והטעינה. השיפורים עשויים להיות ישימים במגוון תעשיות, לרבות כלי רכב חשמליים, טכנולוגיות צבאיות ואלקטרוניקה ניידת.

השם החדש שהוטבע עבור תוכנית הסוללה המתמשכת, Endurion, משלב את המילים סיבולת ויון. הלוגו הכחול-ירוק של Endurionמסמל את האופי החשמלי והקיים של תוכנית הסוללות.

"אנחנו מלאי אנרגיה מהעבודה שלנו בתוכנית הסוללות של Endurion", אמר מתיו קפרס, מנכ"ל קבוצת Coretec. "על ידי יישום הידע העמוק שלנו ואחזקות קניין רוחני בסיליקון מהונדס לאנודות סיליקון לסוללות ליתיום-יון, אנו מאמינים שנוכל לאפשר סוללות עם צפיפות אנרגיה גדולה יותר, טעינה מהירה יותר וחיי שירות ארוכים יותר".

במהלך השיחה, קבוצת Coretec גם שיתפה את התקדמותה על סינתזה CHS במעבדה הרטובה שלה, הכנה להגברת ייצורCHS מקומי והתקדמות במאמצי הרכישה שלה. תעתיק מלא של שיחת המשקיעים ברבעון הראשון זמין כעת באתר קשרי המשקיעים של החברה .

אודות קבוצת קורטק

The Coretec Group, Inc. מפתחת מערך של מוצרים מבוססי סיליקון בוורטיקלים שמתמקדים באנרגיה, כולל רכב חשמלי וסוללות לצרכנים, תאורת מצב מוצק (לדים) ומוליכים למחצה, וגם תצוגות תת מימדיות של כמויות ואלקטרוניקה ניתנת להדפסה. קבוצת קורטק משרתת את שוקי הטכנולוגיה הגלובליים באנרגיה, אלקטרוניקה, מוליכים למחצה, שמש, בריאות, סביבה ואבטחה.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.thecoretecgroup.com. עקבו אחרי קבוצת קורטק: בטוויטר, בלינקדאין, בטיקטוק וביוטיוב.

מידע צופה פני עתיד:

ההצהרות בהודעה לעיתונות זו המתייחסות לציפיותיה של קבוצת קורטק לגבי ההשפעה העתידית על תוצאות החברה מפעילות הן הצהרות צופות פני עתיד, ועשויות להיות כרוכות בסיכונים ובאי-ודאות, שחלקם אינם בשליטתנו. סיכונים ואי ודאויות כאלה מתוארים בפירוט רב יותר בהגשות שלנו לרשות ניירות הערך האמריקאית.

מאחר שהמידע בהודעה לעיתונות זו עשוי להכיל הצהרות הכרוכות בסיכון ובחוסר ודאות וכפופות לשינויים בכל עת, התוצאות בפועל של החברה עשויות להיות שונות מהותית מהתוצאות הצפויות. איננו מתחייבים לחשוף את התיקונים הבאים להצהרות צופות פני עתיד. הודעה זו אינה מהווה הצעה למכירה או שידול להצעות לרכישת ניירות ערך כלשהם של כל ישות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il