TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כמה עולה להזמין ביובית ואיך תוכלו להוזיל את המחיר (בקלות)


פתיחת סתימה עם ביובית קרדיט תמונה: 123rf
בואו נודה על האמת, אף אחד לא ממש רוצה להתעסק בביוב, לפחות כל עוד המצב תקין ולא נדרש לעסוק בזה. אך הביוב ככל מערכת אחרת נתון ללחצים ולשחיקה ובאופן טבעי נוצרות תקלות שמחייבות הזמנת ביובית
הצורך הגבוה לשירותי ביובית בא בסתירה לחוסר הידע שיש בקרב הצרכנים וכשכבר ישנה תקלה שמחייבת הזמנת ביובית, אנשים רבים מבצעים טעויות שיכולות לעלות להם בהרבה כסף מצד אחד ובפתרונות חובבניים ולא מקצועיים מהצד השני.
מתי צריך להזמין ביובית, כמה זה יעלה לכם ואיך תוכלו להוזיל את המחיר? לפניכם כל התשובות במדריך שכל מי שחווה תקלה במערכת הביוב פשוט חייב לקרוא.

מהי ביובית?
לטובת כל מי שהבין שעליו להזמין ביובית אך עדיין לא ממש יודע מה זה, נפתח בהסבר קצר וקולע על הרכב המוזר עמוס בצינורות ומיכלים.
הרעיון שמסתתר מאחורי ביובית הוא ליצור כלי נייד שיכול להגיע לכל מקום ושמצויד באמצעים המתאימים לפתרון בעיות במערכת הביוב.
יש מספר סוגים של רכבי ביובית כאלה וחשוב לציין שלא כל ביובית דומה לאחרת ולא כל ביובית עשויה להתאים לפתרון התקלה שאתם חווים.
ההבדלים ברכבי ביובית באים לידי ביטוי בעוצמת הלחץ של המים שמשמשים לפתיחת סתימות ביוב ולשטיפת קווים, בלחץ השאיבה שמשמש לשאיבת ביוב והצפות ובכלים נוספים שמותקנים (או שלא) על הביובית ושמטרתם לתת פתרונות ממגוון סוגים, החל מצילום קווי ביוב, דרך פתיחת סתימות שורשים ועד לשיקום ותיקון צינורות ביוב.
לאור זאת חשוב להזמין ביובית מתאימה הן מבחינת הכלים והן מבחינת עוצמת המשאבות בדגש על מצבים שבהם צריך להזמין ביובית קטנה שחלקן (אך לא כולן) עשויות להיות חלשות בבעיות מורכבות.

כמה עולה להזמין ביובית?
מחיר ביובית מתחיל בכמה מאות שקלים, עשוי לעלות גם יותר מ-1,000 ש״ח ובמקרים מסוימים אפילו כמה אלפי שקלים וכפי שנסביר בהמשך, באפשרותכם לשלוט בחלק מן הגורמים שמרכיבים את הצעת המחיר וכך להוזיל את הזמנת הביובית במאות שקלים ואפילו ביותר.
• מחיר הזמנת ביובית לפתיחת סתימה פשוטה: החל מ-600 ש״ח. בדרך כלל מדובר בפתיחת סתימה של מגבונים בנקודה אחת בקו. לעתים קרובות יהיה צורך בשטיפת הקו כולו כדי למנוע סתימה חוזרת והמחיר הסופי יכול לגדול.
• העלות של ביובית לפתיחת סתימת שורשים מתחילה ב-800 ש״ח אך עשויה להגיע ליותר מ-1,000 ש״ח כשהסיבה העיקרית היא לא הפתיחה של הסתימה אלא השמדת השורשים ומניעת סתימת ביוב נוספת בעתיד.
• פתיחת סתימת בטון (נפוץ בשיפוצים ובנייה) כבר תצריך שימוש ברובוט והמחיר יקפוץ להחל מ-1,000 ש״ח.
• עלות שאיבת ביוב תעמוד על החל מ-600 ש״ח בהתאם לכמות הביוב שצריך לשאוב והמורכבות של העבודה. כמו כן חשוב להוסיף לעלות הזאת את עלות הפינוי מפני שאת הביוב שנשאב צריך לפנות לאתרים מורשים שגובים על כך אגרה לפי הכמות ולכן המחיר הסופי צפוי להתייקר באופן משמעותי.
• מחיר צילום קווי ביוב לאבחון תקלות או לקבלת טופס 4 יעמוד בממוצע על 1,500 ש״ח (פחות או יותר).

