TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מדוע כדאי להכיר הובלות קטנות וכמה הן עולות?


הובלה קטנה. תמונה 123rf
ענף ההובלה בישראל הוא אחד המבוקשים ויחד עם זאת גם כזה שמעורר ספקות וחששות כשצריך להזמין מוביל. הרצון להימנע מתשלום מחירים יקרים והאופן שבו נתפס ענף ההובלה בישראל מביאים לכך שאף על פי שמדובר בשירות נפוץ כל כך, קיים קושי אמיתי להזמין אותו בראש שקט
הובלות קטנות הן בדיוק תת הענף שעליו ממעטים לדבר אך כזה שיכול לסייע לכם להוזיל מחירים ולצמצם את הסיכון שכרוך בהזמנת מובילים.
מהי הובלה קטנה, כמה היא עולה ואיך תוכלו להזמין אותה בלי לשבור חסכונות ובלי להתעסק עם חאפרים? לפניכם כל התשובות במדריך שיכול לחסוך לכם מאות שקלים ויותר.
מהי הובלה קטנה?
הובלה קטנה היא ביטוי שמשקף הובלת פריט או פריטים ולעתים קרובות היא ממש לא קטנה. כך לדוגמה היא יכולה לכלול הובלת מקרר, הובלת פסנתר ואפילו הובלת דירות קטנות.
למעשה מדובר על השירות הכי נפוץ במדינת ישראל ובעוד שמרבית האנשים סבורים שהובלה תהיה בדרך כלל גדולה ותכלול הובלת דירה או משרד, בפועל מעל חצי מההובלות בישראל הן הובלות קטנות.
צריכים להוביל דירה קטנה (בעיקר סטודנטים ורווקים)? קניתם פינת אוכל מיד 2 ואתם צריכים הובלה זולה אך אמינה? הזמינו הובלה קטנה.
הובלה קטנה יכולה לתת לכם פתרון מעולה אך כדי להבין ולנצל את היתרונות שלה חשוב להזמין אותה באופן הנכון שאם לא כן אתם עלולים לשלם סכומים יקרים בלי הצדקה.
מחיר הובלות קטנות
מחיר הובלה קטנה מתחיל ב-180 ש״ח ועשוי להגיע גם לכמה מאות שקלים ובמקרים מסוימים גם ל-1,000 ש״ח. ריכזנו עבורכם מספר מחירים של שירותים נפוצים שיכולים להדגים כמה יכולה להיות משתלמת הובלה קטנה אם מזמינים אותה באופן הנכון.
• מחיר הובלת ארגזים בודדים תעלה לכם החל מ-200 שקלים.
• הובלת מזנון יעלה בערך 250 שקלים.
• הובלת מקרר תעלה בממוצע 300 שקלים.
• מחיר הובלת חדר שינה יתחיל ב-250 שקלים.
• הובלת דירה קטנה תעלה לכם בסביבות 600-900 שקלים.
הובלה קטנה מול הובלה רגילה
המחיר של הובלה קטנה נחשב לזול באופן יחסי אך כפי שציינו חשוב להזמין מובילים מתאימים שמתמחים בכך מפני שאם אתם מזמינים הובלה רגילה, אתם עלולים לשלם מחירים גבוהים יותר עבור אותה הובלה בדיוק.
הסיבה היא האופן שבו מובילים להובלות קטנות פועלים ביחס לחברות שמתאימות יותר להובלת דירות.
מוביל להובלה קטנה יעביר עבורכם כל פריט בדרך כלל באמצעות טנדר או רכב מסחרי קל, נייד ובעיקר זול לתחזוקה. כמו כן מוביל כזה יגיע בדרך כלל לבדו ובלי צוות של סבלים.
שני העקרונות האלה מאפשרים למוביל לתמחר לכם הובלות קטנות במחירים זולים יותר בממוצע ביחס לחברת הובלות שתתאים להעברות גדולות כמו דירות ומשרדים.
לדוגמה, אם אתם צריכים להוביל תנור בילד אין, מוביל עם טנדר יכול להעביר עבורכם את הפריט במהירות ובמחיר זול יותר ועדיין להרוויח הודות למודל הפעילות שלו.
איך להזמין הובלות קטנות במחיר זול
הובלה קטנה יכולה להיות זולה אם מזמינים את המוביל הנכון אבל לא רק. לפניכם מספר טיפים להזמנת הובלה קטנה שיכולים לחסוך לכם זמן וכסף.
1. התמקדו במובילים עם טנדר וכאלה שמתמחים בהובלות קטנות מפני שהם יכולים לתמחר לכם את אותה הובלה בפחות כסף.
2. מומלץ להזמין מובילים באזור המגורים שלכם מהסיבה שאם מצמצמים את מרחקי הנסיעה הכוללים ניתן גם להוזיל את העלויות. תוכלו להזמין הובלה קטנה לפי עיר באתר ׳בקטנה׳.
3. הובלה קטנה חייבת להיות מקצועית ולכן צריך לבדוק אם היא מצריכה מנוף הרמה, אריזה או פירוק והרכבה של רהיטים.
4. כשמדובר בהובלת פריט בודד לא חייבים להזמין את המוביל לביתכם כדי לקבל הצעה אך בהחלט ניתן וצריך לשלוח תמונה ולהסביר בדיוק את מהות ההובלה.
5. קבלו אישור מהמוביל לגבי המחיר ומהות השירות. ניתן לעשות זאת באמצעות מסרון.

הובלות קטנות יכולות לחסוך לכם הרבה
הובלות קטנות הן שירות שבדרך כלל מתקשר להובלת פריטים אך אם תשתמשו בו בחכמה, תוכלו להוביל אפילו דירות גדולות כשהחיסכון שלכם יכול להגיע לאלפי שקלים.
איך עושים את זה? לפני שנסביר את זה חשוב להבין שהשיטה תדרוש מכם יותר השקעה אך אם תוכלו ליישם אותה, החיסכון כאמור יהיה גבוה.
נניח שאתם צריכים להוביל דירת 4 חדרים. אין ספק שיש בה הרבה תכולה ואם תזמינו מובילי דירות, העלות עשוי להגיע לכדי 3,000 ש״ח ויותר.
לעומת זאת אם תחליטו שאתם מובילים את הארגזים הרגילים והשקיות בעצמכם, תוכלו לצמצם את העבודה של המובילים ב-70% לפחות.
הובלת ארגזים היא לא משהו מורכב, במיוחד אם יש לכם בבניין מעלית ובאפשרותכם להשיג עגלה. כל מה שתצטרכו לעשות הוא להעמיס קרטונים ושקיות אל העגלה ומשם לרכב.
את החפצים הכבדים והגדולים שלא ניתן להוביל באופן עצמאי תוכלו להעביר באמצעות הובלה קטנה שמחירה עשוי להיות שליש ביחס להובלת דירה מלאה.
בדרך הזאת אתם אומנם נדרשים לקחת חלק פעיל בהובלה אך יכולים להרוויח 2,000 שקלים.
בסיכומו של עניין, הובלות קטנות הן השירות הנפוץ בענף ההובלה בישראל אך כדי להזמין אותו באופן הנכון, עליכם להזמין מובילים שמתמחים בכך ויכולים לבצע את אותה עבודה בפחות כסף.
כמו כן מומלץ ליישם את הדגשים שעוזרים להוזיל את המחיר ולהבטיח את איכות השירות ולמרות שהובלות קטנות אינן מתאימות להובלת דירות גדולות, תוכלו לקחת חלק במשימה ולשלב הובלה קטנה שתסייע לכם לחסוך כסף רב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il