TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

anecdotes משלימה סבב גיוס של 25 מיליון דולר עבור מערכת ההפעלה הראשונה לתחום הקומפליינס (Compliance OS)


ANECDOTES
Red Dot Capital מובילה את הסיבוב של anecdotes המציעה לחברות ענן בצמיחה מואצת פתרון מקיף עבור אתגרי הקומפליינס שלהן
תל אביב (BUSINESS WIRE) :

anecdotes, מערכת ההפעלה (OS) הראשונה עבור קומפליינס (Compliance), הודיעה היום על השלמת סבב הגיוס הראשון שלה בסכום של 25 מיליון דולר בהובלת Red Dot Capital Partners, בשיתוף עם Vintage Investment Partners, Shasta Ventures, Glilot Capital Partners ו- Aleph. זאת לאחר שהחברה חוותה צמיחה משמעותית בשנת 2021, שכללה לקוחות חדשים כגון Similarweb, Riskified, Fiverr, Unity ועוד. הגיוס ישמש בעיקר לפיתוח יישומים חדשים עבור הפלטפורמה של החברה. במסגרת הסבב יצטרפו ברק סלומון ואטד פלד מ-Red Dot לדירקטוריון החברה.

anecdotes, שהוקמה על ידי יאיר קוזניצוב, רועי עמיאור ואיתן אדלר, פיתחה פתרון כולל לכל משימות הקומפליינס של חברה, המותאמת במיוחד לצרכים הייחודיים של חברות הצומחות במהירות (Hypergrowth). ה-OS אוספת וממפה נתונים מעשרות מערכות וכלים פופולריים, כגון AWS, Snowflake, Cloudflare, GitHub, Datadog והמידע שנאסף מזין מגוון יישומים, למשל, ניהול ביקורות, ניתוח סיכונים, ניהול מסמכי מדיניות ועוד. על ידי שימוש ב-anecdotes חברות יכולות לעמוד בביקורות (Audits) פנימיות וחיצוניות בצורה חלקה, וכן הן יכולות להעמיק את תוכניות הקומפליינס שלהן, כדי לתמוך בצמיחה המואצת שלהן.

לאחר גיוס של 5 מיליון דולר במימון seed בפברואר 2021, anecdotes חוותה גדילה של 175% במספר הלקוחות הנמצאים בהיפר-צמיחה וחברות מונפקות. החברה גם הוסיפה 70 אינטגרציות עם ספקי זהות, כלי אבטחה, תוכנות שיתוף פעולה, ופלטפורמות כרטוס ותשתית ענן.

"כבר אי אפשר להתעלם מהתחושה שקומפליינס, וכל אלה שעובדים בתחום, הם החבורה הנשכחת של קהילת הסקיוריטי," אמר יאיר קוזניצוב, מייסד שותף ומנכ"ל anecdotes. "לעתים קרובות מדי צוותי קומפליינס נאלצים להסתפק בצילומי מסך, גיליונות אקסל, וצ׳ק ליסטים כדי לעשות את עבודתם. הכלים העומדים לרשותם היום אולי יכולים לעזור בעמידה בדרישות בסיסיות ולעבור ביקורת, אך הם לא מאפשרים את הסקלביליות הנדרשת כדי לתמוך בצמיחה של חברה. על ידי איחוד תהליכים, החלפת פעילויות ידניות ומיושנות באוטומציה, והקמת תשתית באמצעותה ניתן לנטר ולהבין את מצב הקומפליינס של החברה בכל עת, אנו הופכים את הקומפליינס מנטל למנוע צמיחה והתרחבות".

למרות החשיבות העולה של פרטיות והגנה על דאטה, 75% ממנהלי קומפליינס אומרים שעדיין חסר להם הביטחון לנהל בצורה אפקטיבית ולדווח ביעילות על תוצאות התוכנית שלהם, על פי גרטנר. בנוסף, דלויט מעריכה כי 87% ממנהלי הקומפליינס מתקשים לעמוד בציפיות ההולכות וגדלות, בהינתן המשאבים הנוכחיים שיש לרשותם.

"הנתונים האלה מדאיגים מאוד" אמר אטד פלד, משקיע ב-Red Dot. "לארגוני אנטרפרייז יש כלים מתוחכמים אפילו לצרכים הבסיסיים ביותר. ולמרות שיש היום תיאבון שאינו יודע שובע לפרטיות והגנת מידע, רוב אנשי הקומפליינס עדיין מסתמכים על טכנולוגיה בסיסית ומיושנת ועבודה ידנית מייגעת לניהול תהליכים קריטיים - הם בעצם נאלצים לעשות את עבודתם עם יד אחת קשורה מאחורי הגב. לצלוח ביקורת אחת לשנה זה דבר אחד, אבל נותר פער עצום בשוק במתן מענה לצרכים של חברות צומחות עם תשתיות סופר מורכבות שכל הזמן מתפתחות. זו הסיבה ש-anecdotes ומערכת ה-Compliance OS שלה הן כל כך קריטיות לצמיחה מהירה."

למידע נוסף ניתן לבקר באתר החברה anecdotes.ai

אודות anecdotes


קומפליינס בכל בסביבת עבודה אחת. anecdotes היא מערכת ההפעלה (OS) הראשונה לכל שלב
במסע הקומפליינס של חברה. היא מעצבת מחדש את הדרך שבה העולם המבוסס ענן חושב על קומפליינס בכך שהיא הופכת אותו מסימון וי בצ׳ק ליסט למנוע צמיחה עבור חברות בגדילה מואצת. עם מגוון יישומים הפועלים על בסיס דאטה, מנהלי קומפליינס יכולים להפוך משימות עצמאיות, ידניות, הגוזלות זמן מיותר למסע קומפליינס אוטומטי, מתמשך ואסטרטגי. זו הסיבה שכמה מהחברות הצומחות בקצב המהיר בעולם - Fiverr, SimilarWeb, Riskified ועוד - משתמשות ב-anecdotes. ל-anecdotes יש מטה בסן פרנסיסקו, קליפורניה ומשרדי מו"פ בתל אביב, ישראל.


הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il