TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אחרי הצלחת ה-NFT של ה-NBA, גם הפרמייר ליג באנגליה רוצה להיכנס לתחום

בבית ההשקעות למטבעות דיגיטליים, פרוקסיביט, אומרים כי הכנסות ליגת הכדורסל הטובה בעולם מה-NFT שהשיקה כבר חצו את רף מיליארד הדולר


אם חשקה נפשכם להיות הבעלים של ה-NFT של סמל הפרמייר ליג באנגליה, בקרוב תוכלו לעשות זאת. ליגת הכדורגל האנגלית, Premier League, הגישה בקשה לשני סימנים מסחריים בתחום המטבעות הדיגיטליים ו- NFT.

הבקשות הוגשו למשרד הפטנטים וסימנים מסחריים בארה"ב במטרה להרחיב את הכנסות הליגה, הנחשבת לאחת הפופולאריות בעולם, ולהרחיב את הפעילות בעולמות הדיגיטליים. שתי ההגשות נוגעות לשימוש בסימנים מסחריים הקשורים לליגה האנגלית. האחת היא של סמל של הליגה, האריה חובש כתר, והשנייה היא גביע הליגה מעוטר באריות.

לדברי שון ירושלמי, מנהל קשרי משקיעים בבית ההשקעות למטבעות דיגיטליים פרוקסיביט, מהלך זה יאפשר לליגה האנגלית לייצר שוק שלם של נכסים דיגיטליים הקשורים לליגה. "זאת כאשר התכנון של הליגה הוא להנפיק קולקציית NFT של 'רגעים יחודיים בליגה' אביזרי לבוש וירטואלי, מטבעות דיגיטליים ואפילו קבצי מדיה".

אחת הדוגמאות הטובות ביותר לפרויקט NFT מוצלח בעולם הספורט הוא הפרויקט של ליגת NBA. מדובר בפרוייקט המורכב מאוסף רגעים אייקונים בליגה, הנקרא: NBA top shot. הפרוייקט הושק בשנת 2020 ונכון להיום כבר הכניס לליגת הכדורסל קצת יותר ממיליארד דולרים במכירות.

בבית ההשקעות פרוקסיביט אומרים כי יצירות NFT בעולם הספורט תופסות תאוצה רבה, מאפשרות לקהל האוהדים להיות מעורב יותר בנושאים הקשורים לקבוצה האהובה עליהם ונראה שיש לכך ביקוש גדל והולך. "ההצלחה של NBA top shot מהווה הוכחת להיקפי הביקוש לפרויקטים שכאלו ונראה כי האוהדים אוהבים את העובדה שביכולתם להיות בעלים של רגע ספורט מיוחד, אולי היסטורי" אומר ירושלמי.

כנראה שייקח מעט זמן עד שקולקציות NFT של הליגה האנגלית יושקו ויפתחו לקהל הרחב, אך האוהדים כבר הביעו עניין אדיר בכך ברשתות החברתיות. "לאלו המעוניינים להשקיע, ערכם של יצירות ה-NFT יכול לטפס בעשרות אחוזים מרגע ההשקה, אך האתגר בדרך כלל הוא קנייה במחיר ההשקה" מסכם ירושלמי.


דיסקליימר

החברה בעלת אישור המשך עיסוק מספר 57505 למתן שירות בנכס פיננסי מכוח בקשה לרישיון למתן שירות בנכס פיננסי לרשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון. החברה אינה בעלת רישיון כהגדרתו בחוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, בשיווק השקעות ובניהול תיקי השקעות, תשנ"ה-1995.


אין באמור באתר משום ייעוץ ו/או שיווק השקעות ו/או ייעוץ מס ואין בו משום תחליף לשירותים כאמור המתחשבים בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. אין באמור באתר משום המלצה בנוגע לכדאיות השקעה במטבעות וירטואליים ו/או במוצרים או מכשירים פיננסיים כלשהם ואין בדברים משום הזמנה ו/או הצעה לביצוע פעולות במוצרים הנזכרים. אין באמור כדי להוות התחייבות להשאת תשואה כלשהי.


השקעה במטבעות וירטואלים הינה מסוכנת ועשוייה לגרום להפסד של מלוא ההשקעה. תחום המטבעות הוירטואליים כרוך בחוסר וודאות רגולטורי, מיסויי ויישומי על ידי גופים שונים עמם נדרשים יחסי גומלין לצורך ביצוע פעולות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il