TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מתקדמים לעולם העבודה של המחר


צילום: יח"צ
גניגר החלו להכשיר את עובדיהם באמצעות מערכת מציאות רבודה חדשנית
גניגר הינה חברה מובילה בייצור ושיווק כיסויים גמישים לחקלאות תעשייה, תשתיות ומאגרים. כחלק מהחזון של החברה להוביל את התעשייה לעבר עולם ירוק שעובד בצורה יעילה ומהירה החליטה החברה לעשות מעבר למערכת הנחיית עובדים באמצעות מציאות רבודה. בסיום פרויקט שארך כשמונה חודשים, הטמיעה מטריקס מוצרי תוכנה עבור המפעל מערכת הנחיית עובדים המשלבת מציאות רבודה ומאגדת את כל הידע שנצבר בחברה במשך שנים, מעבדת את המידע ומייעלת תהליכי עבודה.

מערכת הנחיית העובדים נותנת מענה עבור תהליכי גיוס והכשרת עובדים במפעל, אשר בעידן של תחלופת עובדים גבוהה וקושי בגיוס מועמדים חדשים, התרומה של מערכת הנחיית העובדים הינה כפולה. המערכת מנחה את העובדים בביצוע משימות, שלב-אחר-שלב ובכך מסייעת לחברה לצמצם את העלויות והמשאבים הכרוכים בהכשרת עובדים חדשים. כמו כן, המערכת מלווה את עובדי הייצור ומנחה אותם אודות סדר הפעולות ואופי ביצוען ומוודאת שהעובדים משתמשים בכמות המדויקת של חומרי הגלם הנדרשים. המערכת פותחה בצורה נגישה ובהירה עבור העובדים כך שאין צורך בהכשרה מוקדמת, וכיום עושים בה שימוש יום יומי עשרות עובדי רצפת הייצור והתפעול.

מלבד היבטי הכשרה וכוח אדם, מערכת מציאות הרבודה מאגדת נתונים, מעבדת מידע ובונה תהליכי עבודה יעילים בהתאם לצרכים. למעשה המערכת מסייעת למפעל לדייק את עבודתו ולהגדיל את התפוקה באמצעות בניית תהליכי עבודה מוסדרים והנחיית העובדים בזמן אמת בהתאם לתעדוף משימות המפעל, מלאי, קווי חלוקה וכן הלאה. המערכת מלווה את העובדים ומנחה אותם אילו פעולות לבצע ובאיזה סדר.

אלסקר נפסו, סמנכ"ל תפעול בגניגר מוצרי פלסטיקה, אמר: "מערכת המציאות הרבודה שהוטמעה בחברה מאפשרת לנו לשמר את הידע והניסיון שנצבר במפעלי החברה במשך שנים. לא רק זאת, המערכת מאפשרת לנו לייעל את עבודת המפעל, ומסייעת בהנגשת מידע וייעול תהליכים, שאלה בצורה עקיפה תורמים לפעילות העסקית של המפעל. אני מודה למומחים הטכנולוגיים של מטריקס שליוו אותנו לאורך כל הדרך וסייעו לנו להגשים את החזון שלנו לספק את השירות הטוב, האיכותי והמתקדם ביותר עבור לקוחותינו".

יריב ענבר, מנהל אגף זמן-אמת ו-IOT במטריקס מוצרי תוכנה, אמר: "אנחנו חיים בעידן בו השימוש ביכולות טכנולוגיות יכול לשפר פלאים תהליכי עבודה, לייעל תהליכים, לחסוך בעלויות ובסופו של דבר לסייע לעסקים להגדיל את התפוקה ולהרחיב את הפעילות. פרויקטים אותם אנו מפתחים זוכים להחזר השקעה (ROI) גבוה ומהיר. אנחנו שמחים להשתמש בידע ובניסיון שלנו על מנת לסייע לעסקים, מכל הקצוות והמגזרים, להשתמש ביכולות הטכנולוגיות ולקדם את התעשייה כולה לעבור לעבוד בסביבת עבודה מתקדמת טכנולוגית וידידותית לסביבה".




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il