TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רד האט נכללה בדירוג 100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן


צילום: יח"צ
רד האט נכללה זו השנה הרביעית ברציפות בדירוג 100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן של Fortune לשנת 2022, אשר נערך על ידי Great Places to Work.

ברד האט ציינו כי מה שהופך ארגון למקום טוב לעבוד בו השתנה בצורה דרסטית במהלך השנתיים האחרונות: "כחברה וכאנשים אינדיבידואליים, היינו צריכים להתאים כל נורמה, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אישית, תוך שאנו תומכים בלקוחות, בצוותים ובמשפחות שלנו. לכל עובדי רד האט, אנחנו מודים לכם על המחויבות שלכם לחזון שלנו ולתמיכה ההדדית ביניכם. בזכותכם, רד האט היא באמת מקום נהדר לעבוד בו".

תרבות פתוחה ושקופה

רד האט נשענת בבסיסה על תרבות של פתיחות, כאשר תכונות עיקריות כמו שקיפות, תקשורת וגמישות, תמיד היו בראש סדר העדיפויות של החברה. עם האתגרים שהביאה עמה הקורונה, בחברה נקטו בגמישות רבה אף יותר מבחינת סגנון העבודה, שעות ומיקום. בנוסף, רד האט הוסיפו את ה-Red Hat Recharge Days – יום חופש אחד נוסף בכל רבעון לעובדים במטרה להתנתק מהעבודה ולנוח.

כמו כן, מעבר למילוי הצרכים הארגוניים של החברה, ברד האט מבינים את החשיבות של הקדשת הזמן והכישרון של העובדים לתמיכה בקהילות שלהם. תוכנית Red Hat Impact הושקה בשנת 2020 ובמהלך השנתיים האחרונות, עובדי החברה תרמו מעל ל-9,000 שעות מזמנם ליוזמות חברתיות בעלות חשיבות. רד האט מאפשרת לעובדיה לקבל 2 ימי התנדבות בתשלום, כחלק ממחויבות החברה להמשיך ליצור הזדמנויות כדי להשפיע בצורה חיובית על העולם.

"כאשר כולנו מסתגלים לשגרה החדשה עם התקווה לעולם פתוח יותר, אנחנו ברד האט הטמענו פרופילים של עבודה אשר מאפשרים לעובדים לבחור את הסטטוס הרצוי ולעבוד מרחוק, מהמשרד או בצורה היברידית. דבר זה מספק לעובדינו את העצמאות לקבל את ההחלטות הטובות ביותר עבור הבריאות, הבטיחות והפרודוקטיביות שלהם", ציינו בחברה.

התחייבות לצמיחה

רד האט המשיכה להרחיב את כוח העבודה של החברה וכיום מעסיקה למעלה מ-20 אלף עובדים. בישראל מועסקים למעלה מ-500 עובדים והאתר הישראלי ממשיך לגדול בקצב גבוה. החברה שואפת להיות מקום שבו כל העובדים מרגישים שהם חלק מהחברה ובמקביל, יכולים להיות עצמם.

בנוסף לכך, רד האט השיקה מספר יוזמות חדשות כדי להתמודד עם חוסר השוויון בשכר בין נשים וגברים. היוזמות כוללות התאמות שכר, גישה לנתונים באמצעות ממשק אשר מספק נראות של ממוצע השכר של כל העובדים והדרכת מנהלים כדי לצייד את מובילי החברה בכלים להבנת ההיבטים הכלליים של שוויון בשכר ולהרגיש מועצמים לנהל שיחות פתוחות בנושא עם עובדיהם.

בחברה מעידים כי, "בעוד שאנו גאים בעבודה שנעשתה ב-2021, לא מדובר בפתרון חד-פעמי. אנחנו מחויבים לעבודה המתמשכת של הרחבת היוזמות שלנו והשקת יוזמות חדשות כך שרד האט תהיה מקום עבודה בטוח ומכיל באמת".

עם המבט לעתיד

"אחד הנושאים השכיחים שאנו דנים בהם הרבה בפגישות בחברה הוא כי שינוי, על אף שיכול להיות מרתיע, מביא איתו את הפוטנציאל להתפתח למשהו טוב. בעוד כי ההסתגלות לשינויים שהביאה עמה מגפת הקורונה כללה גם אתגרים, הבחירה ברד האט היא עדות לתרבות הקוד הפתוח המתמשכת, המדריכה אותנו להצליח גם במהלך השינויים השונים. אנחנו מודים לכל עובדי רד האט, שהופכים את החברה למקום נהדר לעבוד בו", סיכמו בחברה.

אודות רד האט (Red Hat)

רד האט הינה החברה המובילה בעולם למתן פתרונות תוכנה מבוססי קוד פתוח לארגוני Enterprise. רד האט מבוססת על כוחה של קהילת הקוד הפתוח בפיתוח ואספקת טכנולוגיות Linux, ענן, קונטיינרים ו-Kubernetes אמינות ובעלות ביצועים גבוהים. החברה מסייעת ללקוחות לשלב בין יישומי IT חדשים וקיימים, לפתח יישומים מוטי-ענן (cloud-native), לבצע סטנדרטיזציה של מערכת ההפעלה, יחד עם אוטומציה, אבטחה וניהול של סביבות מורכבות.


שירותי התמיכה, ההדרכה והייעוץ של רד האט זכו להכרה ופרסים בתעשייה והופכים אותה לשותפה ויועצת מוערכת עבור חברות רבות ברשימת ה-Fortune 500. משרדי החברה בישראל מונים מעל ל-500 עובדים, מרביתם מהנדסים מהשורה הראשונה בישראל, אשר עובדים על פיתוח הפתרונות הטכנולוגיים של רד האט בתחום תשתיות הענן. הסניף הישראלי כולל גם את צוות המכירות והשירות של אזור ישראל, יוון וקפריסין.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il