TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סושי פירות באר שבע - ממש כמו במסעדה יפנית!


פרי גנך
לחשוב על הצעת הגשה לשולחן קינוחים יכול לקחת לכם המון זמן... תנו לנו לעזור לכם ולתת לכם רעיון מעולה שאולי לעולם לא הייתם חושבים עליו – אוהבים פירות? אוהבים סושי? למה לא לשלב ביניהם!
סושי פירות באר שבע לאירועים, חגיגות ומסיבות יכול להיות רעיון נהדר לכל מי שאוהב קומבינציות מעניינות במיוחד. פירות הרי מככבים באירועים כשמדובר בקינוחים בעיקר לקראת סיום המנה השנייה, וסושי מוצא מקום בלב של כולנו, כמעט. שילוב זה של קינוח בריאותי בצורה מקורית ויוצאת דופן זהו שמזכירה לנו את הסושי האמיתי יכול להיות מנצח בכל אירוע או הזדמנות!

למה דווקא פירות?
כשחושבים להגיש כיבוד או מתנה קלה לאהובים שלנו, אנחנו לא צריכים לחשוב רחוק על שוקולדים מיוחדים ומפוצצים במיוחד. כל מה שעלינו לעשות זה לחזור לטבע ולמקור – פירות. כן, הפירות שאנחנו אוספים מהשווקים או מהסופרים ואוכלים כשמתחשק לנו באמצע היום, למה לא להפוך את זה לקינוח שהוא גם יצירת אומנות? רעיון זה של פירות בצורה סושי תופס תאוצה בקרב חוגים רבים והוא מככב באירועים נוצצים כמו ימי השקה של מוצרי טיפוח ויוקרה.

למה דווקא סושי?
מגשי פירות בצורת סושי תזכיר לכולנו את המאכל האהוב על רובנו – סושי, רק עם יתרונות רבים יותר מהאוכל המקורי. כאן גם צמחוניים וטבעוניים יכולים להנות מהמנה מבלי להרגיש רגשות אשם, שכן לא אוכלים את זה עם דג. שנית, זה בריא יותר. בעוד שהסושי יכול להיות מטוגן, והדג סלמון נא ועלול להכיל טפילים, בפירות טריים קלופים וחתוכים אין את הבעיות הללו. הם מכילים שלל ויטמינים, מינרלים חיוניים והמון יתרונות בריאותיים.
הייחודיות שיש במגשי פירות בצורה סושי זה שהם באים יחד במיקס אחד, כך שמי שיאכל רול אחד ייהנה משלל טעמים עסיסיים בתוך הפה. במקום לאכול פירות אחד אחד אפשר לאכול כמה במכה אחת, אז למה לא בעצם?
מעכשיו מזמינים מגשי פירות טריים ועסיסיים לכל אירוע שאתם מארגנים - מסיבה, חתונה, ערב חברים או אפילו לקרובי משפחה לכבוד מאורע משפחתי ואישי.

הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה - 10% הנחה ברכישה באתר
למימוש הקופון הקלידו ״10הנחה״ בעגלת הקניות באתר הבית שלנו.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il