TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

NOV מינתה מנהל בכיר חדש במזרח התיכון


NOV הודיעה היום כי קידמה את עאדל בדגאיש לתפקיד החדש של נשיא, NOV Saudi Arabia Limited וכדירקטור ניהולי עבור אזור המזרח התיכון.
יוסטון, 6 באפריל 2022, (BUSINESS WIRE) :

NOV Inc (NYSE: NOV) הודיעה היום כי קידמה את עאדל בדגאיש לתפקיד החדש של נשיא, NOV Saudi Arabia Limited וכדירקטור ניהולי עבור אזור המזרח התיכון. בדגאיש, ממקום מושבו בדמאם, ערב הסעודית, יעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחות NOV כדי להרחיב את נוכחותה ברחבי המזרח התיכון ולסייע בתיאום הפתרונות של NOV ברחבי האזור. מר בדגאיש ישמש גם כמנהל הפיתוח העסקי המוביל של החברה עבור Saudi Aramco.

"קידומו של עאדל בדגאיש לתפקיד ניהולי בכיר בארגון NOV הגלובלי היא הכרה בתרומתו להצלחתנו ומדגישה את החשיבות הגוברת של המזרח התיכון לתוכניות האסטרטגיות שלנו", אמר קליי וויליאמס, יו"ר, נשיא ומנכ"ל. "אני שמח שעאדל יעזור ל-NOV לקדם את המאמצים להביא את הטכנולוגיות המובילות שלנו לכל המזרח התיכון, לזרז את תהליך הפיכת כוח העבודה שלנו לסעודי, ולמנף את הגידול פי שישה בהשקעה ש-NOV ביצעה בממלכה מאז 2016".

מאז 2018, עאדל בדגאיש שימש כסגן נשיא להנדסה ופיתוח עסקי, חצי הכדור המזרחי עבור NOV Fiber Glass Systems. לפני הצטרפותו ל-NOV בדגאיש עבד ב-Saudi Aramco במשך יותר מ-20 שנה בתפקידי הנדסה וניהול שונים באחריות הולכת וגוברת, שכללו משימה שכללה עבודה ישירות מול משרד האנרגיה, התעשייה והמינרלים הסעודי. הוא בעל תואר דוקטור בהנדסת מכונות מהמכון הטכנולוגי של פלורידה.

אודות NOV

NOV מספקת פתרונות מונעי טכנולוגיה להעצמת תעשיית האנרגיה העולמית. במשך יותר מ-150 שנה, NOV חלוצה בחידושים המאפשרים ללקוחותיה להפיק בבטחה אנרגיה בשפע תוך מזעור ההשפעה הסביבתית. תעשיית האנרגיה תלויה במומחיות ובטכנולוגיה העמוקה של NOV כדי לשפר ללא הרף את פעילות שדות הנפט ולסייע במאמצים לקדם את מעבר האנרגיה לעבר עתיד שהינו יותר בר-קיימא. NOV מניעה את התעשייה שמפעילה את העולם. בקרו בכתובת www.nov.com למידע נוסף.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il