מה יכול להשפיע על העלות ואיך להוזיל את המחיר
המחירים שצוינו מהווים הנחת בסיס ובקלות יכולים להיות גבוהים יותר אם לא מקפידים על מספר כללים.
בין הגורמים שיכולים להשפיע על המחיר אפשר למנות את הבאים:
1. תמיד כדאי להזמין ביובית שקרובה אליכם מבחינה גיאוגרפית מפני שנסיעות ארוכות יכולות לייקר את המחיר. תוכלו להזמין ביובית לפי עיר ב'מרכז לשירותי ביובית' וכך לחסוך בעלויות.
2. הזמנתם אינסטלטור ולא ביובית? סיכוי סביר שהאינסטלטור יזמין את הביובית ואתם תאלצו לשלם לשניהם.
3. הזמנתם ביובית חירום בשעות לא שגרתיות? תתכוננו להיפרד מתוספת של 100% ואפילו 200%! חשוב להזמין ביובית בשיקול דעת כך שאם ניתן, כדאי לדחות את הקריאה לשעות הפעילות ולשלם מחירים הרבה יותר זולים.
4. התאימו את הביובית למקום. צריכים ביובית קטנה? וודאו שהיא חזקה מספיק ושיש לה קיבולת מתאימה.
5. הימנעו מ״פלסטרים״ ותשאפו למצוא את הפתרון הטוב ביותר כך שהתקלה לא תחזור בשנית. אחת הרעות החולות בענף הביוב בישראל הוא תיקונים זמניים שרק יגרמו לכם להוציא יותר כסף ואנרגיה.
6. על אף הלחץ שאתם יכולים להיקלע אליו, אל תוותרו על השוואת מחירים של לפחות 3 קבלני ביוב שונים. ההפרשים במחיר יכולים לעתים להיות משמעותיים.
7. הזמינו תמיד קבלן ביובית מומלץ והגון עם מוניטין חיובי. בסופו של דבר לא תמיד יכולים לתת בטלפון הצעת מחיר אמינה וחשוב שניתן יהיה לסמוך על מי שמגיע ונותן לכם מענה.

באילו מקרים צריך להזמין ביובית?
הזמנת ביובית הכרחית בכל מצב שבו יש תקלה במערכת הביוב או כשצריך לבצע טיפול מונע. מדובר ברכב מיוחד שהותאם לתחזוקה שוטפת של קווי ביוב וככזה הוא מהווה את הפתרון הטוב ביותר במצבים של סתימות ביוב, הצפות ביוב ומקרים מורכבים יותר כמו שורשים שחדרו לצינורות הביוב, כשצריך לצלם את הקווים ולמפות אותם ואפילו במצבים שבהם רוצים לתקן שברים ופגמים בצנרת הביוב בלי לחפור ובלי להרוס.
מעבר לכך הביובית גם משמשת בעלי עסקים רבים שצריכים לפנות שמן ושפכים על בסיס קבוע ובכלל זה מוסכים ומסעדות.
ביובית חדישה שונה מכל מה שהכרנו בשנים עברו וכיום מדובר ברכב עם שלל כלים שיכול לטפל בכל תקלה באופן מהיר, יעיל וזול למדי אם רק יודעים איך להזמין ביובית.
נתקלתם בתקלת ביוב? אנו סבורים שאם תיישמו את הכללים שהבאנו לכם תוכלו לפתור כל תקלה ולצמצם את העלויות באופן משמעותי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il