TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

30 הצעירים המבטיחים מתחת ל-30 של פורבס פתחו היום את המסחר בבורסה


צילום: ארז אוזיר
הכנס של פורבס אשר נפתח היום בבורסה מציג את 30 המובילים מתחת לגיל 30 באירופה, במזה"ת ובאפריקה לשנת 2022.


29 במאי 2022 – רנדל ליין, עורך התוכן הראשי של פורבס פתח הבוקר, בבורסה לניירות ערך בתל אביב, את הכנס החמישי של פורבס בישראל בנושא 30 מתחת ל-30 בהכרזה משמעותית לגבי עתיד האזור ואמר ״אם אנחנו רוצים שלום, נצטרך להשיג אותו דרך יזמות. הסכמי אברהם פתחו את הדרך לעידן חדש בין ישראל לשכנותיה. זאת, לצד חדשנות טכנולוגית ויזמות יהוו חלק משמעותי בקידום השלום״. בכנס שנערך היום בבורסה לניירות ערך נכחו עשרות יזמים מ- 34 מדינות. בדגש על טכנולוגיה וגיוון מבוססת חדשנות ודו קיום, כנס 30 מתחת ל-30 של פורבס יוצא לדרך עם מנהיגי העתיד מהעולם כולו.

הכנס של פורבס אשר נפתח היום בבורסה מציג את 30 המובילים מתחת לגיל 30 באירופה, במזה"ת ובאפריקה לשנת 2022. הכנס ייערך היום (29/5/22) ועד יום רביעי בתל אביב ובירושלים. האירוע הייחודי יפגיש יזמים צעירים מעוררי השראה, מובילי דעה ומנטורים, במשך 4 ימים של למידה, חיבור ויצירה דרך סדרה של הרצאות וסדנאות שיתמקדו בשימוש בחדשנות על מנת ליצור אימפקט חברתי וסביבתי חיובי בעולם.


זהו כנס Under 30 Summit EMEA הראשון שמתקיים מאז 2019 בגלל מגפת הקורונה העולמית.
פרטים נוספים על תוכנית הכנס ורשימת דוברים מלאה יפורסמו מקרוב. כדי לדעת יותר, אנא בקרו ב- 2022 Forbes Under 30 Summit – EMEA.

כדי להצטרף לשיחה ברשתות החברתיות אנא עקבו אחרי ההאשטאג #Under30Summit.

כנס Under 30 Summit EMEA של פורבס יערך בשיתוף עם משפחת התורמים צ'ארלס ולין שוסטרמן וקרן Pratt.


אודות פורבס

פורבס מפרגן להצלחה בכך שהוא מציג את אלה שעשו את זה, ואת אלה ששואפים לעשות את זה. פורבס מכנס ואוצר את המנהיגים והיזמים המשפיעים ביותר שמניעים שינוי, משנים את העולם העסקי ויוצרים השפעה משמעותית על העולם. המותג פורבס מגיע היום ליותר מ-150 מיליון אנשים ברחבי העולם באמצעות עיתונות מהימנה, אירועים חיים וירטואליים חתומים של פורבס, תוכניות שיווק מותאמות אישית ו-44 מהדורות מקומיות מורשות ב-77 מדינות. שלוחות של מותג המדיה של פורבס כוללות הסכמי רישיון בתחומי נדל"ן, חינוך ושירותים פיננסיים.

פורבס הודיעה לאחרונה על כוונתה להירשם כחברה ציבורית באמצעות שיתופי פעולה עם Magnum Opus (סימול: OPA), חברת רכישה מיוחדת (SPAC), שצפויה להיסגר ברבעון השני של 2022.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il