TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

ASUS הכריזה על לוחות אם חדשים במשפחות ה-ROG Strix, TUF Gaming ו-Prime עם ערכת השבבים B450


asus
לוחות האם החדשים והמעודכנים מבוססים על תושבת AM4 של AMD ומציעים לבוני מחשבים את הקישוריות והתכונות המעודכנות עם תמורה גבוהה לכסף

נקודות מפתח


·         ביצועים משופרים עם אספקת כוח ומערכת קירור משודרגים בדגמים נבחרים


·         תכונת BIOS Flashback כדי לבצע עדכוני קושחה בקלות, וכן שבב BIOS ROM בנפח גבוה לתאימות עתידית


·         לוחות האם במשפחת ROG Strix ו-TUF Gaming כוללים תוכנה להשתקת רעשי מיקרופון מבוססת בינה מלאכותית כדי לאפשר תקשורת דיבורית ברורה במהלך משחקים


 


ASUS מכריזה על שורה חדשה של לוחות אם עם ערכת השבבים B450 המבוססים על פלטפורמת תושבת AM4 של AMD. אסוס מקדמת את השימושיות והגמישות של פלטפורמה זו עם משפחת לוחות B450 מעודכנת שנועדה לבוני מחשבים בכל הרמות שמחשפים ביצועים גבוהים עם תמורה מוצקה.


כל אחד מלוחות האם Asus B450 שעודכנו כוללים כעת את תכנות BIOS Flashback שנועדה לאפשר שדרוגי קושחה קלים גם בלי מעבד, וכן שבבי קושחה בנפח גבוה כדי לאפשר את התמיכה הרחבה ביותר במעבדי ה-Ryzen של AMD. הסדרה כוללת כעת ראשי RGB LED נוספים בדגמים נבחרים, תוכנה לביטול רעשי מיקרופון מבוססת בינה מלאכותית ותאימות לכלי ניהול המערכת Armoury Crate של אסוס המאפשר להגדיר את משתני התאורה עם Aura Sync וכן להגדיר משתני מערכת.


לוחות האם החדשים של אסוס עם ערכת השבבים B450 מספקים לבוני מחשבים גמישות רבה יותר עבור המחשב הבא שהם יבנו עם מעבדי Ryzen של AMD, עם האפשרות לבחור מעבד מהיר יותר, כרטיס תצוגה משופר, ספק כוח גדול יותר שמתאים לשימושים עתידיים, או קירור מעבד שקט ויציב יותר. לוחות האם יכולים לאכלס בתושבת ה-AM4 את מעבדי סדרת ה-Ryzen 3000 המעודכנת וכן את מעבדי ה-Ryzen מהדור הראשון והשני.


עדכון זה מועיל כמעט לכל לוחות האם הקיימים של אסוס עם ערכת השבבים B450, ממשפחת ROG Strix ועד Prime, ובוני מחשבים ימצאו בהם תכונות ותועלות ליצור את הבסיס עבור מערכת שמציעה תמורה טובה לכסף. כדי ללמוד פרטים נוספים אודות לוחות האם החדשים של אסוס עם B450 בקרו בבקשה באתר הבית של לוחות האם עם B450 וכן במדריך לרכישה.


 


ROG Strix B450-F Gaming II



ROG Strix B450-F Gaming II קיבל חיזוק משמעותי למדי בעדכון האחרון. מערכת ה-VRM שלו אימצה עיצוב של MOS 8+4 ייעודי, עם רכיבי VRM יחידים שממוקמים בין מפזר החום המשופר עם פדים תרמיים באיכות הגבוהה ובין לוחית אחורית חדשה שהיא חלק אינטגרלי ממערך הקירור למערכת העברת החשמל של הלוח.


ארבע תושבות הזיכרון הסמוכות לתושבת המעבד יכולות לקבל עד 128 גיגה-בייט זיכרון RAM. זיכרון זה ניתן להמהרה עד ל-4,400 מגה-הרץ. שתי תושבות ה-M.2 מאפשרות נפח אחסון SSD מספק ויותר, וניתן אף לבחור במערכי RAID שמבוססים על NVM Express. לתושבת ה-M.2 הראשית יש כעת לוחית אלומיניום לפיזור חום כדי לספק קירור לכרטיסי SSD שמציעים ביצועים גבוהים. למרות שלוח זה אינו מגיע עם רכיב WiFi מובנה הוא מציע תושבת E-Key M.2 שמאפשרת שדרוג קל ל-WiFi 6.


