TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רילמי משיקה את סמארטפון הדגל שלה בישראל


קרדיט:רילמי
חברת realme, מותג הסמארטפונים הצומח בעולם, משיקה בישראל את הטלפון GT NEO 3. בשלב ראשון המכשיר יהיה זמין ברשת KSP במחיר של 1,999 ₪


חברת realme, מותג הסמארטפונים הצומח בעולם, משיקה בישראל את הטלפון GT NEO 3 ב-11 באוקטובר. בשלב ראשון המכשיר יהיה זמין ברשת KSP במחיר של 1,999 ₪. הרוכשים במסגרת ההשקה יקבלו Realme T100 Ear Buds בשווי 129ש"ח במתנה.


מכשיר הדגל של החברה, ה- GT NEO 3, הוא הראשון בעולם המצויד במערכת השבבים Dimensity 8100 התומכת ברשת 5G, המספק ביצועיים עוצמתיים וחסכון סוללה משמעותי. המכשיר מגיע עם מסך AMOLED בגודל 6.7 אינץ’ ברזולוציית +Full HD של 1080×2412 פיקסל.

Realme, שהוקמה בשנת 2018, היא חלק מקבוצת BBK אלקטרוניקס – אחת מיצרניות הסלולר הגדולות בעולם המחזיקה גם במותגים, One plus, Oppo, Vivo ואחרים. בזמן קצר הפכה החברה לשחקנית משמעותית בתחומי המובייל וה-AIoT .


נכון לשנת 2021, החברה נכנסה ל-61 מדינות שונות לרבות רוב מדינות אירופה, אסיה, אוסטרליה, אמריקה הלטינית, המזרח התיכון ואפריקה. החברה כבר מכרה למעלה ממאה מיליון סמארטפונים והפכה לאחת מיצרניות הסמארטפונים הגדולות בעולם.

ה- GT NEO 3 מגיע מערכת הטענה המבוססת על טכנולוגיית UltraDart. מדובר בטכנולוגיה חדשנית המאפשרת טעינה מהירה בעוצמה של 100-200 וואט, שלמעשה טוענת 50% מהסוללה בפחות מחמש דקות, וזאת ללא יצירת נזק למכשיר בטווח הקצר והארוך. ה- GT NEO 3הינו הטלפון עם הטעינה המהירה בעולם כיום.

מסך המכשיר מצופה בזכוכית המגן Gorilla Glass 5 ומגיע עם סורק טביעות אצבע מובנה. המכשיר גם מיועד לחובבי המשחקים ומצויד במנוע רטט עוצמתי להעברת חווית משחק מציאותית יותר, לצד זוג רמקולים סטריאו איכותיים.

מעבד- Dimensity 8100 Mobile Platform

realme GT NEO 3, הוא הטלפון המחכם הראשון שמגיע עם סדרת המעבדים החדשה Dimensity 8100 Mobile Platform של מדיה טק. מעבד זה מאפשר ביצועים גבוהים של הטלפון לצד חיי סוללה ממושכים.

מדובר בשבב שמיוצר בתהליך 5 ננומטר עם שמונה ליבות הכוללות 4 ליבות Cortex-A78 CPU עצמתיות בתדר של 2.85GH וארבע ליבות Cortex-A55 CPU cores החסכוניות בתדר של .2.0GHz . ה-GT NEO 3 מגיע עם זיכרון עבודה של 12 ג'יגה בייט ואחסון פנימי של 256 ג'יגה בייט.

מצלמה איכותי חזקה

ה-Realme GT Neo 3 מצויד במערכת צילום משולשת, בה המצלמה הראשית משתמשת בחיישן Sony IMX 766 ברזולוציה של 50 מגה פיקסל. שתי המצלמות האחרות הן עדשה רחבה במיוחד ברזולוציית 8 מגה פיקסל ועדשת מאקרו ברזולוציה של 2 מגה פיקסל. המאפשרים למקצוענים ולחובבים כאחד לצלם תמונות איכותיות ברמה בלתי מתפשרת.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il