TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

המדריך לבחירת מגש פירות מתנה


תמונה: פרימדונה
רוצה לקנות מגש פירות מתנה לחג? חשבת לשלוח לחברים טובים סלסלת פירות מפנקת? איך בוחרים היום את המגש המדויק גם מבחינת טעם וגם מבחינת עיצוב?
בכל שנה יש את הרגע המיוחד בו מישהו שאנחנו אוהבים ומעריכים חוגג יום הולדת. למי ששומר ולמי שלא, מגש פירות מעוצב וטרי יכול להיות מתנה מושלמת או תוספת למתנה, בריאה והכי חשוב – טעימה. אז איך בוחרים את המגש המושלם עבור יום ההולדת? הכנו עבורך מדריך מלא.

הזמן הנכון להזמין מגש פירות
כאשר רוצים להזמין מגש פירות, ניתן לעשות בהזמנה מראש אבל יש גם מספיק מקומות מהן ניתן לרכוש מגשי פירות מהיום להיום. בעיקרון, מי שעובד עם פירות טריים יוכל לספק את המגשים באופן מהיר במיוחד, וכך אם נניח יש קרובת משפחה או חברה שיולדת ניתן לשלוח לה את המגש הישר לבית החולים. כמעט תמיד עדיף להזמין את המגש מראש, אבל אם לא מצליחים לעשות זאת יש אתרים עם עיצובי משלוח מתנות ליום הולדת מוכנים, כך ניתן לסנן או לבחור פירות אהובים על פי עיצוב שהוגדר מראש וליהנות ממשלוח מהיר.

אילו פירות הולכים הכי טוב במגשים?
ההמלצה היא תמיד לקחת מגש פירות עם פירות העונה, אך אפשר לשלב כיום כמעט בכל עונה פירות נוספים. ישראלים אוהבים קיווי, אננס, תותים, בננות, מנגו, אבטיחים, מלונים ותפוזים. רבים גם אוהבים פסיפלורה, דובדבנים, תאנים וענבים.

מה כדאי לדעת לפני שמזמינים מגש?
רגע לפני שמזמינים את המגש מומלץ לבדוק האם הוא יכול להגיע באותו יום או בזמן הנקוב בו שולחים אותו. כדאי לבדוק האם ניתן לשלוח בצירוף המגש ברכה מיוחדת או אולי תוספת של בלונים או יין איכותי. כמו כן, כדאי לוודא שהחברה מאפשרת רכישה מקוונת ונוחה. יש לשים לב לטריות המזון וכמובן לבדוק המלצות, נושא לא פחות חשוב שיש לבדוק הוא צורת המשלוח והאם היא עומדת בתקנות משרד הבריאות בתחום של משלוח בקירור. מלבד זאת? נשאר רק ליהנות מטריות וטעם שלא משתווה לשום דבר מתוק אחר!

הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה- 10% הנחה ברכישה באתר למימוש הקופון הקלידו "10הנחה" בעגלת הקניות באתר הבית שלנו


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il