TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פרטנר בשת"פ ייחודי - תשווק את הסיבים האופטיים ברשת בסט מובייל


צילום יחצ פרטנר
שתי החברות מחזקות את שיתוף הפעולה ביניהן, לאחר שמזה כשנה וחצי משווקת בסט-מובייל חבילות סלולר של 012mobile
קבוצת התקשורת פרטנר מרחיבה את זרועות המכר שלה בעולם הסיבים האופטיים והודיעה כי תחל לשווק שירותי אינטרנט מהיר גם ב-32 סניפי רשת בסט-מובייל ברחבי הארץ.

שתי החברות מחזקות את שיתוף הפעולה ביניהן, לאחר שמזה כשנה וחצי משווקת בסט-מובייל חבילות סלולר של 012mobile, מותג הלואו-קוסט של פרטנר. לבסט-מובייל התמחות בעולמות הגיימינג, ומכאן שהצעת הערך ללקוחותיה לאינטרנט מהיר ויציב, בין אם בסיבים ובין אם בדור 5 בסלולר, הוא טבעי ונכון.

כחלק מהאסטרטגיה של פרטנר והפיכתה לשחקן תשתיות מרכזי, פורסת הקבוצה סיבים אופטיים בקצב מואץ. עד היום, פרסה החברה את רשת ה'פרייבט פייבר' לכ-740 אלף משקי בית ברחבי הארץ, מתוכם כ-225 אלף מנויים לשירות – מצבת המנויים הגבוהה בשוק הסיבים. עד סוף 2022, צופה פרטנר להגיע לכמיליון משקי בית פרוסים.

פרטנר מסמנת את הסיבים האופטיים כמנוע צמיחה מרכזי ופועלת להרחיב את מכר הסיבים גם מחוץ לעולמות הדיגיטל. השת"פ עם בסט-מובייל מגיע כשבועיים לאחר שהודיעה כי חתמה עם FREETV, חברת הסטרימינג החדשה של קשת ו-RGE, על הסכם בלעדי, במסגרתו תציע FREETV את שירותי הסטרימינג שלה כחבילה משולבת (באנדל סיב-סטרימינג) על בסיס תשתית הסיבים האופטיים של פרטנר.

מידע נוסף לרקע:
- פרטנר מציעה חבילת סיבים של עד 1,000 מגה במחירים הנעים בין 90 ל-120 שקל לחודש.
- מותג 012mobile מציע כיום את חבילת דור 5 המשתלמת בשוק: 500GB עם גלישה חופשית באפליקציות מובילות ו-200 דקות שיחה לחו"ל, ב-39.9 ₪ לחודש בחודשיים ראשונים ולאחר מכן ב-49.9 ₪ לחודש. ניתן לקבל סים ולבצע ניוד מהיר גם בסניפי בסט-מובייל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il