בלוח האחורי יש שמונה מחברי USB, כולל שני USB 3.2 Gen 2 Type-A במהירות גבוהה במיוחד של 10 גיגה-בייט/לשנייה וכן חיבור USB 3.2 Gen 1 Type-C. חיבור USB אחד מוקדש עבור BIOS FlashBack כך שניתן לבצע שדרוג או כתיבה מחדש של הקושחה עם חיבור לספק וכונן USB בלבד.


בנוסף Strix B450-F Gaming II גם נראה טוב. הלוח השחור מציג מוטיבים סייבר טקסטואליים והדגשות בהירות על מגן הקלט/פלט ועל מפזר החום של ערכת השבבים. שחור ולבן הם צבעים בסיסים נהדרים לתאורה נוספת. לוח האם מציג שתי רצועות של ראשי RGB LED סטנדרטיים, וכן ראש ניתן להגדרה עם תפקודיות בשיהוי נמוך ועם רשימת אפשרויות מוגדרות מראש. תוכנת ניקוי רעשי המיקרופון מבוססת הבינה המלאכותית של אסוס חותכת באופן יעיל ברעשי הרקע לטובת פגישות בעבודה, שיעורים מקוונים ומשחקים.


 


TUF Gaming B450-Plus II


TUF Gaming B450-Plus II מציג מפזרי חום גדולים יותר שמונחים מעל ל-VRM 8+2 מוגדל בשלב החשמלי כדי לעמוד בדרישות של שבבי ה-Ryzen המתקדמים יותר.


לוח האם הוא בגודל ATX מלא כולל תושבת M.2 נוספת המאפשרת למשתמשים להתקין שני SSD לטובת אחסון מהיר במיוחד, ומצבור מחברי הקלט/פלט כולל חיבורי USB 3.2 Gen 2 Type-C ו-Type-A.


משתמשים שאינם זקוקים לכרטיס מסך ייעודי יכולים לשלב ב-TUF Gaming B450-Plus II שלהם APU של AMD עם השבב הגרפי המובנה Vega, ועם יציאת DisplayPort עבור מסכי רזולוציה גבוהה. מבחינת אסתטית TUF Gaming B450-Plus II מציג לראווה פסים בצבעי שחור וצהוב, עם רצועות ראשי RGB LED עבור אפשרויות התאמה נוספות.


 


TUF Gaming B450M-Pro II


TUF Gaming B450M-Pro II, עם תצורת ה-microATX שלו, הוא לוח אם מיטבי עבור בוני מחשבים קומפקטיים. כמו ה-TUF Gaming B450-Plus II הגדול יותר המוזכר לעיל, TUF Gaming B450M-Pro II מציע יציאת DisplayPort, חיבורי USB 3.2 Gen 2 Type-C ו-Type-A וכן חיבורי USB 3.2 Gen 1 נוספים.


הדנ"א של לוח ה-TUF Gaming הזה מורחב עם צמד תושבות PCI Express 3.0 x16, ואחת מהן מחוזקת בנדן המתכתי SafeSlot. מפזרי חום גדולים מעל ה-VRM שומרים על קרירות הלוח גם בעומסי עבודה כבדים של המעבד. ארבע תושבות ה-DIMM יכולות להכיל זיכרון DDR4 במהירות של עד 4,400 מגה-הרץ, והמשתמשים יכולים להתקין עד 128 גיגה-בייט RAM, אם יש צורך. בנוסף יש שתי תושבות M.2 עבור SSD PCIe.


 


TUF Gaming B450M-Plus II


TUF Gaming B450M-Plus II הוא לוח נוסף בעדכון של קו לוחות האם TUF Gaming B450. לוח זה מיטבי עבור משתמשים שמחפשים תמורה ואמינות.


