TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כמה יעלה לכם לצבוע את הבית ולמה לשים לב?


צביעת דירה. קרדיט: 123rf
צביעת דירות הוא שירות נפוץ בישראל אך למרות הפשטות והתפיסה הרווחת, חשוב להבין כיצד לצבוע דירה באופן הנכון שאם לא כן, התוצאות יכולות להיות עגומות ואתם עשויים לשלם מחירים יקרים בלי הצדקה ממשית
איך לצבוע את הבית? באיזה צבע לבחור וכמה עולה צביעת דירה? חברנו אל יוסי סילבס - צבעי ובעלי 'סילבס צבעים', כדי להבין איך כדאי לצבוע את הבית וממה צריך להיזהר.

האם מומלץ לצבוע בית לבד?
לפני שנתחיל לדון בעניינים הטכניים שקשורים בצביעת דירה, צריך להבין תחילה אם כדאי לצבוע את הבית באופן עצמאי או שאולי משתלם להזמין צבעי.
באופן כללי צביעת דירה יכולה לנוע במנעד רחב של מקרים ולצד צביעת דירה קטנה שהקירות שלה במצב סביר, יכול להיות מצב של צביעת דירה אחרי בעיות רטיבות אשר דורשת יד מקצועית.
באופן כללי, תמיד כדאי לנסות ולאמוד את הזמן והיכולות שלכם אל מול העבודה הצפויה ואם מצאתם שאתם יכולים להתמודד עם המשימה, יכול להיות שכדאי לכם לצבוע לבדכם.
מצד שני, אם תרצו לתת למישהו אחר להתעסק בכל מה שקשור בצביעת הדירה ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר, כדאי יותר להזמין צבעי.
כך או כך, חשוב להבין כמה דברים לפני שמתחילים מפני שלא משנה אם אתם צובעים או שהזמנתם צבעי, צריך להקפיד על מספר עקרונות שיבטיחו שהצביעה תהיה איכותית והתוצאה תהיה טובה.

