TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

זום שכרה את גרג טומב כנשיא


טומב יעזור לעצב את הפרק הבא של זום כשהחברה תמשיך להפוך לפלטפורמה מרובת מוצרים המאפשרת תקשורת, עבודה היברידית ומספר מתרחב של תזרימי עבודה עסקיים.

סן חוזה, קליפורניה, 6 ביוני 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

Zoom Video Communications, Inc. זום (נאסד"ק: ZM) הודיעה כי היום כי גרג טומב יצטרף לחברה כנשיא החל ב-7 ביוני 2022. טומב מביא ניסיון של יותר מ-20 שנה והוא מגיע לזום מ-Google Cloud, שם שימש לאחרונה סגן נשיא למכירות של Google Workspace, SMB, Data & Analytics, Geo Enterprises ו-Security.

טומב ידווח ישירות למייסד ומנכ"ל זום אריק ס. יואן, והוא יפקח על אסטרטגיית היציאה לשוק של החברה, מאמצי ההכנסות ומשרד המנמ"ר העולמי. טומב יעזור לעצב את הפרק הבא של זום כשהחברה תמשיך להפוך לפלטפורמה מרובת מוצרים המאפשרת תקשורת, עבודה היברידית ומספר מתרחב של תזרימי עבודה עסקיים.

מר יואן אמר, "אני כל כך נרגש לקבל את פני גרג לצוות של זום. גרג הוא מוביל תעשיית טכנולוגיה מכובד מאוד ובעל ניסיון רב בסיוע להתרחבות של חברות שנמצאות בצומת קריטי. החשיבה האסטרטגית שלו, הגישה של אפשר לעשות, וערך האכפתיות שהוא מביא ללקוחות הופכים אותו לתוספת המושלמת לצוות המנהיגות החזק שלנו".

מר טומב אמר, "אני נרגש לשלב כוחות עם אריק וצוות זום כדי לעזור להניע צמיחה. אני מאוד מאמין שלזום יש בסיס מרשים עם הפלטפורמה מרובת המוצרים שלה, ואני מצפה להזדמנויות האדירות שבפתח כדי לעזור לעסקים ברחבי העולם להתמודד עם צורכי התקשורת ושיתוף הפעולה שלהם".

אודות Greg Tomb

גרג יפקח על אסטרטגיית היציאה לשוק של זום, מאמצי יצירת ההכנסות ומשרד המנמ"ר העולמי. לאחרונה הוא היה סגן נשיא למכירות של Google Workspace, SMB, Data & Analytics, Geo Enterprises ו-Security ב-Google Cloud. לפני גוגל, גרג היה נשיא למכירות ו-GTM עבור פתרונות הענן של SAP, כולל Intelligent Spend ,SuccessFactors, Customer Experience, Digital Supply Chain, Concur, וכן של פלטפורמת SAP Business Technology. לפני SAP, גרג כיהן כמנכ"ל Vivido Labs Inc ושימש בתפקידי ניהול ב-Accenture Consulting ו-Comergent Technologies Inc. הוא גם יושב בדירקטוריון של Pure Storage Corporation.

אודות זום

זוםZOOM היא בשבילכם. זום הוא מרחב שבו אתם יכולים להתחבר לאחרים, לשתף רעיונות, לתכנן תוכניות ולבנות לקראת עתיד שמוגבל רק על ידי הדמיון שלכם. פלטפורמת התקשורת החלקה שלנו היא היחידה שהתחילה עם וידאו בבסיס שלה, וקבענו את אמות המידה לחדשנות מאז. זאת הסיבה שאנו בחירה אינטואיטיבית, מדרגית ומאובטחת עבור אנשים, עסקים קטנים וארגונים גדולים כאחד. זום שהוקמה ב-2011 נסחרת בבורסה (נאסד"ק: ZM) והמטה שלה בסן חוזה, קליפורניה. בקרו באתר zoom.com ותעקבו אחרי @zoom.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il