TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כעת קל למכור USDT ו-AED בדובאי באמצעות Coinsfera


Coinsfera מאפשרת למשקיעי מטבעות קריפטוגרפים לרכוש ולמכור ביטקוין או כל מטבע קריפטוגרפי אחר במזומן, לקבל תשלומים קריפטוגרפים בעסקים ולהכניס כסף פיאט לחשבון הבנק שלהם.
דובאי, איחוד האמירויות הערביות, 18 באפריל 2022, (ACCESSWIRE):

Coinsfera מאפשרת למשקיעי מטבעות קריפטוגרפים לרכוש ולמכור ביטקוין או כל מטבע קריפטוגרפי אחר במזומן, לקבל תשלומים קריפטוגרפים בעסקים ולהכניס כסף פיאט לחשבון הבנק שלהם.
מטבעות קריפטוגרפים מעוררים סערה רבה במגזר הפיננסי, כמו גם בתהליכי סחר רבים. אנשים מתחילים להתעניין יותר בקריפטוגרפיה ככל שהנושא זוכה לתהודה רבה יותר, והתעניינות המתפשטת הזו גורמת לאנשים לקנות או למכור USDT בדובאי, אם כי החשש להפסיד מניע אנשים מכניסה לשוק, בין אם על ידי מסחר או המצאת נכסים דיגיטליים משלהם.


Coinsfera עוזרת לאנשים למכור USDT ו-AED בדובאי

Coinsfera היא אחת החברות הבודדות שתמיד מציגות טכנולוגיות חדשות לעולם, עם דגש על שירותי תשלום. בחינה מעמיקה של Coinsfera ויוזמותיה מגלה שהצוות הקריאטיבי שלהם בקי בטכנולוגיית בלוקצ'יין, אבל גם מודע היטב לדרישות של משתמשי הקצה.

המרת המטבעות הקריפטוגרפים מעבר לדלפק באמצעות Coinsfera מאפשרת קנייה ומכירה של ביטקוין ומטבעות קריפטוגרפים באופן פשוט ומאובטח בדובאי. בין אם אתה מחפש לקנות או למכור את'ריום בדובאי, ביטקוין, USDT, USDC, או כל מטבע קריפטוגרפי אחר בדובאי תמורת AED, USD או כל מטבע פיאט אחר, אנחנו מספקים לכם כיסוי.

עם Coinsfera, אתה יכול להמיר Tether USD ל-AED ולמשוך מזומנים בקלות באיחוד האמירויות הערביות.

Coinsfera מקל על משיכת USDT

אם ברצונכם להמיר USDT עבור AED בדובאי, בחרו סכום, בדקו את שער החליפין ואשרו את העסקה. Coinsfera תמיר את ה-USDT שלכם ל-AED בצורה מאוד אמינה וקלה ותוודא שלא תסתבכו בשום בעיה.
מאז העלייה בפופולריות של מטבעות קריפטוגרפים, כולם מחפשים דרך בטוחה ומאובטחת לקנות USDT בדובאי באמצעות AED. בורסת המטבעות הקריפטוגרפים Coinsfera הפכה את המסחר במטבעות קריפטוגרפים לקל יותר, ואתם יכולים לסחור בכל מטבע קריפטוגרפי תמורת מזומן.

Coinsfera היא נקודת מזומן למטבעות קריפטוגרפים עם היסטוריה ארוכה בשירותי המרת כספים דיגיטליים. אתם יכולים לקנות ולהחליף הרבה מאוד מטבעות קריפטוגרפים תוך דקות באמצעות AED או כל מזומן אחר. תוך דקות ספורות, כל אחד יכול לקנות את'ריום בדובאי עם AED במחירים הטובים ביותר. ניתן בדובאי גם להמיר AED ל-USDT, Tether ל-AED ב-Coinsfera.

Coinsfera תעזור לכם להמיר את ה-USDT שלכם ל-AED בדובאי?

אם אתם גרים בדובאי, איחוד האמירויות, ומעוניינים להשקיע במטבעות קריפטוגרפים, בקרו ב-Coinsfera Bitcoinshop כדי לקבל ייעוץ בחינם ברכישה הראשונה שלכם. אם אתם רוצים לקנות USDT בדובאי עם AED, אז אתם במקום הנכון כי Coinsfera נסחרת בכל מטבעות הפיאט ומספקת ללקוחותיה פתרון לשלם בכל מזומן שהם רוצים. שלם לנו ב-AED עבור USDT או כל מטבע קריפטוגרפי לבחירתכם, ואנחנו נדאג לכל השאר.

https://www.coinsfera.com/buy-ethereum-in-dubai/
https://www.coinsfera.com/sell-tether-in-dubai/
https://www.coinsfera.com/sell-ethereum-in-dubai/
https://www.coinsfera.com/buy-tether-in-dubai/


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il