TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

ג'וניפר נטוורקס מודיעה על הוספת יכולות Zero Trust ל-Apstra‎‎

ג'וניפר נטוורקס מוסיפה יכולות Zero Trust ל-Apstra פלטפורמת ניהול רשתות מרכזי הנתונים המובילה בעולם
תל אביב, ישראל, ה-11 באפריל, 2022 - ג'וניפר נטוורקס, מובילה עולמית בתחום הרשתות המאובטחות, מבוססות הבינה המלאכותית, הכריזה היום על שיפורים חדשים לפלטפורמת Apstra המפשטים עוד יותר את הפריסה, פתרון הבעיות והתפעול של רשתות מרכזי נתונים. עם מהדורת התוכנה העדכנית ביותר של Apstra, הארגונים, ספקי השירותים ולקוחות הענן של ג'וניפר יכולים ליהנות מהיתרונות של רשתות מבוססות intent-based היכולות להתרחב לסביבות נוספות, כולל מיקרו מרכזי נתונים (edge data centers) עם טופולוגיית collapsed fabric . יתרונות נוספים של השיפורים האחרונים של Apstra כוללים הגדרת מדיניות אבטחה מגובשת יותר ואכיפה שלהן במרכז הנתונים עצמו Zero Trust DC.

"באמצעות השיפורים האחרונים ל-Apstra, אנחנו ממשיכים במחויבות שלנו לשים את חווית המשתמש במקום הראשון בכל מה שאנחנו עושים", אמר מייק בושונג, סמנכ"ל ניהול מוצרי מרכז הנתונים בג'וניפר נטוורקס. "תוכנת Apstra מספקת פתרון ייחודי המאפשר תכנון, פריסה ותפעול של רשתות מרכזי נתונים בסביבות מרובות ספקים. זאת הפלטפורמה הראשונה המשתמשת ברשת intent-based אמיתית, למקסום רמת האמינות של מרכזי הנתונים, באמצעות אוטומציה ואבטחה. הפיצ'רים החדשים מגדילים עוד יותר את ההבדלים הארכיטקטוניים של Apsra אל מול מתחריה. חידושים אלו מאפשרים פשטות ויכולות אבטחה למגוון רחב של שימושים וסביבות.

הרחבת הפלטפורמה והוספת תמיכה ב -Edge Data Center מאפשרת שבכל מרכז נתונים החל ממרכז נתונים הכולל 2 מתגים ועד מרכז נתונים הכולל מאות רבות של מתגים
ארגונים וספקי שירותים מטמיעים יותר ויותר מרכזי נתונים קטנים בקצה הרשת. פונקציות חדשות כמו אוטומציה תעשייתית ומציאות רבודה הביאו איתן את הצורך לקרב בין עיבוד הנתונים למשתמש הקצה כדי למזער את זמן ההשהיה של האפליקציה ולשפר את האמינות ואת חווית המשתמש. עיבוד נתונים בקצה יכול לחסוך עלויות רשת משמעותיות על ידי ביטול הצורך לדווח חזרה למרכזי הנתונים המרכזיים בענן.

כדי להתמודד עם מגמות אלו, מודל פריסת הקצה של Apstra תומך בטופולוגיות collapsed fabric הנפוצות לשימוש במרכזי נתונים קטנים ומרוחקים. עם המודל החדש, הלקוחות שלנו מתשמשים בפלטפורמה פשוטה המאפשרת ניהול מהימן של רשתות intent-based, ממרכזי קשה קטנים ועד לאתרים מרכזיים - תוך שימוש במקור אחד. הרחבת Apstra למרכזי נתונים קצה מאפשרת לארגונים ליהנות מרשתות וניתוח מבוססי intent-based בהטמעות קטנות יותר שאינן זקוקות עוד לאותו קנה מידה מאסיבי של רשת מרכזי נתונים מרכזיים. בנוסף, ניתן להוסיף, להגדיר ולאמת מתגים בקלות ובכל מיקום, דבר המאפשר למרכזי נתונים להתרחב תוך שמירה על מדיניות רשת ואבטחה עקבית שנאכפת בכל מקום.

