TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברות הבנייה הגדולות גילו את פוטנציאל ההתחדשות העירונית בבאר שבע

שיכון ובינוי תבנה פרויקט פינוי בינוי במרכז שכונה ג' במתחם שהעירייה קידמה

ארז בהריר, משנה למנכל שיכון ובינוי : " אנו מאמינים בחזון של עיריית באר שבע לחיזוק מרכז העיר באמצעות חידוש תשתיות, התחדשות עירונית ותוכניות אינטנסיביות של עירוב שימושים"
תמר פוריה , מהנדסת העיר באר שבע: " מתחם התחדשות אורות הוא מתחם דגל של העירייה שצפוי להוות בשורה משמעותית לשיפור איכות החיים בשכונה ג' ומודל לפרויקטים נוספים שיבואו אחריו. העירייה מברכת על האמון שמביעות חברות הבנייה הגדולות בארץ בתוכניות ההתחדשות העירונית בעיר".

מגמת ההתחדשות העירונית בבאר שבע ממשיכה לצבור תאוצה, כשחברת שיכון ובינוי תבנה פרויקט פינוי בינוי בשכונה ג' במרכז העיר בבאר שבע מול קולנוע אורות. החברה זכתה במכרז הדיירים באחד המתחמים במסגרת התוכנית והיא תהרוס 18 יחידות דיור ותבנה במקומן 120 דירות חדשות בארבעה בניינים בני 8 עד 10 קומות.

את תכנון המתחם המשתרע על כ-60 דונם, מקדמת עיריית באר שבע במסלול רשויות יחד עם הרשות להתחדשות עירונית והיא נמצאת כיום בשלבי הפקדה בוועדה המחוזית. במסגרת התוכנית במתחם אורות יהרסו שני שיכוני רכבת הכוללים כ- 112 יח"ד וייבנו סה"כ 20 בנייני מגורים בגובה שש עד עשר קומות, עם 747 יחידות דיור. התוכנית כוללת בנוסף תוספת של 8,000 מ"ר מבני ציבור, 1,200 מ"ר שטחי תעסוקה וכן את שימור מבנה הקולנוע 'אורות' והפיכתו למוקד ציבורי משמעותי שישמש כעוגן לפעילות במרכז השכונה
בשבועות הקרובים צפוי לצאת מכרז נוסף ליזמים למבנה המגורים השני בתכנית ובמקומו צפויים לקום 380 יח"ד.

ארז בהריר משנה למנכ"ל שיכון ובינוי מציין כי החברה שמחה על זכייתה במכרז הדיירים, אנחנו רואים במיקום הפרויקט, מיקום אסטרטגי במרכז העיר אל מול קולנוע אורות שנחשב למבנה אייקוני בעל חשיבות תרבותית ואדריכלית. אנו מאמינים בחזון של עיריית באר שבע לחיזוק מרכז העיר באמצעות חידוש תשתיות, התחדשות עירונית ותוכניות אינטנסיביות של עירוב שימושים. כחברה, אנו רואים בבנייה בפריפריה כלל ובבאר שבע בפרט חלק בלתי נפרד מהחזון שלנו בבניית הארץ. עוד מוסיף בהריר, כי ניכר שעיריית באר שבע יצרה בתוכנית את התנאים לשיפור איכות החיים של בעלי הדירות הישנות, שיפור והתחדשות הסביבה וזאת לצד יצירת כדאיות כלכלית ליזמים המעוניינים להיות שותפים להתחדשות עירונית בבירת הנגב.


 11 מתחמי התחדשות עירונית נמצאים היום בשלבי תכנון שונים בבאר שבע

תמר פוריה מהנדסת העיר ציינה
מתחם התחדשות אורות הוא מתחם דגל של העירייה שצפוי להוות בשורה משמעותית לשיפור איכות החיים בשכונה ג' ומודל לפרויקטים נוספים שיבואו אחריו. העירייה מברכת על האמון שמביעות חברות הבנייה הגדולות בארץ בתוכניות ההתחדשות העירונית בעיר. מתחם אורות הוא מתחם אחד מתוך כ- 11 מתחמי התחדשות עירונית הנמצאים היום בשלבי תכנון שונים על ידי מנהלת ההתחדשות העירונית של העירייה.




 תוכניות אלו יאפשרו תוספת של כ- 10,000 יחידות דיור למרכז העיר וזאת כחלק מהחזון שלנו להגדיל את הצפיפות במרכז העיר , ליצור מגוון של שימושי קרקע מעורבים בליבת העיר ולעודד חיים עירוניים בכל שעות היממה. באמצעות ההתחדשות העירונית במרכז העיר אנחנו רוצים לצמצם את הפערים בין השכונות הוותיקות והחדשות ולהחזיר אוכלוסייה צעירה אל המרכז.

אפריקה ישראל, ב.ס.ר ואלקטרה ייבנו פרויקט פינוי בינוי בשכונה ד'

הבחירה בחברת שיכון ובבינוי מגיעה בהמשך להחלטה מהחודש האחרון של הועדה המקומית בבאר שבע שאישרה תוכנית חדשה לפינוי בינוי במתחם יעקב אבינו בעיר. זהו המתחם הראשון במסלול יזמים בעיר שמאושר על ידי הוועדה המקומית. מתחם יעקב אבינו ממוקם בשכונה ד' על שדרות רגר בסמוך לאוניברסיטה והמרכז הרפואי סורוקה. במסגרת התוכנית יהרסו 136 יח"ד וייבנו 660 יח"ד + 20,000 מ"ר של שטחי תעסוקה ומסחר ושטחי ציבור. החברות אפריקה ישראל, ב.ס.ר ואלקטרה הן יזמיות הפרויקט.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il