תושבת ה-PCIe x16 הראשית קיבלה חיזוק עם טכנולוגיית SafeSlot הקניינית של אסוס כך שהיא מוכנה לקלוט גם את כרטיסי המסך הכבדים ביותר. תושבת ה-M.2 מקושרת לארבעה ערוצי PCIe 3.0 כדי לתמוך ב-NVMe SSD. ראש RGB LED ותמיכה ב-Aura Sync מאפשרים עוד התאמה ויזואלית.


TUF Gaming B450M-Plus II כולל תכונות תוכנה שימושיות רבות: BIOS FlashBack לעדכוני קושחה ללא בעיות, תוכנה להשתקת רעשי מיקרופון סביבתיים המשתמשת בבינה מלאכותית כדי לספק תקשורת נקייה בכל עת, וכן כלי Turbo LAN המאפשרים לתעדף העברת נתונים של משחקים כדי להשיג את זמני הפינג הנמוכים ביותר. המשתמשים יכולים גם לבקר ב-Armoury Crate כדי לבדוק את מצב המערכת וכדי לבצע התאמות שונות.


 


Prime B450M-A II


Prime B450M-A II הוא לוח אם המשלב פונקציונליות מקיפה בעיצוב קומפקטי מאופק. ה-VRM שלו ממוקם מתחת למפזר חום כדי להבטיח תפעול אמין עם מגוון רחב של מעבדי Ryzen. ארבע תושבות DIMM יכולות לאחסן עד 128 גיגה-בייט זיכרון DDR4, ותושבת ה-M.2 זוכה להשלמה בדמות שישה חיבורי STAT המאפשרות הגדרות אחסון מגוונות.


הלוחית האחורית מציעה USB 3.2 Gen 2 משודרגים להעברת נתונים בקצב של 0 גיגה-ביט/לשנייה, ויש גם ראש USB 3.2 Gen 1 לקישוריות מהירה מהפאנל הקדמי. BIOS FlashBack מאפשרת לתחזק את ולבנות מערכת על הלוח בקלות. שבב קושחה בנפח 256 מגה-בייט מאפשר שדרוגים עתידיים ותמיכה רחבה יותר במעבדים.


רצועת ראשי RGB LED עם תמיכה ב-Aura Sync זמינה עבור משתמשים שרוצים להוסיף מעט סגנון למחשב שהם בונים. זהו לוח שמספק יכולת קירור אמינה בזכות לוגיקת Fan Xpert 2+, שלושה ראשי PWM עם ארבעה פינים והגנה למאוורר מפני זרם יתר. בנוסף יכולים המשתמשים להפעיל את תוכנית העזר Armour Crate כדי להגדיר בקלות את מערכת המחשב שלהם המבוססת על Prime B450M-A II.


 


Prime B450M-K II


במקרה של Prime B450M-K II אסוס שומרת על היסודות כדי לספק לוח אם אמין ופשוט לתפעול. מחשבים בתקציב ידידותי הנבנים לשימוש כללי, מחשבים לשימוש כמרכז בידור ביתי, ואפילו מחשבי משחקים יכולים ליהנות מהפשטות והזמינות של הדגם הזה.


ה-Digi+ VRM של הלוח מספק תמיכה עבור מעבדי Ryzen ברמת הכניסה ועד רמת הביניים. ניתן להתקין עד 64 גיגה-בייט RAM בשני התושבות שבלוח, ותושבת ה-PCIe הראשית זוכה לחיזוק מבני עם SafeSlot Core. התקן אחסון אחד בתצורת M.2 יכול לקבלי חיזוק עם עוד ארבעה חיבורי SATA.


הלוחית האחורית המשודרגת מגיעה כעת עם ארבעה חיבורי HDMI עבור תאימות תצוגה רחבה יותר. התמיכה ב-BIOS FlashBack מגיעה יחד עם שבב קושחה בנפח 32 מגה-בייט כדי להתאים לכמה שיותר מעבדים, ובוני מערכות יכולים להשתמש במחבר פנימי עבור שני חיבורי USB 3.2 Gen 1 בפאנל הקדמי. בנוסף, תוכנת Armoury Crate משמשת להגדרה וכיוונון קלים של המערכת.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il