TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אנודות הישראלית וענקית הדאטה Snowflake‎‎


צלם: רועי שור
Anodot הישראלית משתפת פעולה עם ענקית הדאטה בענן Snowflake כדי לאפשר אנליטיקה מבוססת AI של דאטה עסקי
אנודות הצטרפה לרשת השותפים של Snowflake. השותפות תאפשר ללקוחות משותפים של אנודות וסנופלייק להפיק מהנתונים שאספה פלטפורמת הדאטה בענן ((Data Cloud של סנופלייק תובנות המאפשרות לבצע פעולות.

אנודות וסנופלייק ממצות את הערך המקסימלי מהנתונים הנוצרים בעולם באמצעות Snowflake’s Data Cloud. הן מסייעות ללקוחות משותפים של שתי החברות למנף אנליטיקה המבוססת על בינה מלאכותית וניטור עסקי כדי לנתח את כל הדאטה העסקי, לטייב אותו ולהמיר אותו במהירות להכנסות (monetize). לפי חברת המחקר Forrester, 60 ו-73 אחוזים מכל הנתונים בארגון אינם מגיעים לשלב האנליטיקה, מה שפוגע בכושר התחרות של ארגונים בזמנים שבהם תובנות מעשיות בזמן אמת הינן קריטיות להגנה על ההכנסות ולשיפור חוויית הלקוח.

עוצמתה של השותפות החדשה היא במתן אפשרות לארגונים לנתח נפחים גדולים של נתונים הנוצרים בתדירות גבוהה ולחשוף תובנות חשובות ללקוחות בענפים עתירי נתונים, בהם פינטק, טלקום, אד-טק, סחר אלקטרוני וגיימינג.

לדוגמה, קבוצת Ask Media משתמשת באינטגרציה בין אנודות לסנופלייק כדי לנטר באופן אוטונומי כמות גדולה של פרמטרים ב-50 תחומים שונים ולקבל התראות בזמן אמת על תקריות קריטיות הקשורות לפרסומות מקוונות, תחום שבו כל עיכוב משפיע על ההכנסות.

רשת שותפי סנופלייק משחררת את הפוטנציאל של הדאטה בענן עם מגוון רחב של כלים ושותפים. שותפים מוסמכים ואינטגרציות מאפשרים ללקוחות למנף את הגמישות, הביצועים וקלות השימוש של סנופלייק כדי להפיק תובנות משמעותיות יותר מהנתונים.

"סנופלייק פתרה את אתגר איסוף הנתונים של יותר מ-5,000 לקוחות גלובליים. עכשיו הגיע הזמן לנתח את הנתונים העסקיים בזמן אמת," אמר דויד דריי, מנכ"ל ומייסד שותף של אנודות. "השותפות תסייע ללקוחות למנף את הנתונים ולהמירם להכנסות באופן מטויב, להגיע לתובנות חדשות בזמן אמת כדי לקבל החלטות עסקיות באופן מהיר יותר ובביטחון רב יותר."

"שיתוף הפעולה שלנו עם אנודות מאפשר ללקוחותינו המשותפים לנתח נתונים עסקיים בקצב מהיר יותר באופן משמעותי," אמר טאריק דוויק, מנהל השותפויות הטכנולוגיות בסנופלייק. "אנודות מייעלת את ניתוח הנתונים בסנופלייק עבור ארגונים ובכך מאפשרת תשואה מידית ומשמעותית יותר על ההשקעה."

אודות אנודות
פלטפורמת הניטור העסקי של אנודות עושה שימוש בלמידת מכונה כדי לנתח ולבצע קורלציה רצופה בין כל הפרמטרים העסקיים, ומספקת התראות בזמן אמת על אנומליות ותחזיות בהקשר העסקי המסוים. חברות Fortune 500, מעסקים דיגיטליים עד טלקום, משתמשות בטכנולוגיה של אנודות, הרשומה כפטנט, לקיצור הזמן הנדרש לאיתור ופתרון בעיות העלולות להיות קריטיות להכנסותיהן בשיעור המגיע אף ל-80 אחוזים. אנודות פועלת מישראל ומעמק הסיליקון, עם משרדי מכירות ברחבי העולם. למידע נוסף, בקרו ב- www.anodot.com ועקבו אחרינו ב- LinkedIn וב- Twitter



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il