TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Nyxoah ממנה את ריימונד כהן ווירג'יניה קירבי לדירקטוריון שלה


מר כהן הוא מנכ"ל וחבר דירקטוריון של אקסוניקה בע"מ (נאסד"ק: AXNX) מאז הקמת החברה בשנת 2013

מון-סן-גיבר, בלגיה, 6 במאי 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

Nyxoah SA(נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah" או "החברה"), חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים לדום נשימה חסימתי בשינה (OSA), הודיעה היום על המינוי של ריימונד כהן ווירג'יניה קירבי לדירקטוריון החברה, עד לאישור אסיפת בעלי המניות השנתית של החברה ב-8 ביוני 2022. דון דיו ויאן ג'נסן יתפטרו מהדירקטוריון החל מה-8 ביוני 2022, וישאירו את המספר הכולל של חברי הדירקטוריון על שמונה. מר דיו מכהן במועצת המנהלים של Nyxoah מאז 2016 ומר ג'נסן מאז 2018.

מר כהן הוא מנכ"ל וחבר דירקטוריון של אקסוניקה בע"מ (נאסד"ק: AXNX) מאז הקמת החברה בשנת 2013. בין השנים 2010 ל-2012 כיהן כמנכ"ל Vessix Vascular, חברת הון סיכון שנרכשה על ידי בוסטון סיינטיפיק בנובמבר 2012. בעבר, מר כהן בילה כמעט עשור כיו"ר ומנכ"ל של חברת Cardiac Science Inc הרשומה בנאסד"ק, שדורגה כחברה הרביעית בצמיחה המהירה ביותר בארה"ב בשנת 2004. כיום, מר כהן הוא יו"ר הדירקטוריון בחברת BioVentrix Inc, חברה פרטית לאביזרים אורולוגיים.

לגב' קירבי ניסיון רב בניהול קליני, רגולטורי ותשלומים על פני מגוון רחב של מוצרים בתעשיית המכשור הרפואי, כולל מכשירים מושתלים לטיפול בהפרעות שינה. בתפקידה הנוכחי כמנהלת בבית ההשקעות דיסקברי במשרד למסחור הטכנולוגיה של אוניברסיטת מינסוטה, גב' קירבי מספקת אימון והדרכה לסטארט-אפים בתחום המכשור הרפואי עם דגש על דרישות רגולטוריות ומחקר קליני של ה-FDA, כמו גם אסטרטגיית מסחור.


היא כיהנה בעבר כסגנית נשיא בכירה לעניינים קליניים ורגולטוריים עבור Huinno, Inc, סגנית נשיא לעניינים קליניים ורגולטוריים בחברת Apnex Medical, Inc וסגנית נשיא לעניינים קליניים הן ב- EnteroMedics, Inc, והן ב- ev3, Inc. כמו כן מילאה תפקידים שונים של הגדלת הוותק ב- Medtronic, Inc. (NYSE: MDT) ובחברת 3M (NYSE: MMM).

אודות Nyxoah

Nyxoah היא חברת טכנולוגיות בריאות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים למצבי הפרעות נשימה בשינה (OSA). הפתרון המוביל של Nyxoah הוא המערכת Genio®, טיפול על ידי גירוי של העצב התת לשוני ללא עופרת וללא סוללות שמתמקד במשתמש ב-OSA, מצב הפרעות הנשימה בשינה הנפוץ ביותר בעולם שקשור לסכנת מוות מוגברת ותחלואה נלווית כולל מחלות לב וכלי דם, דיכאון ושבץ. Nyxoah מונעת על ידי החזון כי חולי OSA צריכים ליהנות מלילות נינוחים ולהרגיש שניתן לחיות את חייהם במלואם.

לאחר השלמתו המוצלחת של מחקר BLAST OSA, מערכת Genio® קיבלה את סימן תו התקן CE האירופי שלה בשנת 2019. ניקסואה השלימה שתי הנפקות מוצלחות: ביורונקסט בריסל בספטמבר 2020 ובנאסד"ק ביולי 2021. בעקבות התוצאות החיוביות של מחקר BETTER SLEEP, Nyxoah קיבלה אישור CE Mark לטיפול בחולי קריסה קונצנטרית מלאה (CCC), כיום בטיפול של המתחרים. בנוסף, החברה עורכת כעת את המחקר המרכזי DREAM IDE לאישור ה-FDA ומסחור בארה"ב.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר http://www.nyxoah.com/.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il