TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת אמסלם טורס זכתה במכרז להוצאת משלחות בני נוער לפולין מטעם משרד החינוך.


צילום: ענת גרנות
אמסלם טורס, באמצעות חברת מסעות אשר בבעלותה, תנהל ותוביל את משלחות בני הנוער ליעד, כאחת מתשע חברות רשמיות המאושרות על ידי משרד החינוך
קבוצת אמסלם טורס, זכתה במכרז להוצאת משלחות בני נוער לפולין. אמסלם טורס, באמצעות חברת מסעות, אשר בבעלותה, תנהל ותוביל משלחות בני נוער ליעד לאורך כל ימות השנה, כאחת מתשע חברות רשמיות המאושרות על ידי משרד החינוך.

גיא רווה, מנכ"ל חברת מסעות, מסר "אנו שמחים להימנות בין החברות אשר זכו במכרז להוצאת משלחות לפולין, הודות לניסיון עתיר שנים בהוצאות קבוצות גדולות ליעדים שונים בעולם. את התחום בחברה יוביל דוביק פרידליך, מומחה לענייני פולין, שנרתם לשורותינו לטובת המהלך. החיבור ביננו יאפשר מתן שירות מקסימלי תוך הבנת הצרכים של כל בית ספר, במטרה להקנות מסע משמעותי לכלל המשתתתפים, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים. הערכות ריאליות בענף מנבאות שבשנת 2022 צפויים לצאת אלפי תלמידים לפולין ובשנת 2023 ככל הנראה יחזרו המספרים לעשרות אלפים, בדומה לתקופת טרום הקורונה. אנו צופים כי עם כניסתנו לתחום, נהפוך לשחקן משמעותי בקטגוריה זו".

דוביק פרידליך, ראש תחום מסעות נוער לפולין בחברת מסעות, מסר "מסע זה מאפשר לכל תלמיד להכיר מקרוב את חיי התרבות של יהדות פולין ולצידה גם סיפורים ועדויות שרבים עברו בתקופה חשוכה זו. בניגוד לעבר בו משלחות יצאו בתקופה מוגדרת סביב יום השואה, מסעות בני הנוער לפולין צפויים להתקיים לאורך כל השנה. ללא ספק מדובר במסע מאתגר, מלמד ומפתח עליו אנו ממליצים מאוד לכל אזרח ישראלי ולכל תלמיד באשר הוא, על מנת להבין פרק גדול מההיסטוריה ומהמורשת של העם היהודי".

אודות מסעות
מסעות, אשר בבעלותה של קבוצת אמסלם טורס, מתמחה בארגון טיולים מאורגנים גיאוגרפיים ברמה הגבוהה ביותר, למגוון יעדים אטרקטיביים, ביניהם דרום אמריקה, המזרח הרחוק, ארצות הברית, אוסטרליה, ניו זילנד, אירופה ועוד. הטיולים המאורגנים שמשווקת החברה מאגדים את כלל השירותים, ללא תוספת תשלום נוספת הנהוגה לרוב בטיולים מאורגנים.

בין הטיולים המאורגנים שמציעה החברה: מגוון טיולים לאוהבי לכת, טיולים מאורגנים לפסטיבלים ייחודיים בעולם, טיולים בדגש על אמנות וכן, טיולי תרבות המקנים הכרות קרובה וייחודית עם תושבי המקום, תרבותם ואורח חייהם.

במסעות מתחייבים לרמת המדריכים הטובה ביותר, שירות אישי וחוויה כוללת בלתי נשכחת המסירה מהנוסע את הצורך לדאוג לפרטים. זאת לצד תמחור הוגן וליווי צמוד לאורכו של התהליך.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il