TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלי רטה מונה ל-Chief Architect של פלטפורמת ההשקעות OurCrowd


צילום: OurCrowd
פלטפורמת ההשקעות OurCrowd, המשקיעה הפעילה ביותר בישראל בהון סיכון, הודיעה על מינויו של אלי רטה לתפקיד ארכיטקט ראשי (Chief Architect)
אלי רטה (יליד אתיופיה, בן 44, נשוי + 4) הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב מאוניברסיטת בר אילן. במהלך 15 השנים האחרונות כיהן בשורה של תפקידי ניהול בתחום הפיתוח במספר חברות ובהן: Answers.com, WhoDoYou ו-GE Healthcare. בשנת 2018 הצטרף ל-OurCrowd כסמנכ"ל מו"פ ולאחרונה מונה לארכיטקט ראשי בדרגת סמנכ"ל.

רטה מנהל צוות של מעל 50 מפתחים והוא מוביל את בניית מערכות המידע החדשות והכלים שיתמכו במנהלי OurCrowd המציעים הזדמנויות השקעה ליותר מ-200,000 המשקיעים הכשירים של הפלטפורמה. בין היוזמות שמוביל אלי רטה ניתן לציין: בניית מאגר מידע מרכזי חדש (Data Lake) שיאפשר קבלת החלטות איכותיות יותר מבוססות נתונים, רה-ארגון של מבנה צוותי הפיתוח ממודל ריכוזי למודל מבוזר ואוטונומי, פיתוח מערכות התאוששות מאסון, והקמת תשתית לשילוב יכולות בינה מלאכותית במערכות הפלטפורמה, כגון: דירוג והתאמת הזדמנויות השקעה למשקיעים, חיזוי פוטנציאל השקעות הון, פיתוח והקמת מערכת תשלומים חדשה, ופיתוח אפליקציית סלולר לשימוש המשקיעים של OurCrowd.

ג'ון מדבד, מייסד ומנכ"ל OurCrowd:
"אלי הוא אחד מאנשי הטכנולוגיה המוכשרים והיצירתיים שנתקלתי בהם מאז ייסודה של OurCrowd וחבר בולט בדור חדש של מנהלים ומנהלות שמובילים אותנו אל העתיד. כדי ש-OurCrowd תמשיך לצמוח ולשגשג אנו צריכים להפיק מהדאטה שלנו תובנות בזמן אמת ולקדם בקצב מואץ ניתוב הזדמנויות למשקיעים. זה הוא המפתח להצלחה שלנו כמו גם של חברות הפורטפוליו שלנו ואלי הוא האיש המתאים להוביל אותנו בנתיב זה".

עם 200,000 משקיעים כשירים ביותר מ-195 מדינות, OurCrowd , שדורגה על ידי Pitchbook כמשקיעה הפעילה ביותר בישראל בהון סיכון, היא פלטפורמה מובילה שמספקת למשקיעים הזדמנויות איכותיות להשקעות הון סיכון.

מאז הקמתה בשנת 2013 גייסה OurCrowd התחייבויות להשקעה של 1.8 מיליארד דולר במעל 340 חברות פורטפוליו ו-30 קרנות, ורשמה 55 אקזיטים, וביניהם: ההנפקות בנאסד"ק של Beyond Meat ו-Lemonade, הרכישה של Jump Bike על ידי Uber, הרכישה של Briefcam על ידי Canon, הרכישה של Argus על ידי Continental, הרכישה של Crosswise על ידי אורקל, הרכישה של Corephotonics על ידי סמסונג, והרכישה של CyberX על ידי מיקרוסופט.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il