TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

אובראול גייסה 115 מיליון דולרים, חתמה על הסכם לרכישת מומנטפיד


Uberall
המיזוג יוצר מובילה גלובלית חדשה לפתרונות חוויית לקוחות בקרבת מקום
לוס אנג'לס וברלין, (GLOBE NEWSWIRE) :

אובראול (Uberall), מובילה גלובלית בפתרונות שיווק 'בקרבתי' בתצורת תוכנה כשירות הכריזה היום כי היא גייסה השקעה הונית בסך 115 מיליון דולרים בהובלת ברגאל מיילסטון (Bregal Milestone), לבל אקוויטי (Level Equity), יונייטד אינטרנט (United Internet) והנהלת אובראול בה היא תשתמש כדי להאיץ את הצמיחה בארצות הברית וקנדה.
אובראול, כחלק מאסטרטגיית הצמיחה שלה, הכריזה במקביל כי היא חתמה על הסכם סופי לרכישת מומנטפיד (MomentFeed), הספקית המובילה של פתרונות ממוטבים לחיפוש עסקים בקרבת מקום בצפון אמריקה. יוצרות אובראול ומומנטפיד פלטפורמת חווית לקוחות 'בקרבתי' חדשה וחזקה יותר עם יכולות חסרות תקדים ועם טווח פעילות גלובלי. החברה המשולבת תנהל נוכחות מקוונות של למעלה מ-1.35 מיליון מיקומים של עסקים, יותר מכל מתחרה נוכחי בשוק. בין לקוחותיהם של מומנטפיד ואובראול נמצאים כמה מהמותגים המוכרים ביותר עם נוכחות במקומות רבים, כולל BP, KFC, מרקס אנד ספנסר, מק'דונלדס ופיצה האט.
"כשהצרכנים מתחילים לצאת משנה או יותר של סגר, עסקים מתחילים להתאושש, והם חייבים להיות מסוגלים להתאים לדרישות הצרכנים ההולכות וגדלות לקבלת החוויות והשירותים שהם מצפים להם בחנות", אמר פלוריאן הובנר, מייסד משותף ומנכ"ל אובראול. "השילוב של אובראול ומומנטפיד עוזר לנו להפוך למובילים ברורים בקטגוריה עם מוצרים חדשניים יותר, צוות ברמה עולמית ועם המשאבים הכספיים כדי לנצל את ההזדמנות באופן מלא".
אובראול ומומנטפיד הן שותפות עסקיות כבר מזה זמן רב והן חולקות חזון דומה וחבילת מוצרים שמשלימים אלו את אלו. הפלטפורמה המשולבת תחבר יחדיו את מוצרי ניהול המוניטין והרשימות מובילי השוק של אובראול, וכן תכונות ראשוניות בשוק כמו מודעות מקומית של גוגל, ותשלב אותם עם הפתרונות החברתיים המקומיים, הניתוח הרגשי של הלקוחות והשירות ברמת הארגונית של מומנטפיד.
"כשראינו את השוק מתפתח לכדי מיזוגים, שקלנו כמה חברות פוטנציאליות להתמזג איתן. אוברול הייתה ללא ספק המועדפת עלינו מכולן", אמר מנכ"ל מומנטפיד, ניק הדג'ס. "השילוב הזה, מבחינה אסטרטגית, הגיוני מאוד ללקוחות שלנו, המייצגים את המי ומי של המותגים המובילים ב\בארצות הברית. זה עוזר להאיץ את קצב החדשנות המהיר שלנו, ומעניק ללקוחות יתרון גדול עוד יותר בעולם השיווק בקרבת מקום התחרותי".
הדג'ס יצטרף לקבוצת ההנהלה הביצועית של אובראול כמנהל אסטרטגיה ראשי וכסגן נשיא ביצועי לאזור צפון אמריקה, והוא יוביל את היחידה העסקית של אובראול באזור זה, עם נוכחות משמעותית של צוותי מכירות, שירות והנדסה בקליפורניה.
"אנו שמחים לשתף פעולה עם צוות אובראול בשלב הצמיחה הזה. ההשקעה האסטרטגית שלנו תאיץ באופן משמעותי את שאיפתה של אובראול להיות הפלטפורמה המובילה של חוויית הלקוח ''בקרבתי' ברחבי העולם. הפתרון המלא של אובראול מבדל אותה מהשוק ללא תחרות מבחינת שילוב ופונקציונליות, והוא מספק ללקוחות יתרון אמיתי בהגעה ללקוחות מקוונים, עוזר לתקשר איתם ולהמיר אותם. אנו מצפים לתמוך בפלוריאן, ניק ובצוות המוכשר שלהם בכדי שיישמו את מפת הדרכים החדשנית והמורחבת המרתקת שלהם", אמר סיירוס שיי, שותף מנהל, ברגאל מיילסטון.
אודות אובראול
אובראול Uberall מעצימה את המותגים הגדולים בעולם כדי לאפשר להם לספק חוויית לקוח 'בקרבתי' בלתי נשכחת - החל באינטראקציות מקוונות ועד מכירות לא מקוונות.
בעת שהלקוחות של ימינו מצפים לחוויה מרובת ערוצים, הם אינם מפרידים יותר בין העולם המקוון והלא מקוון. מכיוון שכך, מסע לקוח 'בקרבתי' מתחיל בכל נקודות המגע שללקוח יש עם המותג באופן מקומי: מאיתור, שכנוע, קנייה והמלצה, ועד חזרה כלקוח קבוע. הפלטפורמה של אובראול מאפשרת לעסקים לגשר על הפערים בין נקודות המגע הללו כדי שיספקו חווית לקוח חלקה שמעוררת רגשות חיוביים ואת שביעות הרצון של הלקוחות.
אובראול נוסדה ב-2013 והמטה שלה ממוקם בברלין, גרמניה, עם סניפים בשש מדינות וקרוב ל-300 עובדים. אובראול נכון להיום מספקת שירותים ליותר מ-1,600 לקוחות מרובי מיקומים ב-170 מדינות.
למידע נוסף: www.uberall.com | LinkedIn | YouTube | Facebook | Twitter
אודות מומנטפיד
מומנטפיד MomentFeed היא הספקית המובילה של פתרונות ממוטבים לחיפוש עסקים בקרבת מקום שזוכה לאמונם של רבים מהמותגים הגדולים ביותר עם נוכחות במקומות רבים בתעשיות המסעדות, הקמעונאות, הרכב, האירוח והשירותים הכספיים. פתרונות ממוטבים לחיפוש עסקים בקרבת מקום הוא תחום שזוכה להתעניינות גוברת של CMO במותגים וחברות זיכיונות לאומיים מרובי מיקומים כדרך להיות מוצגים באופן מקומי, ברגע המדויק בו מתעורר הצורך אצל הלקוח. מומנטפיד מאפשר למותגים לאומיים לבצע קמפיינים שיווקיים היפר-לוקליים בקנה מידה גדול - וכך להניע מודעות מקומית, תנועה בחנויות ועוד קריאות לפגישות והזמנות.
מומנטפיד נוסדה ב-2010 והמטרה שלה ממוקם בסנטה מוניקה, קליפורניה. נמנית על רשימת החברות בהחזקה פרטית הצומחות ביותר Inc 5000, והיא גם זכתה לתואר החברה הטובה ביותר (Comparably Best Company).


הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il