TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סתוית נבון, מנכ"לית SAP ישראל: "ב-2021 השגנו גידול של 140% בפעילות הענן"


צילום: גלעד משיח
SAP ישראל קיימה את אירוע השותפים השנתי של החברה והעניקה פרסים לשותפים המצטיינים
SAP ישראל קיימה את אירוע השותפים השנתי של החברה בסטוקו בתל אביב בנוכחות כ-150 מנהלים בכירים – שותפים עסקיים ואנשי SAP ישראל – ביניהם סתוית נבון – מנכ"לית SAP ישראל; רמי מנחם – סמנכ"ל התפעול הראשי של SAP ישראל; אוהד פרקש – סמנכ"ל העסקים של SAP ישראל; שרון בן ארי – מנהלת שותפים עסקיים ב-SAP ישראל; ליעד גוטנטג – סמנכ"ל חטיבת SMB ב-SAP ישראל; ועוד.

במהלך האירוע התקיים פאנל בהשתתפות הנהלת SAP ישראל, בו דנו בסיכום שנת 2021 ויעדים לשנת 2022. כמו כן, נערך טקס הענקת פרסים לשותפים המצטיינים של SAP ישראל לשנת 2021 במגוון תחומי הפעילות של החברה, בהם זכו 12 שותפים: Deloitte, abra, XacTech, MalamTeam, DXC, Ness, AKT, Alfacloud, ERPLogic, Menahel4U, Rapid-Image ו-iProsis.

קהילת השותפים של SAP כוללת למעלה מ-21 אלף שותפים בכל רחבי העולם ולמעלה מ-40 שותפים בישראל.

סתוית נבון, מנכ"לית SAP ישראל, בירכה את הנוכחים ואמרה כי, "אני רוצה להודות לכל השותפים שלנו – בזכותכם אנחנו כאן. הצלחתה של SAP ישראל נובעת בראש ובראשונה משיתוף פעולה הדוק עם עשרות שותפיה העסקיים. שנת 2021 הייתה שנה נוספת שבה התמודדנו עם מגפת הקורונה שהביאה עמה אתגרים רבים, חוסר וודאות ומורכבות גדולה".

נבון הוסיפה כי, "הקורונה האיצה את הטרנספורמציה לענן. אומנם מדובר באתגר, אך אנו לא בורחים ממנו וכבר ערוכים לשנה הקרובה. סיימנו את שנת 2021 עם גידול של 140% משנה לשנה בפעילות הענן".
בהתייחסה לשירותי התמיכה והתחזוקה אמרה נבון: "התמיכה של SAP לשותפים וללקוחות היא הטבור שמחבר בין SAP לשוק. ב-2022 נוציא לפועל מספר תוכניות להעברת הידע לשוק ולהוספת טאלנטים חדשים שיתווספו לאלפי מומחי SAP לאור הביקוש הגבוה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il