כמה עולה לצבוע דירה?
מחיר צביעת דירה יכול לנוע בטווח של עלויות בהתאם לגודל הדירה, מצב הקירות, האם נדרש לצבוע את התקרה והאם הדירה ריקה או מלאה בציוד ורהיטים.
• הזמנת צבעי לצביעת דירת 2 חדרים כולל מטבח, אמבטיה ושירותים תעלה לכם 1,300 שקלים לדירה ריקה ועבור דירה מאוכלסת תאלצו להיפרד מעוד 1,000 שקלים נוספים.
• צביעת דירת 3 חדרים עם אמבטיה, שירותים ומטבח תעלה כבר 1,500 ש״ח אם הדירה ריקה ועוד 1,000 שקלים במידה שמתגוררים בדירה.
• המחיר של צביעת דירת 4 חדרים ריקה קומפלט תגיע כבר ל-2,000 ש״ח ותוספת של עוד 2,000 שקלים אם הדירה מרוהטת.
• צביעה של בית 5 חדרים כבר יתחיל ב-2,500 שקלים ואם תרצו לצבוע גם את התקרה ובמידה שהדירה אינה ריקה, המחיר עלול להאמיר עד ל-5,500 ש״ח.
כל המחירים מתייחסים לצביעה קומפלט של כל הדירה ושימוש בחומרי גלם איכותיים כמו גם הכנת הדירה לצביעה ופינוי חפצים וכן ניקיון שלה בסיום.
צביעת דירה לבד לעומת זאת תהיה כצפוי חסכונית יותר ותסתכם במספר ימי חופש, הרבה עבודה ובערך ב-800 -1,000 ש״ח שיוקדשו לרכישת צבע לבית כמו גם מברשת, רולר חומר מילוי לקירות, נייר לטש לקירות וחומרי אריזה בסיסיים להגנה על רהיטים ועל הרצפה.
כללים לצביעת דירה שחובה להכיר
כפי שציינו בתחילה, צביעת דירה היא שירות מאוד נפוץ אך רבים אינם מבצעים את הפעולות הנדרשות באופן המתבקש. למרבה ההפתעה, גם בעלי מקצוע רבים אינם מיישמים כללי בסיס מתוך הרצון לחסוך זמן ולסיים את הצביעה מהר יותר.
הקפדה על הכללים הבאים תבטיח לכם תוצאה מעולה ועמידות של הצבע למשך שנים רבות.
כלל 1: סידור מופתי
כדי לצבוע את הבית באופן יעיל ונוח ככל שניתן, חשוב להכין אותו מבעוד מועד. זה אומר לפנות חדרים אם צריך ולפרוש ניילונים על רהיטים וקרטון גלילי על הרצפה.
כמו כן חשוב להגן על כל חלק שעשוי להתלכלך ובכלל זה מנורות, שקעים, משקופים וכו׳.
כלל 2: צבע אקרילי
למעט מקרים של צביעה אומנותית, קירות בתים צריכים להיות צבועים באמצעות צבע אקרילי איכותי. הכיסוי של צבע אקרילי הוא הטוב ביותר, מדובר בצבע נושם שפולט את הלחות מהקירות ובנוסף לכל, ניתן לנקות אותו עם מטלית בלי שהצבע ירד.
כלל 3: לתקן עם סבלנות
תיקוני קירות הם משהו שרוב האנשים לא ממש אוהבים לעשות אך יחד עם זאת הם אחד השלבים הכי חשובים בצביעת דירה.
תיקון טוב שנעשה באופן איכותי ימחק לחלוטין כל פגם ואף ימנע הופעת פגמים (כמו סדקים) בעתיד בעוד שתיקון אשר לא נעשה בדרך המקובלת עשוי להראות לא טוב והפגם עלול להופיע לאחר מספר שבועות.
ישנם שני סוגי תיקוני קירות. האחד הוא מילוי של חורים פשוטים והשני הוא טיפול בסדקים ופריסת רשת מיוחדת שמונעת את הופעת הסדקים בשנית.
בשני המקרים צריך להמתין להתייבשות של חומר המילוי ולמלא שוב מפני שעם הייבוש, חומר המילוי מצטמק.
לבסוף משייפים היטב את שאריות חמר המילוי וצובעים עם צבע בסיס במידה שיש בכך צורך.
כלל 4: לצבוע בשתי שכבות
עוד כלל ברור אך רבים נוטים להתעלם ממנו. אם תקראו את ההוראות על גבי פחי הצבע, תגלו שכתוב במפורש לצבוע את הקירות בשתי שכבות. נכון שגם לאחר שכבה אחת הקיר יראה טוב, אך שתי שכבות יעניקו את המראה והכיסוי הטובים ביותר כמו גם עמידות גבוהה למשך הרבה יותר זמן.
כלל 5: לנקות תוך כדי תנועה
ישנם מקרים שבהם הניקיון של הדירה לאחר צביעה יכול לקחת יותר זמן מהצביעה עצמה.
כמובן שאין צורך להגיע למצב הזה וחשוב לעבוד באופן זהיר, נקי ומסודר. למרות זאת צבע יכול לטפטף או להגיע למקומות לא רצויים ולכן מומלץ לנקות תוך כדי תנועה עם מטלית רטובה.
הסיבה היא שניקוי צבע טרי מאוד פשוט וקל בעוד שניקוי צבע שהתייבש יכול להיות קשה יותר ולקחת הרבה יותר זמן.
באיזה צבע לצבוע את הבית?
ההמלצה בדירות ממוצעות היא לצבוע בצבע בהיר ואפילו לבן. הסיבה לכך היא שצבע בהיר מנצל היטב את החלל וגורם לו להראות גדול ומרווח.
כמו כן צבעים בהירים מתאימים לכל הרהיטים בדירה ואם ממש רוצים לשבור את השגרה, ניתן לשלב גוון נוסף באחד הקירות או יותר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il