TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

הסטארט-אפ Verto השלים גיוס סיד של 1.2 מ' ד'


יזמי Verto: משמאל- נדב דדון(מנכ''ל) ודידי דבש(CTO)
עבור טכנולוגיית הדמיות מבוססת AI שמאפשרת לכל אתר איקומרס להציג את מוצריו בתלת ממד
כל שנדרש: לצלם מספר תמונות של המוצר בסמארטפון ולשלוח לעיבוד בענן של Verto

העלות: עשרות דולרים בלבד להדמיה תלת ממדית, כחלופה לשכירת שירותים מקצועיים, שינוע המוצרים לסטודיו והעסקת כוח אדם בעלות גבוהה משמעותית

חברת הסטארט-אפ Verto מרמת גן השלימה גיוס סיד של 1.2 מיליון דולר מקבוצת משקיעים בראשות האנג'ל חיים צ'יזיק. בסך הכל גייסה החברה עד כה 3.5 מיליון דולר, הן משלושה מענקים שהתקבלו מרשות החדשנות והן ממשקיעים פרטיים. Verto נוסדה בשנת 2017 על ידי נדב דדון (המנכ"ל), ודידי דבש (CTO), והיא מעסיקה 12 עובדים ועובדות.

Verto משיקה טכנולוגיית הדמיות תלת ממד חדישה מבוססת AI שמשדרגת באופן משמעותי את חוויית הקנייה באתרי מסחר אלקטרוני ומעלה דרמתית את יחס ההמרה, וזאת בתקופה שבה לקוחות רבים נמנעים מכניסה לחנויות פיזיות.

הטכנולוגיה אמנם חדשנית ורבת עוצמה אך היא קלה ביותר לשימוש: בעל האתר מצלם מספר תמונות של המוצר באמצעות סמארטפון רגיל, שולח לעיבוד (rendering) בענן של Verto ומקבל סרט וידיאו ב-3600 ותמונות סטילס שניתן לשתול בקלות באתר המקוון. בנוסף, ניתן לקבל הדמיות תלת ממדיות שהמשתמש יכול לסובב כדי להתרשם מהמוצר מכל צדדיו. יתרה מזו, הצרכן יכול לשנות את הצבעים, המרקם ואלמנטים אחרים של המוצר, בכדי שיענה על העדפותיו האישיות. באופן זה, הסוחר יכול להגדיל משמעותית את המלאי בחנות האינטרנטית שלו בלי לייצר בפועל מלאי שכזה, ולעבוד על בסיס הזמנה.

השירות זמין ונגיש במחיר נוח ביותר: לדוגמה, עשרות דולרים להפקת הדמיה תלת ממדית. Verto מחליפה שירותים יקרים מאוד של עד אלף דולר ליחידה, שהרוב המכריע של האתרים לא מסוגלים לממן.

השירות החדש מאומץ במהירות רבה על ידי קמעונאי רשת גדולים ומפורסמים ובהם:GlassesUSA.com , הבורסה ליהלומים, 77 Diamonds, Martin Flyer. בקרוב צפוי אימוץ נרחב במגזרי היהלומים, התכשיטים, המשקפיים, הנעליים ובמגזרים נוספים, לצד זמינות עבור חנויות אינטרנטיות קטנות ובינוניות.

נדב דדון, מנכ"ל Verto: "באמצעות הטכנולוגיה, בעלי אתרים יכולים לספק ללקוחותיהם חוויה תלת ממדית מלאה (3D) המדמה קנייה בחנות פיזית. החוויה מגבירה את הביטחון של הלקוחות בקנייה ולכן היא משפרת את אחוזי ההמרה, מגדילה את המכירות, מקטינה את הצורך בייצור מלאים ומצמצמת באופן דרמטי את שיעור ההחזרות, תופעה כאובה בעולם המסחר האלקטרוני".

לדברי דדון, "הטכנולוגיה מייצגת את השלב הבא במסחר האלקטרוני שבו לקוחות יכולים לחוש את המוצרים מרחוק באופן קרוב למציאות. היא חיונית במיוחד במהלך הקורונה שמרחיקה רבים מהחנויות ומהמוצרים, ומותירה אותם ללא כלים וויזואליים איכותיים להתרשמות. האימוץ הראשוני בשוק מוכיח את חיוניות וכדאיות הפתרון שלנו".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il