Zero Trust DC
היצע ה- Data Center של ג'וניפר נטוורקס, בשילוב עם פורטפוליו מוצרי ה-Connected Security של החברה, מספק מגוון רחב של הגנות עבור מרכזי נתונים בעלי Zero Trust, כולל הגנה מפני עומסי עבודה, מודיעין ומניעה של איומים, ניהול מדיניות מאוחדת ופילוח רשת ובידוד בקני מידה משתנים.

Apstra מספקת שפע של יתרונות אבטחה עבור מארגי מרכזי הנתונים, ביניהם; פלטפורמת intent-based לאכיפת מדיניות עקבית ומדויקת ואימות מתמשך בין ספקים, תוכניות קלות לשימוש, תבניות מוכנות מראש לאבטחה ומסלולי ביקורת חזקים. הגרסה העדכנית ביותר של Apstra מספקת יכולות אבטחת מדיניות, כדי להבטיח אכיפה מפורטת, המאפשרת מדרגיות נוחה ויעילות מרבית, הגבלות קישוריות עבור סביבות multi-tenant, אפשרויות שונות של בקרת גישה מבוססת תפקידים (RBAC) ואבטחה. Apstra יכולה לזהות התנגשויות מדיניות אבטחה, להתריע על כך למשתמשים, ולהציע פתרונות.

כלי Apstra Professional Services
ג'וניפר משלימה את היכולת הזו עם שירותים מקצועיים חדשים המקלים על מעבר לסביבת Apstra החדשה. על ידי שימוש בארכיטקטורת ה- intent-based של Apstra ויכולות המעבר האוטומטי מבית ג'וניפר, צוות השירותים המקצועי של ג'וניפר יכול לבצע אימותים בזמן אמת על סמך תוכניות מדויקות, דגמי הרשת ומערכות ההפעלה. הדבר מאפשר ללקוחות לעבור ל- Apstra בזמן השבתה מינימלי ורמת ביטחון חסרת תקדים, תוך הפחתת ה-CapEx וה-OpEx הקשורים לבדיקות פיזיות ווירטואליות במהלך ההעברה.


ציטוטים תומכים:
"Advania הייתה צריכה לבנות תשתית משותפת חדשה עבור עסקי מיקור החוץ שלה, כך שאוטומציה של מרכז הנתונים נעשתה לדרישה קריטית עבורנו. יכולות התמיכה של Apstra בספקים מרובים מאפשרת להשתמש בנקודת ניהול אחת לספקים שונים, מעניקה לנו את החופש לבחור ולא קושרת אותנו לספק תשתית אחד. בהשוואה לפתרונות אחרים, רמת האוטומציה, ההקצאה והנראות של Apstra הם חסרי תקדים. Apstra עוזרת לנו לבנות ולתחזק רשת אמינה הפועלת תמיד באופן חלק כמתוכנן. הפשטות של הכלי שלהם אפשרה לנו להשיג הטמעה מהירה וקלה, כיוון שהוא מאוד קל ללמידה וליישום". דארקו פטרוביץ', מהנדס ראשי, Advania

"פלטפורמת הליבה החדשה שלנו, 'UNICA Next', תהיה פתוחה ואוטומטית בעזרת היכולות הטכנולוגיים של Apstra, Contrail ו-QFX. רשת הענן החדשה תספק גמישות מעולה, זריזות ומדרגיות שיאפשרו לנו לספק שירותים חדשים. עם Apstra ו-Contrail, אנו יכולים לספק תיאום ואוטומציה מקצה לקצה המאפשרים לנו לנטר ולתחזק את תשתית מרכז הנתונים שלנו עם ניהול מסוג intent-based וטלמטריה מתקדמת בכל המכשירים, המאפשרים תפעול יעיל ובקרה מעולה".
אנה מונטלבו אלווארז, מנהלת פלטפורמות ליבה ומערכות רשת, Telefónica

"ג'וניפר ממשיכה להוסיף תכונות חדשות ומרשימות לאפסטרה מאז רכישת החברה לפני פחות משנה. ניכר שהם מחויבים למנף את פלטפורמת Apstra ולהפוך אותה לשחקן מרכזי בפורטפוליו של מרכזי הנתונים שלהם."
− דיוויד פריצ'רד, אדריכל פתרונות בכיר, SHI



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il