TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת פרספטו מגייסת 50 עובדים לפיתוח תוכנה לניהול ניטור אתרים תעשייתיים

מערכת Percepto AIM של החברה נבחרה על ידי TIME ברשימת מאה ההמצאות הטובות ביותר של 2021

חברת Percepto, מיצרניות הרחפנים האוטונומיים המובילות בעולם, מגייסת 50 עובדים לפיתוח הדור הבא של מערכת Percepto AIM ושל הרחפנים האוטונומיים, המבוססים בינה מלאכותית. המשרות הפתוחות הן במגוון רחב של תפקידים כולל פיתוח (בקאנד, פרונטאנד ופולסטאק), אלגוריתמיקה ובינה מלאכותית, עיצוב מוצר, אוטומציה ו- QA, מנהלי מכירות ו- SDR לאירופה וארה"ב, אנשי גיוס, מומחי אופרציה, לוגיסטיקה, הדרכה, כספים, פיתוח עסקי ועוד.

מערכת Percepto AIM, בשילוב הרחפנים האוטונומיים שמפתחת החברה, מאפשרת ניטור אוטונומי של אתרים תעשייתים, כגון מתקני ייצור חשמל, מכרות, מפעלים כימיים, בתי זיקוק וכדומה. מטרת המערכת היא להבטיח את תקינותם, עבודתם השוטפת ובטיחותם של אתרים קריטיים אלו. המערכת של פרספטו אוספת מידע באמצעות הרחפנים האוטונומיים, ומסנסורים נוספים המספקים מידע ויזואלי. המידע שנאסף מנותח תוך שימוש בכלי בינה מלאכותית המייצרים תובנות כגון זיהוי מגמות, אנומליות וזיהוי סיכונים. אלה משמשים את בעלי התפקידים השונים בארגון בקבלת החלטות, מאפשרים לחברות להעריך סיכונים, להקטין זמני השבתה ולשפר יעילות תוך הפחתת עלויות.

החברה קיבלה לאחרונה היתרים של רשויות התעופה בישראל, ארה"ב, אירופה ואוסטרליה להטסת רחפנים באתרים תעשייתיים גם ללא צורך במטיס רחפנים צמוד והרחק מקשר עין BVLOS, וזאת לאחר שהמערכת משולבת בינה מלאכותית עברה את המבדקים המחמירים של הרשויות השונות.

פרספטו נוסדה בשנת 2014 על ידי דור אבוחצירה, שגיא בלונדר, רביב רז ואריאל אביטן והיא כיום אחת מעשר חברות הרחפנים האוטונומיים הגדולות בעולם בתחום ניטור אתרים. פרספטו גייסה מאז הקמתה 72.5 מיליון דולר ומעסיקה מעל 180 עובדים במרכז הפיתוח העולמי של החברה במודיעין וכן גם בארה"ב, אירופה ואוסטרליה. המערכות של פרספטו פועלות כיום במאות אתרי תשתיות ותעשייה בארה"ב, אירופה, אוסטרליה, ישראל ועוד.


הן משרתות חברות ענק בהן ורייזון, חברת החשמל של פלורידה, חברת דלק ארה"ב וחברות מכרות בערבות אוסטרליה ופועלת בשיתוף פעולה עם בוסטון דיינמיקס, מפתחת הכלב הרובוטי ספוט, עם מוצר המשלב את הטכנולוגיות המתקדמות של שתי החברות. מערכת השליטה והבינה המלאכותית AIM של החברה נבחרה על ידי TIME ברשימת מאה ההמצאות הטובות ביותר של 2021 וזכתה בפרס אדיסון גולד ופרס פרוסט אנד סאליבן גלובל למנהיגות טכנולוגית.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il