TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת Infinidat מרחיבה את שיתוף הפעולה האסטרטגי עם VMware


פיל באלינג'ר. צילום: יחצ
הרחבת שיתוף הפעולה - על רקע ביקוש גובר לאחסון מרובה פטה-בייט בארגוני אנטרפרייז

חברת Infinidat, ספקית מובילה של פתרונות אחסון נתונים לארגוני אנטרפרייז, הודיעה היום כי הרחיבה את שיתוף הפעולה האסטרטגי שלה עם VMware, המובילה בחדשנות טכנולוגית של תוכנות ארגוניות. Infinidat הרחיבה את יכולות ה- VMware המקיפות שלה עם תמיכה חדשה ב- vSphere Virtual Volumes (vVols). בנוסף, InfiniBox® הוא כעת פלטפורמת האחסון הראשונה בקנה מידה של פטה-בייט, הזמינה במעבדת VMware Cloud Solutions Lab ("מעבדת פתרונות הענן של VMware"). אבני דרך אלה בשיתוף הפעולה העמוק בין שתי חדשניות הטכנולוגיה, מאפשרות ללקוחות לבדוק, ליישם ולתחזק סביבות דטה סנטר מוגדרות תוכנה (SDDC) בקנה מידה גדול ביתר קלות.

"אנחנו לוקחים את השותפות שלנו עם VMware לרמה חדשה עם תמיכה ב- vVols ושיתוף הפעולה שלנו במעבדת Cloud Solutions Lab", אמר פיל באלינג'ר, מנכ"ל Infinidat. "כמעט כל לקוחותינו הגדולים משתמשים ב- VMware כפלטפורמת תשתיות סביבת הדטה סנטר המוגדרת תוכנה. אנו נמצאים כעת בפוזיציה טובה אפילו יותר, כדי לפצח את מקרי השימוש בענן מהדור הבא עבור מגוון רחב יותר של ארגוני אנטרפרייז. מערכת היחסים המורחבת שלנו מחזקת את Infinidat כספקית אחסון מהשורה הראשונה בסביבות VMware".
"היישום של InfiniBox vVols מעלה את הרף לסביבות הוירטואליזציה ברמת אנטרפרייז של Tier 1, תוך התבססות על ההיסטוריה העשירה של Infinidat עם פתרונות VMware המאפשרים פשטות בקנה מידה של פטה-בייט", אמר לי קאסוול, סמנכ"ל שיווק, היחידה העסקית VMware Cloud Platforms. "אנו שמחים להמשיך לשתף פעולה עם Infinidat כדי להגדיל את הערך ללקוחות בכל הפורטפוליו שלנו, החל מ- vSphere מסורתי, דרךVMware Cloud Foundation וכלה בסביבות Tanzu Kubernetes החדשניות".

מעבדת VMware Cloud Solutions Lab זמינה לשימוש ללקוחות ושותפים לצורך אימות עומסי עבודה ותרחישים של לקוחות. מעבדת Cloud Solutions Lab ממנפת את הטכנולוגיה של InfiniBox החדשה על מנת להתמודד עם סביבות נתונים מרובות פטה-בייט. InfiniBox כבר שימש כחלק מהפרויקטים של מעבדת VMware Cloud Solutions Lab, כולל ארכיטקטורת הייחוס לביג דטה של Data for Good, וכמו גם עבור למידת מכונה (Machine Learning) ב- vSphere.
"Infinidat הציגה בפנינו דרכים מתקדמות לשילוב של VMware עם InfiniBox והראתה לנו את העוצמה של שימוש בשני הפתרונות יחד, כולל שחזור מיידי של VM יחיד", אמר קול תומפסון, נשיא ומנכ"ל Virtual Data Corp (VDC). "היכולות של Infinidat הופכות את פריסות ה- VMware לפשוטות ואמינות כל כך, שניתן לבצע אותן תוך שעות, בהשוואה לשבועות עם מוצרים אחרים. השיפור החדש של Infinidat עם תמיכה ב- vVols מתבסס על הפתרונות המוכחים של החברה בקנה מידה מרובה פטה-בייט".

תוך שהיא שומרת על קו הפשטות שלה, חברת Infinidat מבדלת את תמיכת ה- vVols שלה בכך שהיא מקלה יותר על הקונפיגורציה והתפעול לעומת יישומים חלופיים. תמיכה ב- vVols ב- InfiniBox מגדילה את פתרונות ה- VMware המקיפים של החברה ומספקת בסיס ליכולות עתידיות.
לקוחות יכולים גם למנף את הפונקציונליות החדשה של vVols לשימוש ב- InfiniBox כאחסון ראשי בתוך פלטפורמת הענן ההיברידית של VMware Cloud Foundation (VCF), או באמצעות שימוש ב- vSphere Cloud Native Storage (CNS) באמצעות VMware Tanzu Kubernetes Grid. הדבר עוזר לייעל את הפעילות בתשתית מרובת עננים ומרחיב את יכולות Kubernetes הטובות ביותר של Infinidat. היתרונות כוללים עקביות ואבטחה משופרת של תפעול ותשתיות בעננים ציבוריים ופרטיים, תוך הגברת הגמישות של הארגון.
Infinidat פרסמה את התמיכה המורחבת הזו ללקוחות VMware כחלק מהשיפורים החדשים ב- InfiniBox. בנוסף לתמיכה ב- vVols, חברת Infinidat תגברה גם את אלגוריתם הלמידה העמוקה שבליבה של כל InfiniBox - Neural Cache - כדי לשפר את יכולת הגידול על ידי פינוי של עד שליש מה- DRAM של המכונה. שיפור תוכנה זה מאפשר המשך קונסולידצית אחסון ואפשרויות גידול בנתונים.

זמינות
תמיכה ב- vVols ושיפורים אחרים זמינים ללא תשלום נוסף במהדורת InfiniBox האחרונה.

אודות Infinidat
חברת Infinidat נוסדה בשנת 2011 על ידי חלוץ תעשיית האחסון משה ינאי ומסייעת ללקוחותיה להשיג יתרון תחרותי המונע על ידי מידע בקנה מידה של פטה-בייט. הארכיטקטורה מבוססת התוכנה של Infinidat, המהווה אבולוציה ורבולוציה בניהול מידע מזה 30 שנה, עונה על הדרישות הסותרות לאחסון מידע גדול יותר, מהיר יותר ופחות יקר. הטכנולוגיה של Infinidat מספקת בו זמנית זמן אחזור של למטה ממילי-שניה, אמינות של שבע תשיעיות ויכולת לגדול בנפחי האחסון, עם עלות בעלות כוללת נמוכה באופן משמעותי אל מול יכולות המערכת לעומת טכנולוגיות מידע אחרות. מידע נוסף אודות INFINIDAT ופתרונות הדור הבא לאחסון נתונים, בקרו באתר www.emea.infinidat.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il