TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אפולו פאוור הישראלית זכתה בפרס חדשנות בינלאומי יחד עם AG Audi ו- MCT GmbH


צילום: רמי זרנגר
פרויקט הגג הסולארי לרכב של אפולו פאוור בשיתוף עם Audi AG ו-GmbH MCT זכה בפרס חדשנות יוקרתי
חברת אפולו פאוור מיקנעם קיבלה היום (יום ג') בשורה משמחת מעבר לים, לפיה פרויקט הגג הסולארי שבוצע בשיתוף עם חברת הרכב הגרמנית Audi AG והספקית האוסטרית לשוק הרכב Mubea Carbo Tech GmbH, נבחר על ידי חבר שופטים בינלאומי כזוכה בפרס החדשנות היוקרתי ביותר בתעשיית החומרים המרוכבים, בקטגורית "משטחים בתחום הרכב" לשנת 2022. הפרויקט כלל שילוב היריעות הסולאריות הגמישות וקלות המשקל של אפולו בתוך חומרים המרכיבים את הגג של רכב Audi.

הגג הסולארי מציג תוצאות מיטביות, עיצוב קל משקל (קל ב-50% לפחות מגג זכוכית סולארי סטנדרטי), ועמידה בתקני איכות הרכב. כמו כן, הטכנולוגיה מאפשרת שילוב היריעה בחלקים העשויים מחומרים ברי קיימא אשר יכולים להפחית משמעותית את טביעת הרגל הפחמנית. בנוסף, את הטכנולוגיה הייחודית ניתן לממש גם בצורות תלת מימד מורכבות ובכך למעשה לשלבה ברכיבים ובתעשיות שונות, בין היתר, רכבות וחלל.

התחרות נערכה על ידי קבוצת ה- JEC ולקחו בה חלק מעל 200 חברות מרחבי העולם בכלל הקטגוריות. מדי שנה, מאז ייסודם לפני יותר מ-20 שנה, פרסי החדשנות של JEC Composites שמים זרקור על חוד החנית העולמית של חברות הפועלות לחדשנות פורצת דרך בעולם תעשיית החומרים המרוכבים.

יצוין כי בחודש מרץ האחרון דיווחה אפולו פאוור על קבלת אישורה של Audi AG לתכולת העבודה לשנת 2022 אשר כוללת, בין היתר, טיוב ושיפור איכות הגג הסולארי; טיוב תהליכי ייצור קיימים ופיתוח תהליכי ייצור חדשים; ובדיקות מעבדה ודוחות, תמורת סכום של 190 אלף אירו. במקביל, החברות מנהלות מו"מ להתקשרות בהסכם מסגרת.

ד"ר אלוף (במיל.) יום טוב סמיה, יו"ר דירקטוריון אפולו פאוור: "מדובר בצעד חשוב ויוקרתי להכרה עולמית בטכנולוגיה של אפולו פאוור, אשר ניתנת ליישום על כל משטח קיים. בנחישות ובבטחה משתלבת אפולו פאוור כשחקן מוביל בזירה הבינלאומית, באמצעות יריעות סולאריות קלות וגמישות".


אודות אפולו פאוור
אפולו פאוור באמצעות חברת הבת סולארפיינט, הינה חברה המפתחת מייצרת ומוכרת מוצרים ופתרונות טכנולוגיים בתחום האנרגיה הסולארית. מוצרי החברה מבוססים על טכנולוגיה של יריעה סולארית גמישה, יעילה ועמידה הניתנת ליישום במגוון שימושים, וייעודה להפוך כל משטח תחת פני השמש למשטח מייצר חשמל.

למידע נוסף: http://apollo-power.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il