TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

5 טיפים שיעזרו לכם להבין איזה רכב אתם צריכים


קרדיט תמונה:.pexels.com
ההבנה איזו מכונית מתאימה לצרכים שלכם כרוכה בהתחשב בגורמים שונים התואמים את אורח החיים, ההעדפות והדרישות המעשיות שלכם
אז לא משנה אם אתם שוקלים לקנות רכב חדש, להיכנס לעסקת ליסינג או לבצע השכרת רכב, באמצעות חמשת הטיפים הבאים, תוכלו להבין בצורה מקיפה ומעמיקה איזה רכב אתם צריכים – ובשלב הבא, פשוט לבחור את הרכב המתאים.

טיפ 1 – בצעו הערכה של אורח החיים והדרישות הפרטניות שלכם מהרכב
אם אתם מתכננים לרכוש רכב, קיימת חשיבות לוודא שאתם בוחרים ברכב אשר יהיה תואם לאורח החיים שלכם. בשביל להגיע להבנות מעמיקות בנושא, יש לשקול את הפעילויות היומיומיות שלכם, הנסיעה לעבודה ואורח החיים שלכם ושל המשפחה שלכם (או כל מי שאמור ליהנות מהרכב חוץ ממכם). יש לקבוע אם אתם זקוקים לרכב עבור נסיעות עירוניות, נסיעות בינעירוניות, הרפתקאות שטח או תחבורה משפחתית.. העריכו את מספר הנוסעים אשר עתידים לעשות שימוש ברכב רוב הזמין, וכמובן, קחו בחשבון גם את שטח המטען הנדרש לכם.

טיפ 2 – הגדירו את סדרי העדיפויות שלכם מאותו הרכב
זהו את התכונות העיקריות החשובות לכם ביותר ברכב שלכם. האם יעילות הדלק היא בראש סדר העדיפויות? או שאולי אתם מבקשים לשים דגש משמעותי יותר על פרמטרים כמו: תכונות בטיחות, טכנולוגיה או אביזרי יוקרה.. בכל מקרה ההמלצה היא לנהל רישום מסודר לגבי תכונות החובה מהרכב ולתעדף אותן בהתאם לצרכים הפרטניים שלכם.

טיפ 3 – יש לשקול עלויות המהוות חלק מבעלות על הרכב
כאמור, אם אתם מבקשים לרכוש רכב, יש לבצע הערכה קפדנית של עלות הבעלות הכולל ולא רק את מחיר הרכישה. יש לכלול מגוון רחב של גורמים כגון: צריכת הדלק של הרכב (במידה ואתם מעוניינים ברכב הפועל על גז) תעריפי ביטוח, עלויות תחזוקה וערך מכירה חוזרת פוטנציאלי. ודא שהרכב מתאים לתקציב שלך, כולל הוצאות עתידיות.

טיפ 4 - ביצוע של נסיעת מבחן (במידת האפשר) ועריכת מחקר מקדים
כדאי לשקול נסיעת מבחן בדגמים שונים כדי לקבל תחושה לגבי הביצועים, הטיפול והנוחות שלהם – מה שיכול להוות כשיקול חשוב ומשמעותי אשר יכוון אתכם לעבר הבחירה הטובה ביותר. מומלץ לקרוא: "מבחני דרכים", סקירות מקוונות, דירוגי בטיחות, נתוני אמינות ומשוב מהבעלים הנוכחיים כדי לקבל תובנות לגבי הביצועים ואריכות החיים של המכונית בעולם האמיתי. דבר זה יכול להיות רלוונטי גם אם אתם מבקשים לקנות רכב וגם אם אתם מעוניינים להשכיר רכב ומתלבטים לגבי הדגם המתאים.

טיפ 5 – קחו בחשבון גם את הצרכים העתידיים
יש לשקול את הצרכים והתוכניות העתידיות שלכם. האם אתם מתכננים להקים משפחה או להוליד ילדים נוספים, לטייל בתדירות גבוהה יותר, או לעבור שינויים באורח החיים בעתיד הקרוב? אם אתם רוכשים רכב, סביר להניח שאתם מתכננים ליהנות מהרכב מספר שנים ולכן, כדאי לקחת בחשבון גם תוכניות שונות לעתיד הקרוב. יש לבחור מכונית שיכולה להסתגל לשינויים צפויים ותמשיך לענות על הדרישות שלכם לאורך זמן.
לסיכום, על ידי הערכת גורמים אלה והבנת סדרי העדיפויות שלכם, תוכלו להחזיק ברשותכם כלים רבים יותר לזהות את סוג הרכב המתאים לצרכים ולהעדפות שלכם. גישה זו תבטיח לכם לבחור מכונית שמתאימה לאורח החיים שלכם ומציעה את התכונות והיכולות החשובות לכם ביותר. מהסיבה הזאת, כדאי השקיע את הזמן המבוקש על מנת לקבל את ההחלטות הטובות ביותר ולבצע את הבחירה ברכב המתאים ביותר – כידוע, לכל אחד יכולים להיות הצרכים והדרישות שלו מאותו הרכב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il