TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

איידוק מגייסת 150 עובדים במטרה לסייע לרופאים בהצלת חיי אדם

חברת איידוק מפתחת מערכות תומכות החלטה מבוססות בינה מלאכותית באמצעות טכנולוגיה פורצת דרך

חברת איידוק מפתחת מערכות תומכות החלטה מבוססות בינה מלאכותית באמצעות טכנולוגיה פורצת דרך. מוצרי החברה מנתחים סריקות דימות (כגון CT ורנטגן), במטרה לספק את אחד הפתרונות המקיפים ביותר בשוק להתראה על ממצאים מסכני חיים. המערכת מסייעת לרופאים בתיעדוף מקרי חירום המצריכים טיפול דחוף ומיידי.


המערכת יודעת לזהות ממצאים חריגים כמו דימום תוך-גולגולתי, שבר בעמוד השדרה, תסחיף ריאתי או שבץ באמצעות אלגוריתמים מבוססי DEEP LEARNING ובכך מסייעת לרדיולוגים להתמקד במטופלים בהתאם לחומרת המקרה, במקום בדרך המקובלת של בדיקת הסריקות לפי סדר הגעתן. הפתרונות שהחברה מציעה תורמים גם לייעול עבודתם של צוותים רפואיים רב תחומיים וכן לקיצור משך הזמן של הבדיקות והאשפוזים. איידוק נכללה ברשימה היוקרתית של 50 החברות הגאוניות בעולם על פי TIME.

איידוק הוקמה בשנת 2016 על ידי אלעד וולך, מיכאל ברגינסקי וגיא ריינר, שלושה בוגרי תוכנית תלפיות, וגייסה עד היום כ- 140 מיליון דולר. הטכנולוגיה של איידוק פועלת בלמעלה מ-900 מרכזים רפואיים בארה"ב, אירופה, ברזיל ואוסטרליה וכן במרבית בתי החולים בישראל ביניהם- הדסה, איכילוב, רבין, אסותא, שערי צדק, אסף הרופא, ושיבא. למעלה מ-5,000 רדיולוגים ברחבי העולם משתמשים בפתרונות של איידוק באופן יומיומי ומפענחים באמצעותם יותר ממיליון סריקות בחודש. איידוק קיבלה עד כה 9 אישורי FDA לאלגוריתמים המיועדים לזיהוי ממצאים שונים, ביניהם דימום תוך גולגולתי, שבר בעמוד השדרה ושבץ.

החברה מעסיקה מעל 320 עובדים, רובם בעולמות הפיתוח, המוצר והדאטה. לחברה משרדים בתל אביב, ארה"ב ואירופה. החברה נמצאת כעת בשלבי גדילה מואצת ומתכננת לגייס כ-150 אנשים נוספים במהלך השנה הקרובה, ביניהם כ-60 נשות ואנשי פיתוח, אלגוריתמיקה ודאטה. החברה מתגאה כבר היום בחלוקה שווה של 50% בין נשים וגברים במחלקות והתפקידים השונים, ומתכוונת להמשיך בכך גם בתהליך הגיוס. התפקידים הפתוחים כוללים בין היתר מפתחי/ות תוכנה ואלגוריתמיקה, אנשי DATA, מהנדסי/ת BIG DATA, אנליסטי/יות, מהנדסי/ות DEV OPS.

אפרת כהן-שלם, סמנכ"ל משאבי אנוש של איידוק: "העבודה אצלנו מאפשרת לרתום את הטכנולוגיות המתקדמות והחדשניות ביותר, הכשרונות והיכולות של האנשים שלנו לטובת יצירת אימפקט חיובי על חיים של אנשים ברחבי העולם ובסופו של דבר לסייע להצלת חיי אדם. מאוד מרגש להיות חלק מארגון שהעשייה בו מונעת מתחושת שליחות עצומה והיכולת ליצור השפעה אמיתית וחיובית בעולם היא כל כך ממשית, כפי שאחת המפתחות אצלנו אמרה לי לאחרונה: "אני מרגישה כמו סופר וומן בכל יום". בהתאמה, סביבת העבודה היא כזו המאופיינת באווירה פתוחה, חיובית, מעודדת פידבק. אנחנו בלמידה והתפתחות מתמדת והשילוב בין אתגר מקצועי לתחושת שליחות עמוקה הוא הקסם האמיתי והערך המוסף הייחודי עבור האנשים שלנו."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il